tjena undarar om min data klarar spelet black ops.
Tjena undrar om min data kan köra Black ops utan att det laggar för tänkte köpa det först men sen så tänkte jag på om min data in har det som krävs.
AMD Athlon(tm) II X2 220 Processor
RAM
You Have: 4.0 GB
OS
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
grafikkort: GeForce 315
*
Tror ni att spelet klarar utan lagg eller måste ja köpa nåt nytt? får 2K sen 25
tjena undarar om min data klarar spelet black ops.
Tjena undrar om min data kan köra Black ops utan att det laggar för tänkte köpa det först men sen så tänkte jag på om min data in har det som krävs.
AMD Athlon(tm) II X2 220 Processor
RAM
You Have: 4.0 GB
OS
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
grafikkort: GeForce 315
*
Tror ni att spelet klarar utan lagg eller måste ja köpa nåt nytt? får 2K sen 25
tack för svar :3
Nej, kommer inte gå så bra med det där grafikkortet.
Vad tror ni om mina möjligheter då?
CPU Type QuadCore Intel Core i7 950, 3200 MHz (24 x 133)
System Memory 6144 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)
Video Adapter AMD Radeon HD 6950 (2048 MB)
Körs på ett 650w nätagg.
Datorn kommer nog klara av det, annars kan man ju bara köpa till lite små grejor och uppgradera datorn själv om man vill köra på de lite högre inställningarna
Datorn kommer nog klara av det, annars kan man ju bara köpa till lite små grejor och uppgradera datorn själv om man vill köra på de lite högre inställningarna
Ok. Tackar! Vilka komponenter bör prioriteras vid en sådan upgrade?
jo förstod nästan att det var dags och uppgradera skiten, dock är frågan bara vad som behövs uppgradera? Om det bara räcker med att byta grafik kortet?
Jag tror att du får störst uppgradering så. Processorn lär nog duga till medium settings. Det är dock synd att ditt moderkort inte stöder DDR3, så du kan inte uppgradera ditt RAM lätt. Finns knappt några DDR2 kvar på marknaden vad jag vet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!