Har satt ut en annons på blocket på min macbook från november 2007 som fungerar helt felfri, får ca 3500 kr för den, är det bra?
har även satt ut en annons på en splitterny ipod touch (4th generation) i obruten förpackning, kvittot finns (köptes för en vecka sedan) för 1500 sek, men det är INGA som är intresserade, fattar inte varför??? det är ju ett sjukt bra pris. originalpris kostar 1900 i butik.
är det för att alla köper iphone istället och inte behöver touchen?
Du är nog sanningen på spåren där, skulle tro att försäljningen av iPod och MP3-spelare minskat avsevärt efter lanseringen av framförallt iPhone men även Androidbaserade mobiler.
MBn skulle jag gissa för att den helt enkelt är gammal(min är från samma halvår så säger inte att den är för gammal för att fungera bra).
Vem köper en iPod eller liknande på blocket/tradera? Känns som att 9/10 annonser är stulna prylar eller kopior.
Har satt ut en annons på blocket på min macbook från november 2007 som fungerar helt felfri, får ca 3500 kr för den, är det bra?
har även satt ut en annons på en splitterny ipod touch (4th generation) i obruten förpackning, kvittot finns (köptes för en vecka sedan) för 1500 sek, men det är INGA som är intresserade, fattar inte varför??? det är ju ett sjukt bra pris. originalpris kostar 1900 i butik.
iPod touch 8GB kostar 1490 på elgiganten. Samt att om du har skrivit 4th gen i annonsen så tror folk det är en bluff då den inte släpps förrens tidigast ikväll.