Dags att pröva på ännu en salong i min hemstad. Har varit på 6 olika tidigare, och alltid fått HE. Ibland B2B, och i bland HJ. Inget FS ännu, blev erbjuden, men det kostade för mycket. 2000 betalar jag inte.
Nu valde jag ut en salong som verkade bra, hade hört ett rykte om att där kan man få lite vad man vill. Det är den enda salong jag hört det om. De flesta, för att inte säga alla, jag umgås med kan inte tänka sig gå till något ställe och köpa sex (fast iofs, de tror nog samma sak om mig, det är ju tyvärr inte accepterat här i landet. Vill inte tänka vad PK-idioterna på jobbet skulle göra om de fick reda på att det går att köpa sex på thaimassagesalonger, och att någon de känner gör det), men en av mina vänner hade hört talas om att man kunde få happy ending på den här salongen.
Jag ringde och bokade en timmes massage, det går bra sa damen och jag duschade (efter jobbet) och gick dit och ringde på. En "äldre" madam (ungefär min egen ålder

) öppnade och jag fick komma in. Hon pratade bra svenska, undrade lite vad jag ville ha för massage, om jag har ont någonstans och så påpekar hon att det Bara är massage hos henne. Det blir bra, tycker jag, hon har även en skylt vid kassan som säger "No Sex", så förväntningarna på något extra försvinner.
Det blir heller inget, men jag får en fantastisk bra massage. Den bästa jag fått faktiskt, och så pratar hon mycket om kroppen och till vilken nytta de olika teknikerna gör. Hon ger även bra tips på avslappning mm om man är stressad och har lite sömnsvårigheter. Hon känner att jag har svårt att slappna av och det stämmer verkligen. Det blev alltså ett riktigt bra besök, även om ingen sex var inblandad. Det hade jag inte velat ha av henne ändå, fast jag hade nog inte tackat nej om det erbjudits. Men det är mycket möjligt jag går dit igen för massagens skull.
Det är lite synd den här j-kla lagstiftningen vi har att det måste mörkas om man vill köpa sex. Det hade väl varit bättre om massagesalongerna erbjöd massage, och så skulle det finnas andra ställen dit man kunde gå när man var lite sugen på mer, men inte orkar med hela raggningsförfarandet längre. Som ändå blir dyrare i längden. Men det får diskuteras i någon annan tråd...
massage 10/10 (bästa jag fått)
salong 7/10 (liten, helt ok, inget speciellt. Kunde varit lite varmare)
extra 0/10 (nope, inget sånt)