Citat:
Ursprungligen postat av willann
Syftet med att ja smörjer med helosan är väl typ för att de torkar annars, de återfuktar väl och är bra för sprucken hud står de på den. Men en sån där Emu-olja skulle jag ju kunna köra på.
Säljer dom såna på hälsoapotek och så eller? och typ hur/när menar du att jag ska smörja med den? 1 gång om dagen eller nåt sånt?
En till fråga när det ändå verkar som om vi har ett proffs här

Min ena öronsnibb är och har alltid varit större än den andra, kan det vara för att hålen från början inte satt på samma höjd eller är det för att jag gjort något fel?
Jo, fast det du egentligen vill åt är något som underlättar och stimulerar celltillväxten. Och jag undrar om dina öron verkligen spricker och blir väldigt torra bara för att du töjer? Isåfall undrar jag lite hur du gör när du töjer.
Ja hälsokostaffärer brukar ha, finns även på internet att beställa. Du kan ju alltid testa att smörja och MASSERA (det magiska tricket!) ungefär en gång om dagen. Allmänna andra tips är ju att sova utan smycke, och då kan man med fördel massera på morgonen när de sätts i...
Jaa, fistulans placering kan vara felaktig från början, vilket inte brukar synas tydligt när man har små storlekar men ju mer man töjer desto mer syns skillnaden och kan leda till att det blir för tunt på vissa ställen, och du kan riskera vävnadsdöd om du då fortsätter töja så det tunnas ut för mycket. Du kan rätta till det genom att göra en öronsnibbsskalpering hos en duktig bodymoddare.
Citat:
Ursprungligen postat av .44
Om du köpet alla töjsmycken du behöver samtidigt från 8 till 14 från crazy-factory.com blir det inte farligt dyrt. De tar ca 10kr för en silikontunnel och lika mycket för en plastspiral.. Frakten kostar 48kr och du får varorna på mindre än en vecka

Fast sen vill man ju inte töja med sådan skit ändå, så helt onödigt att du påpekar det.