2019-11-29, 17:55
Medlem
Nåväl, hur man än gör pekar rumpan bakåt.

Uppenbart blev det fel pga språksvårigheter. Med facit i hand, hade jag faktiskt kunnat vara tydligare eller gett ett annat svar. Det ska jag tänka på i framtiden.

Livets skola går vidare.
Citera
2019-11-30, 21:41
Medlem
Jag har besökt en trevlig salong i huvudstaden. Erbjöds extra och tyckte det är rätt oförargligt att acceptera HJ. Massören var inte speciellt duktig men ung och snygg. Nästa gång när jag kommer dit blir det samma tjej, och hon näckar och ber mig massera henne. Hon säger förstås att hon gillar min massage. Så kommer frågan upp igen. Jag vill absolut inte ha sex men jag frågar av nyfikenhet vad det kostar. Hon tvekar länge och säger next time och säger 5000 kr....
Citera
2019-11-30, 23:32
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekan2000
Jag har besökt en trevlig salong i huvudstaden. Erbjöds extra och tyckte det är rätt oförargligt att acceptera HJ. Massören var inte speciellt duktig men ung och snygg. Nästa gång när jag kommer dit blir det samma tjej, och hon näckar och ber mig massera henne. Hon säger förstås att hon gillar min massage. Så kommer frågan upp igen. Jag vill absolut inte ha sex men jag frågar av nyfikenhet vad det kostar. Hon tvekar länge och säger next time och säger 5000 kr....
Det skambudet tog nog priset... 5000 kr för FS är det garanterat ingen som är vid sina sinnens fulla bruk som betalat. Sådana hybrisfasoner ska man ta ur dem illa kvickt.
Citera
2019-12-01, 08:20
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det skambudet tog nog priset... 5000 kr för FS är det garanterat ingen som är vid sina sinnens fulla bruk som betalat. Sådana hybrisfasoner ska man ta ur dem illa kvickt.

Det betyder att hon inte säljer sex.
Så jävla enkelt är det, i allafall inte till honom.
Citera
2019-12-02, 14:57
Medlem
Längesen jag skrev här nu men lusten föll in idag efter några helg random besök därute i jungeln.

På besök i i en närförort söder om söder med tätt vajanade thaiflaggor.
Ute något sent så de flesta salonger höll på att stänga. Alltid lite nervöst då det inte är garanterat med tid och att man gärna inte vill nöja sig med en rugguggla. Hade fått tips om ett ställe av en fb-kamrat och jag plingar på utanför en blinkande fasad. Öppnar gör en 30-år helt okej thai med riktgt tajt kropp och iklädd tajts och ett kort linne. I soffan sitter en thaiblondy med stora lökar. Fan hon va väl kanske något porrigare men min hade iaf en rumpa som såg riktigt fin ut i tightsen. Betalar, näckar och lägger mig på en brits. Det är ett ambitiöst stylat rum med mycket speglar så det bådar ju gott för avslutningen!

Oljekladdet börjar och jag tog endast 30 min för att jag kände mig stressad av att klockan var så mkt. Hon visar inte sådär jättemkt intresse av att kåta upp mig men händerna är ibland mellan benen med ett finger som smeker skaftet så att jag styvnar till något. Vändning efter 10 min och jag ligger med min kuk fri utan handduk. Hon tittar och petar på den försiktigt oh frågar om jag vill något ytterligare. FS för 1500 erbjöds vilket jag inte alls tänkte betala idag. Jag var ändå sugen på att tömma så jag sa 300 hj varpå hon kontrade med 500.. turnoff men visst 500 fick det bli + att jag då skulle få smeka henne under tiden..

Hon påbörjade med att spruta in min med olja och visade en riktigt bra handteknik. Jag var så sugen på att se hennes rumpa så jag rullade av henne tajtsen nedanför rumpan, det var en spegel bakom henne så helt Ok vy med fina små lila stringtrosor och en hand som gick upp och ner på min klart hårdare dick.. jag behövde lite extra stimulans så jag började smeka henne lite på fittan och den rakade under trosorna. Hon sa att nästa gång skulle jag ta 60 min och FS innan jag sprutade på bra. Helt okej avslut även om det kändes lite väl rutin. Nästa gång jag besöker stället så ska jag ha porriga tutt-thai tjejen i soffan, det är garanterat!

Tjej 7/10
Lokal 9/10
Avslut 7-/10 (- av all förhandling)

Kör hårt!
Citera
2019-12-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermannen1
Hej
Jag tycker faktist riktigt mycket om den här lilla hobbyn och har varit verksam i ca 6 år. Vågar inte tänka på hur mycket pengar det rör sig om. Jag håller till och rör mig runt i Skåne, och tyvärr så är regionen inne i en djup svacka!! Det fanns en tid då man hade ett fint urval av duktiga men också vackra massöser men den senaste tiden känns det som allt är 40+ och osexigt. Alla tjänster finns tillgängliga men engagemanget är borta.
Ovanpå detta så är massagen inte speciellt bra. Mitt senaste besök i Lund gav mig 1h oengagerad massage utan teknik och inget avslut att skriva hem om. Bortkastad tid och pengar.
Jag vet var det finns säkra kort för allt extra, men just den här pirriga känslan att hitta nytt börjar bli till frustration istället.
Läser med avund om Stockholm och får väl ta mig dit snart igen😎

Stockholm har många salonger att välja på. Finns säkert både bra och mindre bra ställen.

Bor man i Skåne finns även Köpenhamn. Stort utbud och ligger närmare till.
Citera
2019-12-03, 10:00
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Bor man i Skåne finns även Köpenhamn. Stort utbud och ligger närmare till.
Fördelen med Köpenhamn är ju att sexköp är lagligt där.
Då får man annonser med foto på tjejerna samt detaljerade recensioner på nätet.
Citera
2019-12-03, 10:40
Medlem
Dags att pröva på ännu en salong i min hemstad. Har varit på 6 olika tidigare, och alltid fått HE. Ibland B2B, och i bland HJ. Inget FS ännu, blev erbjuden, men det kostade för mycket. 2000 betalar jag inte.

Nu valde jag ut en salong som verkade bra, hade hört ett rykte om att där kan man få lite vad man vill. Det är den enda salong jag hört det om. De flesta, för att inte säga alla, jag umgås med kan inte tänka sig gå till något ställe och köpa sex (fast iofs, de tror nog samma sak om mig, det är ju tyvärr inte accepterat här i landet. Vill inte tänka vad PK-idioterna på jobbet skulle göra om de fick reda på att det går att köpa sex på thaimassagesalonger, och att någon de känner gör det), men en av mina vänner hade hört talas om att man kunde få happy ending på den här salongen.

Jag ringde och bokade en timmes massage, det går bra sa damen och jag duschade (efter jobbet) och gick dit och ringde på. En "äldre" madam (ungefär min egen ålder ) öppnade och jag fick komma in. Hon pratade bra svenska, undrade lite vad jag ville ha för massage, om jag har ont någonstans och så påpekar hon att det Bara är massage hos henne. Det blir bra, tycker jag, hon har även en skylt vid kassan som säger "No Sex", så förväntningarna på något extra försvinner.

Det blir heller inget, men jag får en fantastisk bra massage. Den bästa jag fått faktiskt, och så pratar hon mycket om kroppen och till vilken nytta de olika teknikerna gör. Hon ger även bra tips på avslappning mm om man är stressad och har lite sömnsvårigheter. Hon känner att jag har svårt att slappna av och det stämmer verkligen. Det blev alltså ett riktigt bra besök, även om ingen sex var inblandad. Det hade jag inte velat ha av henne ändå, fast jag hade nog inte tackat nej om det erbjudits. Men det är mycket möjligt jag går dit igen för massagens skull.

Det är lite synd den här j-kla lagstiftningen vi har att det måste mörkas om man vill köpa sex. Det hade väl varit bättre om massagesalongerna erbjöd massage, och så skulle det finnas andra ställen dit man kunde gå när man var lite sugen på mer, men inte orkar med hela raggningsförfarandet längre. Som ändå blir dyrare i längden. Men det får diskuteras i någon annan tråd...

massage 10/10 (bästa jag fått)
salong 7/10 (liten, helt ok, inget speciellt. Kunde varit lite varmare)
extra 0/10 (nope, inget sånt)
Citera
2019-12-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragnar-69
Dags att pröva på ännu en salong i min hemstad. Har varit på 6 olika tidigare, och alltid fått HE. Ibland B2B, och i bland HJ. Inget FS ännu, blev erbjuden, men det kostade för mycket. 2000 betalar jag inte.

Nu valde jag ut en salong som verkade bra, hade hört ett rykte om att där kan man få lite vad man vill. Det är den enda salong jag hört det om. De flesta, för att inte säga alla, jag umgås med kan inte tänka sig gå till något ställe och köpa sex (fast iofs, de tror nog samma sak om mig, det är ju tyvärr inte accepterat här i landet. Vill inte tänka vad PK-idioterna på jobbet skulle göra om de fick reda på att det går att köpa sex på thaimassagesalonger, och att någon de känner gör det), men en av mina vänner hade hört talas om att man kunde få happy ending på den här salongen.

Jag ringde och bokade en timmes massage, det går bra sa damen och jag duschade (efter jobbet) och gick dit och ringde på. En "äldre" madam (ungefär min egen ålder ) öppnade och jag fick komma in. Hon pratade bra svenska, undrade lite vad jag ville ha för massage, om jag har ont någonstans och så påpekar hon att det Bara är massage hos henne. Det blir bra, tycker jag, hon har även en skylt vid kassan som säger "No Sex", så förväntningarna på något extra försvinner.

Det blir heller inget, men jag får en fantastisk bra massage. Den bästa jag fått faktiskt, och så pratar hon mycket om kroppen och till vilken nytta de olika teknikerna gör. Hon ger även bra tips på avslappning mm om man är stressad och har lite sömnsvårigheter. Hon känner att jag har svårt att slappna av och det stämmer verkligen. Det blev alltså ett riktigt bra besök, även om ingen sex var inblandad. Det hade jag inte velat ha av henne ändå, fast jag hade nog inte tackat nej om det erbjudits. Men det är mycket möjligt jag går dit igen för massagens skull.

Det är lite synd den här j-kla lagstiftningen vi har att det måste mörkas om man vill köpa sex. Det hade väl varit bättre om massagesalongerna erbjöd massage, och så skulle det finnas andra ställen dit man kunde gå när man var lite sugen på mer, men inte orkar med hela raggningsförfarandet längre. Som ändå blir dyrare i längden. Men det får diskuteras i någon annan tråd...

Vilken stad var detta? Bra massage är det ont om numera.
Citera
2019-12-04, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Vilken stad var detta? Bra massage är det ont om numera.

Det handlar om Smålands Jerusalem, dubbelmoralens högborg
(har ändrats mycket på senare år, men det är väldigt frikyrkligt fortfarande om man jämför med andra städer)
Citera
2019-12-04, 09:45
Medlem
Citat:
Det handlar om Smålands Jerusalem, dubbelmoralens högborg
(har ändrats mycket på senare år, men det är väldigt frikyrkligt fortfarande om man jämför med andra städer)

Hm, snopet för mig som söker just det du skriver... fantastisk massage utan krav på att det måste alltid inkludera hj även om det ibland är trevligt det också förstås. Ett tag tänkte jag att det kanske var i närheten av min stad, men, men... Extra intressant när det är en lite äldre dam...
Citera
2019-12-04, 18:32
Medlem
Jag inser att vi utforskar salongerna i samma stad. Vet nog vilket ställe du var på här pga skylten och kvinnans ålder. Jag har själv provat fem olika salonger detta år med flera återbesök på ett par av dem. Min erfarenhet så här långt är att de två salonger som inte erbjudit HE är också de som gett den bästa massagen.
Mitt senaste besök var på en ganska nyöppnad salong i en källarvåning. I det stora rummet står flera massagebänkar jämte varandra. Massösen
berättar att man skall sätta upp väggar, så att man får flera massagerum. Mycket märklig känsla att ligga på en massagebänk mitt i ett stort rum. Massösen är runt 35, liten och nätt. Vi pratar hela tiden, lite på svenska, men mest på engelska. Hon är väldigt trevlig och massagen är ganska bra. Hon teasar dock ingenting och det kommer ingen fråga om extra.
Själv har jag filosofin att bra massage är gott nog. Så jag är ganska nöjd när jag går därifrån. Tror ändå inte att jag återkommer eftersom det finns bättre massage i mysigare lokal.

Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in