2004-05-26, 09:36
Medlem
Jag har lnge undrat om det r mjligt att odla kokain i vr svenska milj

gr det ? Kan man kpa frn ngonstans ? Vad krvs av mig som odlare?
Citera
2004-05-26, 10:36
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth

Att odla kokain r nog omjligt efter som kokain r kemiskt framstllt med hjlp av saften frn coca blad om jag inte har helt fel fr mig.

Coca frn vet jag inte om dem finns att tillg. Finns skerligen ngon cocabladtuggande nisse som vet, men var han finns har jag ingen aning om.
Citera
2004-05-26, 16:58
Medlem
Nemesis1s avatar
Kokabusken krver ett speciellt klimat som r mycket svrt att skapa p artifciellt stt... Om du dremot har kokablad r det inte svrt att extrahera kokainet, en vanlig alkoholextraktion borde g bra...
Citera
2004-05-26, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Kokabusken krver ett speciellt klimat som r mycket svrt att skapa p artifciellt stt... Om du dremot har kokablad r det inte svrt att extrahera kokainet, en vanlig alkoholextraktion borde g bra...

Citera
2004-05-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth

det som krvs av dig som odlare, om du vill framstlla s mkt kokain att du klarar dig p det tminstonde en helg r att du har plats fr ett hundratal buskar.... har fr mig att jag lste nnstans att fr att framstlla ett kilo rent kokain krvs det 15 ton kokablad men det kan vara helt fel ox, kommer inte ihg
Citera
2004-05-27, 20:30
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolajoint
det som krvs av dig som odlare, om du vill framstlla s mkt kokain att du klarar dig p det tminstonde en helg r att du har plats fr ett hundratal buskar.... har fr mig att jag lste nnstans att fr att framstlla ett kilo rent kokain krvs det 15 ton kokablad men det kan vara helt fel ox, kommer inte ihg

200 kg koka blad r det fr ett kg kokain. S du lr behva en ker att odla p om du ska f ut ngot av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in