Hade lite tid att döda och kände för att testa något nytt så jag letade upp en salong jag inte testat på TMG och begav mig det. Gick mer på att det skulle vara inte allt för långt bort än något annat, men det var också något med bilden på salongens presentation som gjorde att jag fick en bra känsla.
Vi snackar närkommun strax norr om centrala Stockholm här.
Salongen visar sig liga bra till om man kommer med bil, vilket jag gjorde, med gott om parkeringsplatser. För somliga här verkar det vara viktigt med "diskret" parkering men jag är lat och tar hellre parkering direkt utanför så det gjorde jag.
Väl där inne känner jag direkt igen ett par ansikten från fotot hos TMG. Blir tyvärr tilldelad mig en annan förmåga som, skulle det visa sig, knappt kunde varken svenska eller engelska. Alltid lite stelt när språkbarriären är för stor tycker i alla fall jag.
Nåväl, för att göra en lång historia kort. Hon visade sig kunna en del annat och jag gick därifrån betydligt mer avslappnad än jag kommit dit. Sjuhundra spänn fattigare också, men det är smällar man får ta