• 1
  • 2
2010-09-01, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spjuvras
ok nice ,ja ska kolla allt grundligt s man ine ker p ngra extra avgifter.. vi tnkte ka frn koh chang 10 december till 17 december.. men om man bokar hotell redan hr i sverige p laterooms.com ska jag fortfarande betala kontant nr ja vl r dr fast man lmnar kort nummer ver internet?? vi har tittat p ett hotell som heter Beach Road Hotel, Sihanoukville.. kostar ca 1400kr fr 7 ntter..

Frsk f mailkontakt med stllet och frga om rum och priser,, brukar vara billigare n att g via en bokningssite,,bokningssiterna krver ju oftast en deposition elller full betalning, medans Hotellet sjlv brukar man kunna klara sig i frn med en deposition sedan betala resten p plats,,

Sjlv mailade jag mitt stlle och bokade rum och behver inte betala ett re utan det tar vi p plats
men iallafall s e det nog lugnt med att betala med kort via bokningssiten ,,,
Citera
2010-09-01, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa66
Frsk f mailkontakt med stllet och frga om rum och priser,, brukar vara billigare n att g via en bokningssite,,bokningssiterna krver ju oftast en deposition elller full betalning, medans Hotellet sjlv brukar man kunna klara sig i frn med en deposition sedan betala resten p plats,,

Sjlv mailade jag mitt stlle och bokade rum och behver inte betala ett re utan det tar vi p plats
men iallafall s e det nog lugnt med att betala med kort via bokningssiten ,,,

de kostade inget att boka via den hr sidan men lmnar bara sitt kort nummer fr att boka. man betalar allt p plats. bookings.com r likadant, har bokat med dom tidigare..

visste du hur man gjorde nr man vill lgga in en profil bild??
Citera
2010-09-01, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spjuvras
de kostade inget att boka via den hr sidan men lmnar bara sitt kort nummer fr att boka. man betalar allt p plats. bookings.com r likadant, har bokat med dom tidigare..

visste du hur man gjorde nr man vill lgga in en profil bild??

Tror man gr in i verktyg och kontrollpanelrutan som kommer upp till hger,och dr redigera avatar
Citera
2010-09-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa66
Tror man gr in i verktyg och kontrollpanelrutan som kommer upp till hger,och dr redigera avatar

tackar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in