2010-08-31, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Just det, alla som håller med dig väljer att inte skriva här, men du är säker på att de är i majoriteten?

Jag sa aldrig att jag var säker din lögnare.
Citera
2010-08-31, 12:16
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Till alla oerfarna som läser den här tråden så ska ni veta att svaren i tråden är missvisande eftersom det alltid är kritikerna som svarar i den här typen av trådar medan de som håller med inte svarar. Det låter på svaren som om det skulle vara en ide som folk inte gillar men så behöver inte alls vara fallet.

Säger du inte?
Citera
2010-08-31, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Säger du inte?

Juryn får avgöra vem som är tomte av oss två.
Citera
2010-08-31, 13:37
Medlem
Cregers avatar
Citat:

Du, och du skriver inte tillräckligt bra för att någon skulle betala för att läsa något skrivet av dig.
Citera
2010-08-31, 13:40
Moderator
Citat:
Jag undrar om inte FB borde ge ekonomisk ersättning till framgångsrika skribenter bara för att ytterligare sporra skrivandet på forumet. Det kan ske genom att den med flest sidvisningar får en slant eller på något annat sätt att mäta popularitet.

Jag skulle personligen kunna tänka mig att donera pengar till ett sånt projekt.

Citat:
[...]
Varför inte? Jag börjar bli trött på att sitta här helt oavlönad.
Tyvärr greenhorn, efter den tråden minskade nog dina chanser rätt så rejält.

Citera
2010-08-31, 13:50
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Det är klart, jag funderar på att sluta men det är svårt. Jag vill hellre ha pengar för det jag gör. Skulle sitta fint.

Jag vill ha betalt för att sitta på toaletten och skita men inte det heller kommer att hända.
Du bestämmer hurvida du vill skriva på flashback och hur mycket tid du vill lägga på dina inlägg och diskussioner.
Citera
2010-08-31, 14:01
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Med tanke på att du vill ha betalt för att frivilligt skriva på ett forum där alla och envar är välkomna, kan man ju anta vad juryn kommer fram till för slutsats.
Citera
2010-08-31, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Med tanke på att du vill ha betalt för att frivilligt skriva på ett forum där alla och envar är välkomna, kan man ju anta vad juryn kommer fram till för slutsats.

Jaha så du är en sådan som konsekvent tackar nej till att ta betalt för något. Du kanske tom avskyr pengar? Visserligen kräver jag personligen betalning för mina insatser men i andra hand så skulle ett belöningssystem baserat på pengar sitta bra på FB.
Citera
2010-08-31, 14:10
Medlem
epost72s avatar
Jag tänkte på att eftersom du är beredd att donera pengar till ett sådant projekt, är det inte bättre då att du ger pengarna till dig själv emellanåt som ett tecken på din egen uppskattning?
Citera
2010-08-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag tänkte på att eftersom du är beredd att donera pengar till ett sådant projekt, är det inte bättre då att du ger pengarna till dig själv emellanåt som ett tecken på din egen uppskattning?

Du menar att jag är så prominent att jag skulle få igen de pengar jag gav till ett sådant projekt, jo det kan nog stämma.
Citera
2010-08-31, 14:16
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Jaha så du är en sådan som konsekvent tackar nej till att ta betalt för något. Du kanske tom avskyr pengar?
Verkligen inte och absolut inte. Vart fick du det ifrån? Om man utför ett arbete skall detta såklart debiteras, vare sig man gör det privat eller genom företag.
Men att sitta och skriva på Flashback är inte ett arbete, det är något vi alla gör frivilligt på vår fritid. Stor skillnad.
Citat:
Visserligen kräver jag personligen betalning för mina insatser men i andra hand så skulle ett belöningssystem baserat på pengar sitta bra på FB.
Nej, det skulle inte sitta bra. Vart skulle alla pengar komma ifrån? Varför ska vissa premieras och andra inte? Mängd av inlägg (jag vinner över dig!!!one11!!) eller kvalitet? Vem bedömer kvalitet?
Citera
2010-08-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Nej, det skulle inte sitta bra. Vart skulle alla pengar komma ifrån? Varför ska vissa premieras och andra inte? Mängd av inlägg (jag vinner över dig!!!one11!!) eller kvalitet? Vem bedömer kvalitet?

Oj, micaele, jag har ju redan gått igenom dessa saker i tråden, känns onödigt att upprepa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in