Dag att skriva min första recension känner jag och den blev visst lite lång!
Jag har hängt med i denna tråden i en massa år och tagit del av den gula febern som råder, rolig läsning och många garv har det blivit. Jag har genom åren fått min beskärda del av massager både i Sverige och utomlands, min första oljemassage fick jag i Thailand för ca 11-12 år sedan och har sedan dess varit mer eller mindre fast. Visst, lite uppehåll här och var men varken flickvänner, sambo eller fru har gjort att febern har hållit sig helt borta, den har alltid smugit sig tillbaka förr eller senare.
Vissa gånger har massagerna varit sämre, dom flesta lite bättre och några har varit helt fantastiska och det är ett av dom tillfällena som jag tänkte att jag skulle skriva om nu.
Det var en helt vanlig dag egentligen, ett småregnigt Göteborg, lite uttråkad, småkåt och allmänt trött på att runka tänkte jag att jag var värd en skön massage. Jag började kolla upp numret på TMG till en salong som jag varit på tidigare och fått bra massage och ett helt ok HJ men när jag letade runt så låg det inte kvar! Jävla typiskt tänkte jag och kollade vidare efter något annat men råkade av en slump hitta deras nya lokal, dom hade inte lagt ner utan bara flyttat, och inte alls långt hemifrån mig. Lycka!
Jag ringer och bokar 1 timma, hoppar in i duschen och rakar till mig både fram och bak, tar sedan vagnen till salongen som ligger precis vid hållplatsen. Går in och blir väl bemött av en slank kvinna, kanske 45, med ett trevligt ansikte, ingen u-ringning eller annat avslöjande, inga direkta former, en vanlig petit thai-kvinna helt enkelt. Jag kommer ihåg från förra gången jag var där att dom två som jobbade i salongen då inte var något ögongodis men jag var inte där för att skaffa flickvän utan för att få en skön massage och förhoppningsvis något mer.
Jag blir visad in i ett rum med en massagebädd, varmt och skönt i rummet och en faktiskt rätt avslappnande musik. Jag tar av mig och lägger mig på magen utan att bry mig om handduken som ligger vid sidan av sängen och rättar till kompisen så att den lätt ska kunna nuddas när det är dags för benen. Kvinnan som kommer in i rummet efter någon minut är samma som mötte mig i dörren, vi hälsar igen och hon börjar med att tvätta av mig med en fuktig liten handduk över fötterna, benen, rumpan och ryggen sen rumpan lite till på nedvägen. Det verkar ju rätt lovande tänker jag, speciellt eftersom hon även tvättade rent mellan skinkorna, anus och avslutade med att dra handduken över pung och skaft vilket gjorde att det började rycka lite söderöver. Sen började hon massera.
Hon startade uppe på ryggen, axlar och skuldror och i början sitter hon på min rumpa och gungar lite medans hon tar nya tag, min kompis gnids lite lätt mot madrassen och han börjar väckas till liv. Efter ett tag flyttar hon sig lite uppåt och jag känner hennes kön genom hennes lösa, vida och väldigt tunna thaibyxor när hon gnuggar sig mot min svanskota, hon fortsätter att massera ryggen och gnida och jag trycker upp rumpan lite så att hon ska få mer att gnugga sig mot vilket hon verkar uppskatta då hon skrattar till lite grann och fortsätter. Jag bara njuter och fattar att detta kommer att sluta väl.
Efter ett tag, ju längre ner på ryggen hon masserar, flyttar hon sig neråt och jag märker att hon har satt över en av mina vader och fortsätter sitt gnidande i takt med att hon tar nya tag på ryggen, riktigt angenämt och bara tanken fick lilleman att börja växa. Massagen på ryggen var riktigt bra, inget oljekladdande utan bra nyp i händerna och rullade bra med sina underarmar över skuldror och ryggfileérna.
Hon kom ner till och började massera ryggslutet och skinkorna, hon hade då särat lite på mina ben och satt sig mellan dom, underbar skinkmassage med snudd på både anus och skaft följde och jag lyfte lite på höften och stönade till för att visa att jag uppskattade det hon gjorde. Till min förvåning hoppade hon efter det ner en liten bit och började massera mina vader. Snopet, men jag anade att det skulle bli bättre om en stund.
Hon jobbade sig uppåt och kom till slut till låren och började dra långa svepande drag från knäna och upp och då fick jag verkligen smaka på teasing!
Upp på insidan låren, fortsatte upp över skinkorna och sedan smekte hon mitt anus, kulor och skaft på nedvägen, någon gång stannade hon till och gned lite med fingrarna över mitt hål och mellangården, då var det bara att bita tag i kudden. Detta upprepades ett antal gånger med olika intensitet och jag trodde att jag skulle smälla av och kuken var nu stenhård! Jag lyfte lite på höften varje gång när hon kom upp över anus och sänkte när hon var nere på låren, stönade högt och tog ett bra grepp om kudden. Vi gjorde om samma sak igen och efter ett tag, när jag hade "juckat" madrassen ett par gånger och stod med röven i vädret och ett hårt bett i kudden tog hon tag i kuken och började runka den försiktigt samtidigt som hon smekte mig över anus och mina kulor.
För er som inte kan eran yoga så stod jag i en
puppy dog position variant och jag blev blev mjölkad! Helt otroligt skönt och oväntat. Jag var tvungen att säga till efter en liten stund, jag behövde en paus annars hade jag kommit där och då, hon gav mig en liten rast och fortsatte att massera ryggslutet och frågade om jag var ok, ja det kan man ju lugnt säga att jag var!
Efter en liten stund kunde hon inte hålla sig utan började teasa igen och började dra fingrarna över kuken och kulorna. Jag ställde mig i samma puppy dog position som innan, röven upp och huvudet ner med knäna brett isär och hon började runka och smeka mig över kulor och anus igen. Helvete vad skönt det var! Och dra mig baklänges, efter ett tag kände jag att ett av dom oljeinsmorda fingrarna började leta sig in i hålet! Yes, tänkte jag, detta är ju helt sjukt! Men visst, prostatamassage, jag blev rövpullad och avrunkad. Helt galet skönt och än mer oväntat! Efter ett litet tag bad jag henne om en ny paus och det fick jag.
Hon var snart igång igen och jag tog mod till mig och frågade om hon skulle kunna tänka sig att slicka mig lite och det dröjde inte länge innan jag kände hennes tunga virvla runt samtidigt som hon fortsatte att runka av mig. Efter det tog inte lång tid innan jag kom, ståendes på knä med en tunga i röven, en hand som lätt kramade mina kulor och en andra som runkade mig. Det var helt ärligt en av dom skönaste orgasmerna jag har haft.
Efter att jag hade sprutat klart och hon mjölkat ur mig dom sista dropparna daskade hon mig på skinkan, skrattade och gick och hämtade en ny handduk. Hon bytte ut den som jag sölat ner och bad mig sedan att vända mig om, hon log ett väldigt nöjt leende och frågade om jag var “happy” vilket hon nog kunde se i mitt ansikte att jag var.
Jag lade mig på rygg och hon hoppade upp på bädden och började massera mina axlar och bröstkorg, hon satte sig sedan på mitt lår och började gnida sig mot mig igen. Jag frågade med ett uttömt litet leende om jag kunde hjälpa henne med något och då tog hon min hand och förde den till sin fitta fast utanpå byxorna. Jag kände då att hon inte hade några trosor på sig och jag började att gnugga och klämma lite runt läpparna och hon kved och verkade njuta. Efter ett tag snörade hon upp thaibyxorna så att jag kunde få handen innanför och jag blev lite förvånad över den lilla välrakad fittan som mötte min hand, jag förde in ett finger och började pulla henne, nu började hon gny och vrida sig ännu mer. Efter en liten stund stoppade hon mig, ställde sig upp och lät byxorna falla ner kring hennes fötter, hennes fitta såg väldigt fräsch ut, liten och petit och glansig av gnidandet och pullandet. Hon vände sig sedan om och satte sig på mig i en 69a. Detta är helt galet tänkte jag och visste inte om jag vågade slicka den lilla fittan som var ett par cm från mitt ansikte men med tanke på hennes behandling av mig kunde jag inte med att inte hjälpa henne. Så jag slickade på, sög och tungade röven och fittan för allt vad tygen höll medans hon smekte sig själv och efter en liten stund så kom hon också och sjönk ner över mig och ryckte lite när jag fortsatte att slicka lite försiktigt.
Efter en liten stund när både hon och jag hämtat andan fortsatte hon massagen som nu var mer normal men inte helt utan teasing, tyvärr hade jag inget mer att ge utan bara låg där som en lycklig idiot och bara njöt.
Sen när det var dags att betala frågade jag vad hon ville ha för besväret svarade hon 400:-, det var ju lite mindre än jag hade räknat med så jag gav henne 100:- i dricks. Fantastisk känsla att inte behöva tänka på pengar när det är som skönast, det har bara hänt ett par gånger utöver denna, tyvärr.
Jag tackade för mig och fick en hjärtlig kram innan jag gick och jag tog leende en promenad hem i duggregnet.
Jag har varit tillbaka ett par gånger och fått sköna avslut men inget var som denna. Då var allt så galet oväntat, ett HJ och 300:- var vad jag hade tänkt mig. Vid senare tillfällen har jag vetat vad som ska hända och det har tagit bort överraskningsmomentet ur det hela, det som gör det så spännande med massagen.
Man kan aldrig vara säker på vad som händer!
Hoppas att ni gillar min recension och gott nytt år!