2014-06-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillee89
#Malmö

På besök på ett ställe centralt i malmö!
25/6 2014

Har varit på de flesta ställena i malmö! Tror jag!
Men har länge varit på jakt efter en porrig thai med silikon!

Kommer in och möts av en fin thai ca 25år kort tight röd klänning och silikonbrösten stod rakt ut.
frågar om jag vill ha en timme men jag nöjer mig med 30min (200kr)
Blir visad till ett stort rum med tillgång till dusch om så behövs!
Jag betalar med en röding och får 300 tillbaka som jag lägger på sängen!

Lägger mig tillrätta och massagen börjas!
Det dröjer inte länge förens de börjar snuddas! Och efter ca 15 min frågar hon om jag vill ha mer än massage!
Hon erbjuder fs 2000kr, dyrast hittills jag tackar nej och säger att jag inte betalar mer än 800 på de övriga ställena och det stämmer!
Men hon sänker sig endast till 1500 och jag tackar nej! Då frågar hon om hj för 500 och säger 300 hon säger nej och då ber jag henne om endast massage!
Hon vänder mig om och jag märker att hon kollar på de 300 som ligger sidan om.
Jag vet att hon vill ha dem!
Till slut säger hon okej 300! Då kontrar jag med att ja men du för ta av överdelen! Och hon säger att hon endast drar ner lite och då tackar jag återigen nej!!!
Jag ser frustrationen hos henne!! Det är lättförtjänta pengar så hon går med på de och jag hjälper henne av med överdelen och herregud så fina bröst!
Det tAr mig inte många min och jag är överallt!

Fin upplevelse hade dock velat hoppa allt prutande!
Men vissa av er här bidrar till de kan hålla så höga priser!
Tycker vi tillsammans ska få ner de!

Lycka till!

För att konkurrensen ska fungera krävs effektiva spelregler. Konkurrenslagen anger ramarna för vad som är tillåtet. Företag som missbrukar sin marknadsmakt, eller företag som samarbetar för att lura kunder, begår lagbrott.
Tipsa oss om du misstänker att någon bryter mot konkurrensreglerna. / Konkurrensverket
Citera
2014-06-29, 20:12
Medlem
Delta78s avatar
Gjorde ett besök på en nyöppnad salong som fått riktigt bra recessioner. Salongen som ligger i gammal frisörsalong, har dom fått till riktigt bra. Rummen helt schyssta, och ger en skön avkopplande känsla. Massagen, ja helt ok, och efter en hel del pungsnudd och retningar i form av att stå på knä över huvudet, låter mina händer snudda vid hennes bröst vid armmassagen, osv. så kommer frågan efter 40 minuter, dvs om "extra". Visst det är väl trevligt med lite skön teasing, blir jag ju kåt på. Men som idag var jag inte ute efter "extra". Ville bara ha en massage, vilket då tar slut efter 45 minuter. Dvs fem minuter efter att jag sagt nej, och att hon givit upp sina övertalningsförsök.

Vad är då poängen med att jag bjuder på en kass och negativ recession? Jo, för allt fler salonger (som nämnts tidigare i tråden) sänker den där stackars timman, vilken nu är nere på 40 minuter. Även fast jag påtalade det, så hänvisade dom till kassamaskinen som dom också fuskat med tiden på. *Stor suck* En riktigt djungel är det, och efter att gått igenom halva stan, så är det bara att bekänna. Ny salong, var där första veckan, skit i den sen. Behåll och var rädd om dina guldkorn.

Hoppas någon annan kan bjuda på en trevligare och positivare rensession än vad jag kunde göra en söndagskväll som denna. Som förövrigt bjöd på en pissig åttondelsfinal som avgjordes på straff i 92:a minuten....Tur att det snart är semester, och att Anna Brolin har en jävligt sexig kropp och läckra ben
Citera
2014-06-29, 23:01
Medlem
Trife-Lifes avatar
29/6 2014
Stockholm city

Så första och senaste gången jag prövade thaimassage var på mors dag. Och idag var jag uppe i Stockholm igen och hälsade på min syster som fyllde år. Min släkt är fruktansvärt tråkig ibland, så jag drog vidare mot samma massage ställe som förra gången. Ligger 5 minuter från syrrans lägenhet. Jag gillar stället, litet men fräscht.

Kom dit 15:00 och när jag öppnar dörren står det en annan kund där och frågar om tid. Hon får svaret kom tillbaka om en timme och när hon vänder sig om och går ut genom dörren så ger jag henne ett oförskämt brett leende som säger "nu jävlar ska det käkas vårrulle"
Jag välkomnas in av samma tjej som senast (mellan 30 o 40 år, kan ingen svenska och dålig engelska, kortväxt med helt ok bröst och tight röv) hon hade tydligen "saknat mig" (eller mina cash)

Tog en 60 min oljemassage (300kr)

Jag lägger mig ner och hon sätter igång med att massera ryggen och benen. Riktigt skönt då jag har haft extrem träningsvärk hela veckan. Jag håller koll på klockan för att se hur länge hon faktiskt kommer att hålla på. Kuken är halvhård.
Efter ca 20 minuter övergår massagen till att hon började kyssa mig och smeka kuken. Vi hånglar ett tag och jag säger åt henne att klä av överdelen så jag kan suga och slicka hennes bröst.

Med 20 minuter kvar så gör jag tecken för sex, hon går med på det för 1000kr. Här blir det intressant för senast så var det 1000 för endast ett bj. Men nu får jag alltså knulla för samma peng. Hon vill endast köra med gummi så jag tar fram det och sätter igång. Av nån anledning så vill hon att jag ska vara överst, även fast jag envisas med att hon ska va det. Fittan var välanvänd och jag har alltid haft svårt att avsluta med gummi, så jag njuter inte riktigt så mycket som jag kunde av sexet.

Med 5 min kvar så börjar jag slaka. Hon tar då av gummit och börjar suga mig istället, riktigt sköönt.
När det har gått exakt 60 minuter suger hon mig fortfarande, medan jag smeker hennes bröst med ena handen och fingrar henne med den andra.
Till slut kommer jag utan att säga till innan. Hon får hela satsen i munnen och hostar och spottar. Jag skrattar högt och ber om ursäkt Sen iväg till duschen.

Jag tar en sista titt på klockan. Det visar sig att vi höll på i 10 minuter extra så det var definitivt värt pengarna, även om det avslutades med ett bj nu ändå.

Innan jag ska gå därifrån så vill tjejen ha några bilder på oss tillsammans samt mitt nummer. Hon får båda. Jag frågar om hon har fler kunder idag men det verkar inte som det, så vi står nån extra minut och kramas och kysser varandra.
Sen går jag ut därifrån och tillbaka till syrrans lägenhet.

Upptäckte senare att jag betalat 900kr istället för 1000. Om tjejen märkte det så sa hon inget om det. Jag får väl göra upp för det nästa gång. För jag kommer att gå tillbaka dit flera gånger

Så där, det var min första recension av thaimassage. Skriver den nu på kvällen som tröst för att mexico fick lämna fotbolls vm.
Citera
2014-06-30, 08:51
Medlem
dojajas avatar
@Trife-Life

Intressant att du hittade ett ställe i City som tog 300 för 60 min, härligt!

Mvh
Dojaja
Citera
2014-06-30, 08:58
Medlem
Det roligaste var ändå att du gick med på foto och telnummer..............troll..? .
Citera
2014-06-30, 15:27
Medlem
Efter senaste turen uppe i 08, så är det nog snart dags o byta namn på denna tråd til

Den stora recensionstråden om thaibordeller med eventuell massage i Sverige!

Fan vad tråkigt det har blivit,
Man hinner ju FN inte ens in genom dörren innan dom ger hintar om EXTRA Full service,,,,,,
Citera
2014-06-30, 17:08
Medlem
Trife-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbgt999
Det roligaste var ändå att du gick med på foto och telnummer..............troll..? .

Varför inte? vad skulle kunna bli värre av det?
Och nej, inget troll. Jag skulle aldrig orka hitta på en sån där jävla lång historia Sorligt men sant
Citera
2014-06-30, 18:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Efter senaste turen uppe i 08, så är det nog snart dags o byta namn på denna tråd til

Den stora recensionstråden om thaibordeller med eventuell massage i Sverige!

Fan vad tråkigt det har blivit,
Man hinner ju FN inte ens in genom dörren innan dom ger hintar om EXTRA Full service,,,,,,
Nja nu pratar du skit
Om du hållit dig till de salonger innan alla tips så hade du tydligen trivts väldigt bra
Du trivs nog fan med knullat
Citera
2014-06-30, 20:21
Medlem
Rapport från senaste besöket. Salong i Stockholms innerstads "finare" kvarter.

Var där direkt kl 10 på morgonen. Ringde på dörren och blev inbuzzad. Mötes sen i lägenhetsdörren av en söt, lång och smal thailändska. Hon hette Lili (el liknande). Ingen svenska, sådär engelska. Varit i Sverige i två månader. Frågade direkt om jag varit där förut. Jag sa ja, vilket ju inte var korrekt. Hon försökte fråga mig vilken sorts massage jag ville ha. Men jag fattade inte riktigt vad hon sa. Hon frågade då vad jag betalde sist. 400 sa jag. "ok, then you had thai oil massage". Slantade 400.

Strippade, ner på bädden på golvet. Väntade. Hon kom tillbaks in. Satte på nån musik som inte var det vanliga plink-plonket. Fick en fantastisk massage. Inte hårt som jag egentligen brukar vilja. Utan mjukt men fast och varmt, kändes intimt. Däremellan fjäderlätt. Satans vad skönt det var. Ingen teasing. Efter vändning (skulle tro efter 35 min) så frågade hon igen om jag varit där tidigare och sen om jag ville ha ngt extra. Frågade vad som fanns tillgängligt. Allt var svaret. BJ nude med kådis 1500. Avböjde. Blev nude HJ 600. HJ inte kvalitetsmässigt lika bra som vanliga massagen dock. Gick dock därifrån nöjd efter en schysst dusch. Förresten lokalen är satans fräsch. Känns litet som en "överklass-våning".

Rekommenderas.
Massage: 9
Massös:8 (mycket trevlig, litet för smal för mig)
Lokal: 9
Extra: 6
Citera
2014-06-30, 20:50
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trife-Life
Varför inte? vad skulle kunna bli värre av det?
Och nej, inget troll. Jag skulle aldrig orka hitta på en sån där jävla lång historia Sorligt men sant
Beror väl på hur singel du är och tänkt förbli Samt hur glad din familj blir för att se dessa bilder. Gav du sen henne dit reggade nummer så hon hittar ditt namn och adress och om hon sparat lite av det hon fick i munnen...Ja du, vad skulle kunna bli värre?
Citera
2014-07-01, 09:56
Medlem
Trife-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Beror väl på hur singel du är och tänkt förbli Samt hur glad din familj blir för att se dessa bilder. Gav du sen henne dit reggade nummer så hon hittar ditt namn och adress och om hon sparat lite av det hon fick i munnen...Ja du, vad skulle kunna bli värre?

Haha, den dagen den sorgen
Citera
2014-07-01, 09:57
Medlem
RuneRusks avatar
En sista massage innan semestern.
Återbesök på salong i närförort jag varit på 3-4 gånger. Kommer in och inser genast att den här gången har jag tur. Jag möts av en ung tjej med en riktigt perfekt kropp. Hon är smal utan att vara spinkig och har riktigt fina höfter med en lagom stor bak. Lägg där till ett par välformade bröst av storlek större för att vara thai så förstår ni. Jag har sett den här tjejen på stället tidigare men aldrig haft nöjet att bli masserad av henne.

Massage frågar hon och jag ler och säger ja. Tänk om hon visste vad jag ser framför mig i min fantasi. Jag betalar och blir ledd in i rummet. Det är riktiga rum med låsbara dörrar. Klär av mig och lägger mig ned. Efter en stund kommer hon in och startar. Hon frågar om jag har ont nånstans och jag säger egentligen inte förutom runt nacke och axlar.

Massagen påbörjas torrt med handduken över ryggen. Hon går på alla fyra lite ovanpå. Sen hittar hon ett par punkter hon klämmer på. Jag inser att hon nog kan massera eftersom en oerfaren massös aldrig skulle hitta rätt genom en handduk.
Oljan kommer på och hon börjar med ryggen. Det är en lugn massage med långa hyfsat hårda tag. Det är inte nog med att hon ser bra ut, hon kan massera riktigt hyggligt också. Eftersom hon masserar sakta ger det en känsla av sensuell beröring och jag njuter stort.
Efter ett stund frågar hon om det är ok, vilket jag inte kan neka till och så börjar vi småprata, mest på svenska. Jag berättar bland annat att jag sett henne på salongen vid tidigare besök.

Efter ryggen och lite massage av armarna följer benen. Fortfarande långa tag omväxlande uppifrån och nedifrån. Skinkorna säras ordentligt ner hon drar uppifrån och fingrar följer skåran och kommer åt pung och ibland även min yrvakna soldat som idag verkar extra pigg av någon anledning. Hon lyckas få mig halvstyv.
Det andra benet följer samma mönster och ibland fortsätter de långa tagen upp på ryggslutet. Ingen brådska utan lugnt och stilla, förutom då hennes retfulla fingrar kommer åt mina känsligaste kroppsdelar vilket får mig att andas något häftigare.

Så kommer vändningen och benens framsida. Nu är jag spänd på att se hur hon kommer att göra med erbjudandet. Efter den här teasingen vore det märkligt om inget skulle komma. Bägge benen masseras och sen upp på magen. Soldaten har somnat om eftersom han hamnat lite på fel sida och sen halkat ned i ursprungsläge. Hon frågar om jag vill duscha och jag hajar till. Ska det inte komma nån fråga? Jag har lite bråttom den här dan så jag svarar att jag torkar mig med en handduk.

Så frågar hon plötsligt om jag vill ha massage där och nickar mot soldaten. Ja, svarar jag direkt. Hon tar rejält med olja i händerna medan jag frågar efter priset. Hon rycker på axlarna och frågar vad betalade du förra gången. Jag visar tre fingrar och hon säger ok. Jag ger mig dock inte för jag vill verkligen få känna lite på henne så jag frågar om det är ok och pekar på hennes bröst. Hon verkar motvillig men svarar, bara lite. Very sensitive, säger hon. Ok, bara lite säger jag.

Hon sätter igång och jag smeker henne på armen innan jag närmar mig brösten. Hon har en svart tajt topp med lite genomskinlig spets. Man ser inte överdrivet mycket men ändå tillräckligt för att uppfatta hur de ser ut. Jag funderade från början på om hon hade fyllt upp dom med plast men de känns mjuka och jag tror inte att så är fallet. Hon behandlar soldaten med sakta tag. En hand smeker pungen och bakåt. Jag drar upp bägge benen så hon kan komma åt bättre. Även om hon drar med sakta tag känns det redan ordentligt. Jag smeker de stora brösten utanpå toppen och är i himmelriket. Hennes hand smeker mig längre bakåt och runt anus. Jag stönar och hon börjar också småstöna. När hennes finger sakta trycks in och börjar åka ut och in finns det ingen återvändo. Trots att hon fortfarande runkar mig med sakta tag går det inte att hålla emot.

Hon torkar av mig med en handduk och så säger hon vänta och går ut. Hon återkommer efter en stund med en liten balja med varmt vatten och torkar av mig. Jag tar resten med den stora handduken. Vi småpratar under tiden om sommar och semester. Hon går ut och hämtar ett glas vatten medan jag klär på mig. Det är som vanligt ganska skumt i rummet och jag har hela tiden försökt bedöma hennes ålder. Nu när jag ser henne i lite ljusare sken bestämmer jag mig för att hon troligen är drygt 25 men inte 30, dvs 27-28 ungefär.
När jag går och tar på mig skorna har två andra massöser blivit lediga. Jag hejar på dom och ser att de båda har smala och tajta kroppar men att de är 15 år äldre. När jag går ut genom dörren slås jag än en gång över vilken tur jag hade. Kan mycket väl tänka mig att träffa samma tjej fler gånger.
Senast redigerad av RuneRusk 2014-07-01 kl. 10:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in