Citat:
#Malmö
På besök på ett ställe centralt i malmö!
25/6 2014
Har varit på de flesta ställena i malmö! Tror jag!
Men har länge varit på jakt efter en porrig thai med silikon!
Kommer in och möts av en fin thai ca 25år kort tight röd klänning och silikonbrösten stod rakt ut.
frågar om jag vill ha en timme men jag nöjer mig med 30min (200kr)
Blir visad till ett stort rum med tillgång till dusch om så behövs!
Jag betalar med en röding och får 300 tillbaka som jag lägger på sängen!
Lägger mig tillrätta och massagen börjas!
Det dröjer inte länge förens de börjar snuddas! Och efter ca 15 min frågar hon om jag vill ha mer än massage!
Hon erbjuder fs 2000kr, dyrast hittills jag tackar nej och säger att jag inte betalar mer än 800 på de övriga ställena och det stämmer!
Men hon sänker sig endast till 1500 och jag tackar nej! Då frågar hon om hj för 500 och säger 300 hon säger nej och då ber jag henne om endast massage!
Hon vänder mig om och jag märker att hon kollar på de 300 som ligger sidan om.
Jag vet att hon vill ha dem!
Till slut säger hon okej 300! Då kontrar jag med att ja men du för ta av överdelen! Och hon säger att hon endast drar ner lite och då tackar jag återigen nej!!!
Jag ser frustrationen hos henne!! Det är lättförtjänta pengar så hon går med på de och jag hjälper henne av med överdelen och herregud så fina bröst!
Det tAr mig inte många min och jag är överallt!
Fin upplevelse hade dock velat hoppa allt prutande!
Men vissa av er här bidrar till de kan hålla så höga priser!
Tycker vi tillsammans ska få ner de!
Lycka till!
På besök på ett ställe centralt i malmö!
25/6 2014
Har varit på de flesta ställena i malmö! Tror jag!
Men har länge varit på jakt efter en porrig thai med silikon!
Kommer in och möts av en fin thai ca 25år kort tight röd klänning och silikonbrösten stod rakt ut.
frågar om jag vill ha en timme men jag nöjer mig med 30min (200kr)
Blir visad till ett stort rum med tillgång till dusch om så behövs!
Jag betalar med en röding och får 300 tillbaka som jag lägger på sängen!
Lägger mig tillrätta och massagen börjas!
Det dröjer inte länge förens de börjar snuddas! Och efter ca 15 min frågar hon om jag vill ha mer än massage!
Hon erbjuder fs 2000kr, dyrast hittills jag tackar nej och säger att jag inte betalar mer än 800 på de övriga ställena och det stämmer!
Men hon sänker sig endast till 1500 och jag tackar nej! Då frågar hon om hj för 500 och säger 300 hon säger nej och då ber jag henne om endast massage!
Hon vänder mig om och jag märker att hon kollar på de 300 som ligger sidan om.
Jag vet att hon vill ha dem!
Till slut säger hon okej 300! Då kontrar jag med att ja men du för ta av överdelen! Och hon säger att hon endast drar ner lite och då tackar jag återigen nej!!!
Jag ser frustrationen hos henne!! Det är lättförtjänta pengar så hon går med på de och jag hjälper henne av med överdelen och herregud så fina bröst!
Det tAr mig inte många min och jag är överallt!
Fin upplevelse hade dock velat hoppa allt prutande!
Men vissa av er här bidrar till de kan hålla så höga priser!
Tycker vi tillsammans ska få ner de!
Lycka till!
För att konkurrensen ska fungera krävs effektiva spelregler. Konkurrenslagen anger ramarna för vad som är tillåtet. Företag som missbrukar sin marknadsmakt, eller företag som samarbetar för att lura kunder, begår lagbrott.
Tipsa oss om du misstänker att någon bryter mot konkurrensreglerna. / Konkurrensverket
Sorligt men sant