2013-12-13, 15:32
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det är ungefär så jag tänker. De är nog inte vana att tappa kontrollen och reagerar på det sättet.
Tjejer som ska visa hur "kåta" de blir stönar oftast bara.
Det återstår väl inget annat än att göra ett nytt besök och se hur det blir nästa gång

du är KING Runerusk
fan man blir ju avis
Citera
2013-12-13, 21:53
Avslutad
Sydöstra Stockholm

35-40 årig kvinna i bra skick, kort och slank (dock lite väl otränad för min smak).
Massage (varm + olja?).

Efter 50 minuter kommer runktecknet "500 plis" följt av en gest med munnen för "1000 plis" och slutligen "bom-bom 1500plis". Allt detta sker samtidigt som hon smeker bananen och ler som en liten oskuld. Självklart tillåter man sig att gå hela vägen och 10 minuter senare är säcken tom och hela rummet osar fisk

Orkar faktiskt inte skriva mer för just nu är ångesten upp över öronen men ja...en erfarenhet rikare.

Edit: Fick lämna mitt ID-kort i pant för det saknades 400:- ur min kassa
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2013-12-13 kl. 21:56.
Citera
2013-12-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Sydöstra Stockholm

35-40 årig kvinna i bra skick, kort och slank (dock lite väl otränad för min smak).
Massage (varm + olja?).

Efter 50 minuter kommer runktecknet "500 plis" följt av en gest med munnen för "1000 plis" och slutligen "bom-bom 1500plis". Allt detta sker samtidigt som hon smeker bananen och ler som en liten oskuld. Självklart tillåter man sig att gå hela vägen och 10 minuter senare är säcken tom och hela rummet osar fisk

Orkar faktiskt inte skriva mer för just nu är ångesten upp över öronen men ja...en erfarenhet rikare.

Edit: Fick lämna mitt ID-kort i pant för det saknades 400:- ur min kassa

Fick du eller var du tvungen? Just ID kanske inte så bra att lämna...

Jobbigt med Ågren...Know the feeling.
Citera
2013-12-15, 00:35
Medlem
B-types avatar
Två besök i förra veckan.

Första stället. Möts av en petite tjej i 25års åldern och beställer en timmes oljemassage. Blir visad in i ett rum med draperi istället för riktig dörr. Betalar, hon går ut, jag näckar och lägger mig tillrätta med handduk över baken och paketet pekandes nedåt... En grundlig massage med väldigt lite samtal tar sin början. De få ord som byts tar tid eftersom hon talar dålig engelska. Det lilla pungsnudd som sker får ses som olycksfall i arbetet. Vändningen kommer efter lite drygt halva tiden och handduken läggs kvickt på plats.
Och efter ytterligare 30 minuter av bra, avslappnande och upplivande massage säger hon att det är klart och undrar om jag vill ta en dusch.
Lokal 6/10
Massage 8/10
Massös 6/10
Extra service 0/10

Några dagar senare drar jag mig till ett ställe inte så långt från det första. Mycket trevligare lokal dock.
Snygg tjej med dunderkropp i 25års åldern i kassan. Betalar och hon visar in mig i ett rum med dörr. Kommer snart, kvittrar hon på riktigt bra svenska. Näckar och lägger mig och min bästis tillrätta med handduk över baken. Betydligt mer pungsnudd denna gång. Men ändå väldigt bra massage. Vändning efter ca 25 minuter. Handduken ligger kvar men nu börjar hon lyfta väldigt mycket och ofta på den. Ben och ljumskarna blir ordentligt genomgångna. Resultatet hos Menige Snopp låter inte vänta på sig. Givakt! Han lugnar sig något när hon går över till armarna och överkroppen.
Efter sammanlagt 50 minuter av den klart bästa oljemassage jag någonsin fått kommer frågan om jag vill ha något extra. Vad erbjuder du frågar jag. Vad du vill ha? frågar denna pangsnäcka. FS? Jadå. 1000 kr vill hon ha. 800 vill jag ge. Vi enas om 900...
Lokal 8/10
Massös 9/10
Massage 9/10
Extra 9/10
Det här stället kommer jag att besöka igen.
Citera
2013-12-15, 18:29
Medlem
Besök i Göteborg. Mitt "stamställe" (två gånger?) är upptaget och jag kikar runt på TMG efter något annat i närheten. Hittar ett som har mest urusel kritik i TMG men jag tänker att massagen kanske är dålig men extratjänsterna är bra.

Kommer dit, tid finns. Flera rum men bara två tjejer. Rummen endast draperi men britsar. Jag klär av mig naken med handduken slarvigt slängd på rumpan.

Hon som tagit emot mig kommer in, ser ju skaplig ut, typ 35 år.

Massagen börjar. Hon frågar om jag vill ha hårt eller mjukt, jag säger medium. Massagen urdålig. Mest smek och att hon lutar sig emot ryggen. Nej inte som en bra thaimassage utan - som något annat.
Handduken åker av, massor av pungsnudd och mer ändå. Hon drar i paketet med jämna mellanrum. Hon pratar halvbra svenska och hon pratar på om allt. Om sina barn, om var hon jobbat tidigare, om hur hon jobbade på förra stället (inte en thaimassage).

Efter vändning frågar hon vad jag vill göra. Vi kommer överens om att hon klär av sig och BJ. Jag tänker att jag kan smeka och smaka på henne men när jag kommer nära med huvudet luktar det avtändande illa. BJ inget bra heller men det avslutas med en skaplig HE. Sen ska hon fortsätta massagen men hon pladdrar mest på.

När hon ser att klockan är över åtta avslutar hon, skönt. Vilken plåga.

Lokal 2/10
Massös utseende 5/10
Massös beteende 1/10
Massage 0/10
Extra 2/10
Citera
2013-12-15, 21:51
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keysersze
Besök i Göteborg. Mitt "stamställe" (två gånger?) är upptaget och jag kikar runt på TMG efter något annat i närheten. Hittar ett som har mest urusel kritik i TMG men jag tänker att massagen kanske är dålig men extratjänsterna är bra.

Kommer dit, tid finns. Flera rum men bara två tjejer. Rummen endast draperi men britsar. Jag klär av mig naken med handduken slarvigt slängd på rumpan.

Hon som tagit emot mig kommer in, ser ju skaplig ut, typ 35 år.

Massagen börjar. Hon frågar om jag vill ha hårt eller mjukt, jag säger medium. Massagen urdålig. Mest smek och att hon lutar sig emot ryggen. Nej inte som en bra thaimassage utan - som något annat.
Handduken åker av, massor av pungsnudd och mer ändå. Hon drar i paketet med jämna mellanrum. Hon pratar halvbra svenska och hon pratar på om allt. Om sina barn, om var hon jobbat tidigare, om hur hon jobbade på förra stället (inte en thaimassage).

Efter vändning frågar hon vad jag vill göra. Vi kommer överens om att hon klär av sig och BJ. Jag tänker att jag kan smeka och smaka på henne men när jag kommer nära med huvudet luktar det avtändande illa. BJ inget bra heller men det avslutas med en skaplig HE. Sen ska hon fortsätta massagen men hon pladdrar mest på.

När hon ser att klockan är över åtta avslutar hon, skönt. Vilken plåga.

Lokal 2/10
Massös utseende 5/10
Massös beteende 1/10
Massage 0/10
Extra 2/10

Fyra orsaker till att en mus kan lukta illa:

1. Avsaknad av tvål och vatten. Naturligtvis...
2. Gammal sperma som ej letat sig ut. En frän doft.
3. Svamp i underlivet/dåligt ph-värde.
4. Också faktiskt vad kvinnan ätit för föda.

Annars lär det ju ska vara så, att det folkslag som luktar minst från underlivet är asiater. Sen kommer afrikaner och de som luktar mest är européer. Latinos var inte med på listan, men den enda latinska jag varit med luktade värre än tio europeiskor tillsammans. Det var för jävligt! Men i hennes fall gissar jag på punkt 3.
Citera
2013-12-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Fyra orsaker till att en mus kan lukta illa:

1. Avsaknad av tvål och vatten. Naturligtvis...
2. Gammal sperma som ej letat sig ut. En frän doft.
3. Svamp i underlivet/dåligt ph-värde.
4. Också faktiskt vad kvinnan ätit för föda.

Jo precis, äta sparris är ju inget vidare för oralsexet. Men i det här fallet funderade jag inte så mycket på orsaken...
Citera
2013-12-16, 00:16
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keysersze
Jo precis, äta sparris är ju inget vidare för oralsexet. Men i det här fallet funderade jag inte så mycket på orsaken...

Sparris...hm...kan ju även ses symboliskt som dåligt. Vek veke s a s...
Citera
2013-12-17, 12:20
Medlem
mrmongers avatar
När jag var på ett ställe i Sthlm city för ett tag sedan blev jag efter massagen utsläppt av en annan tjej än den som masserat mig och som gav riktigt positiva vibbar. Passade på att fråga vad hon hette och veckan därpå ringde jag och bokade tid med henne. Väl på plats i rummet började hon massera rygg och armar, mjukt och sensuellt. Flyttade sedan över till benen och när hon kom upp mot låren blev det en hel del snudd och pillande på paketet. Efter ett tag böjde hon sig plötsligt fram och viskade ”vad vill du ha idag?”. Jag svarade b2b och hon sa ”perfekt” och vi enades om ett pris. Hon gled ur sina kläder, oljade in både mig och sig själv och körde igång den bästa b2b jag fått. Det kändes som man var i himlen när hennes härliga bröst och lite stickiga mus trycktes fram och tillbaka mot hela min rygg och bak. Efter ett tag sa hon åt mig att vända på mig och hon fortsatte på samma sätt. Hon bytte ställning och med musen rakt över mitt ansikte lät hon kuken få en omgång mellan brösten. Försökte emellanåt tänka på SL’s tidtabeller för att det inte skulle gå för fort men till slut kom en riktig explosion. Efteråt låg vi och småpratade ett tag innan det var dags för dusch och det sedvanliga vattenglaset.

Kände att jag hade hittat min absoluta favorit och hit skulle det bli många återbesök (och pengarna skulle rinna iväg). Hade ett ärende in till stan förra veckan och ringde då för att boka tid med min nya favorit. När jag fick svaret att hon inte jobbade där längre kändes det som jag blev en decimeter kortare . Eftersom jag var inställd på en massage bestämde jag mig för att ändå gå dit och fick en ny tjej som var bra men inte som min nya favorit. Jag försökte fråga om man kunde hitta henne någon annanstans men fick bara svaret att hon är hemma. Det är bara att konstatera att ”lyckan kommer, lyckan går” och det blir till att ge sig ut på jakt igen.Har jag riktig tur träffar jag på min diamant igen .
Citera
2013-12-17, 13:11
Medlem
Salongerna vill oftast inte säga vart en tjej har flyttat eller jobbar pga diverse anledningar även om de vet. Tråkigt för oss, men men.
Citera
2013-12-17, 21:01
Medlem
Var på massage i GBG och där man verkligen ville ta hand om en fick en liten mus att leka med samtidigt som den andra gav en massage helt galet upphetsande
Citera
2013-12-18, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanHermansen
Salongerna vill oftast inte säga vart en tjej har flyttat eller jobbar pga diverse anledningar även om de vet. Tråkigt för oss, men men.
Helt normalt att de inte berättar vart deras "säljare" tagit vägen. Samma sak sker ofta inom svenskt näringsliv när en person väljer att starta eget eller gå över till en konkurrent. Detta av rädsla för att tappa kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in