2024-10-15, 19:54
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Haha eller hur..

Du tror jag skämtar men det sorgliga är att jag inte gör det. Här är bilden:https://x.com/TaylorTaja/status/1845841604445090237/photo/1

Det du ser är tre bruna varelser anlitad av P diddy som våldför sig sexuellt på Leonardo Dicaprio. Bilden är en screenshot från en film som P diddy filmat. Leonardo Dicaprio är helt svettig och likaså de bruna varelserna. Dicaprio var en hedersgäst på dessa "missfostersfester" och deltog på jättemånga. Man kan ju bara spekulera än så länge vad P diddy gjort mer med honom.
Citera
2024-10-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Det tror jag också.
Alltihop är nog en enda stor soppa där en hel massa olika sidor hotar varandra med att släppa mindre smickrande material om varann.
Sånt pågår nog iofs konstant i nöjes-industrin men när myndigheterna till slut tar itu med en sån person som P Diddy så blir nog vissa desperata osv.
Det här kommer ju hålla på i flera år framåt och lär påverka musikvärlden och då svart musik i synnerhet. Det kommer att finnas ett "före" och ett "efter" det här.

(Menade att jag håller med om det nedersta i det jag citerade. "Untouchable" är ingen såvitt jag vet. Inte sålänge vi har myndigheter.)
Citera
2024-10-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBForBeats
Tror han kommer dö innan det händer.

Om någon överlever fängelseduscharna så är det diddy. Han är även för feg för att ta livet av sig. Han trivs på små ytor med massa män. Han kommer göra som sin far och sjunga som en Pippi-fågel, många kommer falla.
Citera
2024-10-15, 21:19
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Du tror jag skämtar men det sorgliga är att jag inte gör det. Här är bilden:https://x.com/TaylorTaja/status/1845841604445090237/photo/1

Det du ser är tre bruna varelser anlitad av P diddy som våldför sig sexuellt på Leonardo Dicaprio. Bilden är en screenshot från en film som P diddy filmat. Leonardo Dicaprio är helt svettig och likaså de bruna varelserna. Dicaprio var en hedersgäst på dessa "missfostersfester" och deltog på jättemånga. Man kan ju bara spekulera än så länge vad P diddy gjort mer med honom.
Jag skulle inte gå på så jättemånga missfosterfester om jag blev gängvåldtagen av några negrer, nått stämmer inte.
Citera
2024-10-15, 22:14
Medlem
Citat:

hahaha riktigt dålig AI bild det där xD
Citera
2024-10-15, 22:31
Medlem
lyktstolpes avatar
Har denna lista varit uppe tidigare på officiella offer/förövare:

https://www.npr.org/2024/10/10/g-s1-26981/diddy-sean-combs-cassie-kid-cudi-jodeci

Here’s everyone caught in the web of the Sean ‘Diddy’ Combs allegations so far
Senast redigerad av lyktstolpe 2024-10-15 kl. 22:36.
Citera
2024-10-15, 23:09
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag skulle inte gå på så jättemånga missfosterfester om jag blev gängvåldtagen av några negrer, nått stämmer inte.

Ja, vem skulle det egentligen? Men ändå återvände dom här kräken gång på gång till nästa missfostersfest. Hade P Diddy hållhakar på dem?

Ta Denzel Washington som ett exempel. Han blev påsatt i röven av en 12 årig gambisk pojke som P Diddy flugit in. P Diddy filmade såklart detta också och videoklippen finns idag hos FBI.
Senast redigerad av gotet 2024-10-15 kl. 23:20.
Citera
2024-10-15, 23:45
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ja, vem skulle det egentligen? Men ändå återvände dom här kräken gång på gång till nästa missfostersfest. Hade P Diddy hållhakar på dem?

Ta Denzel Washington som ett exempel. Han blev påsatt i röven av en 12 årig gambisk pojke som P Diddy flugit in. P Diddy filmade såklart detta också och videoklippen finns idag hos FBI.
Hahaha det är ju bara för roligt. 🤣
Citera
2024-10-16, 00:25
Medlem
Citat:

Haha.. och det har du läst och sätt var då?
Citera
2024-10-16, 13:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:

CIA har hållit på med Honey Pot Ops sen femtiotalet. KGB "lärde upp dem" i detta. De har blivit mer och mer fucked up i samband med hur mänskligheten blir mer och mer sedeslös och fördärvad. Från yppig blond vit kvinna till liten svart pojke?

Den som är under Leo då, det undrar man ju över lite. Ser ut som att Leo sätter på nån undertill, och eventuellt hukar någon rakt framför Leo också, förutom de mer synliga varelserna.

Det senaste jag hörde om babyoljan var att det var ett lätt sätt att placera droger, t ex GHB i oljan... Markerade flaskor.
Citera
2024-10-16, 13:23
Medlem
Citat:

Med tanke på AI-genererade bilder så tillåt mig tvivla på ett suddigt foto med någon som liknar DiCaprio.
Citera
2024-10-16, 13:38
Medlem
drinksareonmes avatar
Varför ska ”offren” alltid vänta 20 år med att anmäla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in