Citat:
Ursprungligen postat av
keysersze
Besök i Göteborg. Mitt "stamställe" (två gånger?) är upptaget och jag kikar runt på TMG efter något annat i närheten. Hittar ett som har mest urusel kritik i TMG men jag tänker att massagen kanske är dålig men extratjänsterna är bra.
Kommer dit, tid finns. Flera rum men bara två tjejer. Rummen endast draperi men britsar. Jag klär av mig naken med handduken slarvigt slängd på rumpan.
Hon som tagit emot mig kommer in, ser ju skaplig ut, typ 35 år.
Massagen börjar. Hon frågar om jag vill ha hårt eller mjukt, jag säger medium. Massagen urdålig. Mest smek och att hon lutar sig emot ryggen. Nej inte som en bra thaimassage utan - som något annat.
Handduken åker av, massor av pungsnudd och mer ändå. Hon drar i paketet med jämna mellanrum. Hon pratar halvbra svenska och hon pratar på om allt. Om sina barn, om var hon jobbat tidigare, om hur hon jobbade på förra stället (inte en thaimassage).
Efter vändning frågar hon vad jag vill göra. Vi kommer överens om att hon klär av sig och BJ. Jag tänker att jag kan smeka och smaka på henne men när jag kommer nära med huvudet luktar det avtändande illa. BJ inget bra heller men det avslutas med en skaplig HE. Sen ska hon fortsätta massagen men hon pladdrar mest på.
När hon ser att klockan är över åtta avslutar hon, skönt. Vilken plåga.
Lokal 2/10
Massös utseende 5/10
Massös beteende 1/10
Massage 0/10
Extra 2/10
Fyra orsaker till att en mus kan lukta illa:
1. Avsaknad av tvål och vatten. Naturligtvis...
2. Gammal sperma som ej letat sig ut. En frän doft.
3. Svamp i underlivet/dåligt ph-värde.
4. Också faktiskt vad kvinnan ätit för föda.
Annars lär det ju ska vara så, att det folkslag som luktar minst från underlivet är asiater. Sen kommer afrikaner och de som luktar mest är européer. Latinos var inte med på listan, men den enda latinska jag varit med luktade värre än tio europeiskor tillsammans. Det var för jävligt! Men i hennes fall gissar jag på punkt 3.