2016-10-26, 16:08
Medlem
s-täljes avatar
Tjena boys TM diggers
blev en Bombom i dag
passa på vid lunchen söder om stan jobbade
ringde kolla tid? yes fanns kl 11 Kommer!
Blev 1h massage, rum med låsta dörrar.
hon som tog i mot mej var lite bekant Som sett henne på annat ställe.
Jag titta lite och log sa kommer du ihåg mej? hon sken upp! yes big man
vi båda skratta som vi visste vad skulle ges som hända.
Så in på rummet Hon stanna kvar som vi vet vad
mag läge hon hjälp lägga soldaten på plats hehe
Tror inte behöver säga mera
Bombom med allt!!!

Over out boys
Citera
2016-10-27, 16:17
Medlem
goteborg90s avatar
Efter löning så är det en självklarhet att gynna sig något extra! Blev en timma oljemassage med en riktigt söt tjej på ca 25 trodde jag, visade sig att hon var 35... gör absolut inte mig något så länge de vet vad dom gör. Riktigt bra massage, inget oljekladd & långsamma rörelser som jag gillar men inte mycket teasing innan vändning. Hör efter ett tag att det är en massage i samma rum (draperier emellan), mycket fnissade därifrån emellanåt. Efter vändningen så fortsätter en perfekt massage, mer närgånget och efter ett tag så åker handduken. Massagen brevid är slut och precis då så drar min massös handen över kuken och pungen i typ 10 min tills dom går. Bästa 10 min i mitt liv, lagom frustrerande!! Hon böjer sig över mig när dom går ut och frågar vad jag vill ha: B2B svarar jag, kommer överens om 800:-, lite dyrt men för hennes kropp så är det definitivt värt, jisses vilka bröst! Hon lägger sig över mig utan olja först för att sedan göra det mer bekvämt. Känner på hennes bröst så då blev man av med silikon oskulden, jävlar va Goa! Hon tar ett fast tag om pungen med ena handen och kuken med den andra. Nu jävlar ska det sprutas! Ett av de bästa besöken hittills, återbesök är givet! 😁
Citera
2016-10-27, 16:41
Medlem
s-täljes avatar
blev 2 massage ställen i dag
norr stan
1 blev boomboom med suck
2 med hj
ställen norr norr stan
Rune rucks hehe Du vet vad jag mena
Norr norr! hehe
Citera
2016-10-27, 17:56
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
blev 2 massage ställen i dag
norr stan
1 blev boomboom med suck
2 med hj
ställen norr norr stan
Rune rucks hehe Du vet vad jag mena
Norr norr! hehe
Man skulle kunna tro att du är 25
Citera
2016-10-28, 16:49
Medlem
Testade ett ställe i Västerort för nån vecka sedan.

Parkerade bilen och ringde för att se om tid fanns. Inga konstigheter, bara att komma förbi.
Bokade 30 min olje.

Knallade bort till huset, vars källare huserar thaisalong, ringer på och blir insläppt.
Ingen heting som öppnar (hade förhoppning om bättre), "men okej, låt gå", tänkte jag.

Blev visad till ett rum utan riktiga dörrar, men med jalusi, klädde av mig och la mig på madrassen.

Sen kom hon in och började med att rengöra min röv med våtservetter, för att sedan börja knåda densamma och benen. Lite ryggkladd blev det också innan vändning.

Efter vändning så börjar hon massera penisen och pungen omväxlande med framsida lår, och det dröjde inte länge förrän frågan om extra kommer. Kunde inte tacka nej med tanke på den urringning som fanns mitt framför mina ögon, som jag verkligen ville se mer av.

Vi kom överens om B2B till ett överpris, och hon smet ut en stund.

Väl tillbaka så släckte hon ner belysningen och klädde av sig och började åla över mig. Jag fick suga på hennes bröstvårtor (stora, naturliga, men även hängmage tyvärr) och smekte henne också mellan benen.

Efter ett tag så vände hon på sig så att rumpan var mot mitt ansikte. Klämde och kände lite här och var (hon hejdade mig när jag fingrade henne i tvåan) , och strax därefter så sprutade jag.

Fick erbjudande om dusch, vilket jag tackade nej till pga tidsbrist. Obligatoriskt vatten efteråt så klart och tack och hej för mig.

Kände mig lite smutsig efteråt och tänkte att detta var sista gången i djungeln.
Citera
2016-10-28, 21:37
Medlem
Malmö
Idag gjorde jag ett återbesök på en salong. Hade fått tips om en ny ung tjej och hade såklart ringt och bokat henne i förväg.
Hon tog emot, jag betalade och blev visad in till ett rum med madrasser på golvet. Efter sedvanlig avklädnad la jag mig och väntade.
Hon kommer in och jag observerar att hon har bytt om till svart linne och svarta shorts.
Massagen börjar med en ganska hård vandring på min rygg. Inte precis vad jag gillar men jag klagar inte. Desto bättre blir det när oljan kommer fram. Stora lugna tag. Detta är bättre. Efter rygg masseras benen och ingen teasing alls. Lite då och då småpratar vi på engelska.
Efter vändning fortsätter benmassagen och eftersom ingen teasing förekommer har jag inga problem att inte visa min uppskattning.
Helt plötsligt kommer dock frågan. Hon hade nog tänkt sig ett enkelt hj men jag frågar direkt efter boom boom.
Hon liksom hajar till och lägger ett högt förslag vilket jag prutar ner förstås.
Hon påstår att detta är nytt för henne. Iaf, hon går iväg och byter om och kommer tillbaka naken under ett badlakan.
Fram med gummit direkt och misslyckas att trä på den så hon tar en annan. Nu ska hon rida mig och hon är super försiktig. Riktigt trångt är det. Rider en stund innan jag vill bestämma lite mer och vänder runt henne och kör på baklänges en stund.
Efter en stund vill jag avsluta med missionären och kör hårt och djupt tills jag kommer.
Dusch, vatten och hej då.

Inte så dum början på helgen.
Citera
2016-10-30, 08:32
Medlem
Kom igen alla i Malmö. Fler recensioner behövs från vår stad.
Tack
Citera
2016-10-31, 20:56
Medlem
Finns en salong i min närhet har funderat flera gånger att åka dit så i dag gör jag slag i sak kliver in och möts av en söt trevlig tjej.
Tar en sedvanlig dusch lägger mej på britsen och massagen tar sin början vi pratar om det mesta märker att hon teasar lite diskret. Vändning och massagen fortsätter frågan kommer men endast hj erbjuds frågar om hon har mer men inte det inte.
Tackar vänligt nej åt erbjudandet massagen fortsätter en stund sen blir jag inbäddad i handduk
och hon försvinner ut ur rummet en liten stund.
Hon kommer tillbax och det blir lite ben stretchning får resa mej upp lite nack strechning dunk i ryggen sen är massagen över fem i åtta säger massören stänger åtta.
Tittar på klockan och märker att det bara gott 45 min klär mej och går ut mot entren märker av en kylig attityd från massören och ser då att klockan i tamburen är tio i åtta alltså diffar det mellan klockorna,tar upp min mobil och ser att den stämmer med klockan i tamburen.
Påpekar det till massören då säger hon du får prata med min boss ok vem är det då?
Hon kommer snart säger hon och helt plötsligt från att som jag uppfattade det så har hon gott från ägare till anställd.
Märklig attityd när man säger nej till extra.
Citera
2016-11-01, 09:15
Medlem
Hade lite tid att döda och kände för att testa något nytt så jag letade upp en salong jag inte testat på TMG och begav mig det. Gick mer på att det skulle vara inte allt för långt bort än något annat, men det var också något med bilden på salongens presentation som gjorde att jag fick en bra känsla.

Vi snackar närkommun strax norr om centrala Stockholm här.

Salongen visar sig liga bra till om man kommer med bil, vilket jag gjorde, med gott om parkeringsplatser. För somliga här verkar det vara viktigt med "diskret" parkering men jag är lat och tar hellre parkering direkt utanför så det gjorde jag.

Väl där inne känner jag direkt igen ett par ansikten från fotot hos TMG. Blir tyvärr tilldelad mig en annan förmåga som, skulle det visa sig, knappt kunde varken svenska eller engelska. Alltid lite stelt när språkbarriären är för stor tycker i alla fall jag.

Nåväl, för att göra en lång historia kort. Hon visade sig kunna en del annat och jag gick därifrån betydligt mer avslappnad än jag kommit dit. Sjuhundra spänn fattigare också, men det är smällar man får ta
Citera
2016-11-03, 10:21
Bannlyst
Något spännande hände!

Jag skulle testa ett ställe västerut som jag fått tips på fr en broder.

När jag kom fram så stod där en kvinna i medelåldern och va rätt sexig så jag absolut skulle kunna tänkt mig henne. Dock så ville de ha 250/30 min och 300 för en timme... jag hade ont om tid så jag tänkte jag tar ett annat ställe snål som jag är... :-)
Så tar jag detta när jag hinner en timme.

Åkte till ett annat ställe jag sett reklam om o tänkte se hur det är, 200/30 min...

Massagen började bra tog ca 3 min så smekte hela hande kuken min... oj här var det ingen fråga om vad som skulle komma...
Dock är jag rätt känslig för hur de ser ut och den här var i äntw vassaste tjejen jag sett, då är det inte alltid lätt att få upp den helt tycker jag...
Har ni tips där ute på bra piller, läst om några "blå" piller ibland...?!

Efter mycket smekande så tyckte nog tjejen att det var lite tröttsamt att hon inte fick upp den helt, så hon ropade på en annan tjej, helt plötsligt var det två som smekte mig...!!!

Hon var en riktig "BIG Mama" hum... det hjälpte tyvärr inte heller och jag är redan rätt avtänd när de "kämpat"så...

Så jag sa att vi tar detta en annan gång...

När jag kom ut så satt där en yngre tjej som såg rätt het ut, synd att jag inte visste det... får bli ett återbesök snart!!
Citera
2016-11-03, 16:52
Medlem
Malmö (guldstaden)
Är på ett ställe norrut, och är vid detta tillfälle bara ute efter att bli av med huvudvärken!!
Tar en halvtimme och lägger mig på rygg direkt.
Får en meddelålders ganska slank dam som påbörjar en ganska bra massage.
Efter en stund med mysig teasing förhandlar vi och kommer fram till toppless Hj. Vill helst ha mer men det erbjuds ej😲
När vi är klara ger hon mig ett visitkort med namnet på en annan salong där jag kan få vad jag vill ha men det är en annan historia😁
Citera
2016-11-03, 17:15
Medlem
B0dyw0rks avatar
Efter att ha läst den här tråden i ett par månader så var det dags för mitt första besök och det var inte alls planerat, det var en grej som bara hände mest för jag var kåt. Bor i en liten stad i Skåne och har åkt förbi en salong ett par gånger som ligger cirka 5 minuter från var jag bor. Ett diskret ställe med gardiner, man ser inte in i salongen. Ser lovande ut.

Cyklar iväg till bankomaten, tar ut 700 spänn (400 kr för massage och 300 kr för eventuell HE). Cyklar tillbaka till salongen, parkerar cykeln utanför och ringer på. En söt thaitjej i 25-årsåldern öppnar och släpper in mig. "Har ni nån ledig tid?", frågar jag. "Ja, det har vi", säger tjejen. Samtidigt kommer det ut en annan thaitjej från "behind the curtains" inne i salongen, hon är väldigt snygg, lite småmullig, i 30-årsåldern. Hon kan inte ett ord svenska, men rätt bra engelska. Tjejen i 20-årsåldern frågar mig vad jag vill ha och jag säger oljemassage, en timme. "Ok, 400 kr", säger tjejen. Går fram till kassan där den snygga tjejen i 30-årsåldern tar betalt. "10 000, please", säger hon skämtsamt. Jag skrattar och sträcker fram 400 kr. Det visar sig att det är den snygga tjejen i 30-årsåldern som ska massera mig. Dock har hon inget avslöjande på sig då det är november och det är kallt som fan ute.

Följer med tjejen in i rummet som ligger långt inne i salongen. Rummet har dörr, nice. Hon säger åt mig att ta av mig och sen går hon ut från rummet. Jag näckar, lägger kuken i söderläge och lägger mig på mage med handduken över rumpan. Tjejen kommer tillbaka, hon tar av sig sin svarta kofta och börjar tvätta mina fötter med varmt vatten. Hon tar bort handduken och klappar mig på rumpan och säger "Hairy!". Jag är en rätt hårig kille och påpekar det skämtsamt till henne och hon skrattar och lägger tillbaka handduken. Hon frågar hur jag fick reda på om deras salong och jag svarade att jag brukar cykla förbi ett par gånger.

Nu är det första gången jag någonsin har fått massage och hon har ett par rejäla nypor för det känns när hon masserar mina ben, men det är skönt. Inte en massa oljekladd, utan det är lagom. Det blir lite rumpsnudd och hon kommer åt pungen 1-2 gånger, men inte mer än så. Efter cirka en halvtimme är det dags för vändning. Förväntar mig inte att frågan ska komma då det är mitt första besök hos en salong i en liten skitstad som denna, har aldrig haft sån tur i livet, så varför skulle det ändra sig nu helt plötsligt? Hon fortsätter massagen av mina ben. Går vidare till mina armar och mage. Jag är en tjock kille så där är gott om mage att massera, haha. Under hela massagen så har inte kuken rört sig, den är i sömnläge, dock så har det ryckt ett par gånger i den. Hon säger åt mig att sätta mig upp och hon masserar rygg, nacke och huvud.

And that's it. Hon frågar hur det var och jag säger "Very good." Samtidigt fick jag lust att säga att det hade varit skönare med min kuk i din hand, men det gör jag ju inte, det är dock nåt jag tänker för mig själv i den stunden. Jag får ett glas vatten som jag knappt rör. "I hope you will come back", säger tjejen innan hon går ut från rummet. "Meh", tänker jag. Jag klär på mig och går ut i salongen där den andra tjejen ligger i soffan och kollar på sin mobil. Innan jag går ut säger tjejen som masserade mig "See you tomorrow!" och ler åt mig. Jag bara ler åt henne och säger hej då.

Första besöket avklarat. Skön massage av en tjej med rejäla nypor, känns skönt i benen nu i efterhand. Besviken att frågan om HE inte kom då jag var kåt. Frågan är om jag ska prova salongen igen. För där var bara två tjejer, båda söta och snygga, och det känns som att tjejen som masserade mig kanske kan erbjuda HE vid ett andra besök. Vad tycker ni, hur ska man signalera att man är intresserad av extra tjänster utan att fråga? Tycker ni det är värt att gå tillbaka en andra gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in