Haha... Nja, nu överdrev du lite. Det var ju bara en snubbe som hotade.
Va? Det var ju en hel hord av anstormande nerpundande, toknarkomaner som var ute efter blod. Försök inte förringa min betydelsefulla insats! Jag tror till och med att jag lyckades rädda einars liv!
Va? Det var ju en hel hord av anstormande nerpundande, toknarkomaner som var ute efter blod. Försök inte förringa min betydelsefulla insats! Jag tror till och med att jag lyckades rädda einars liv!
Läste oxo genom the thread precis, damn vilken läsning, men jag såg inte något "mordhot", men men.
En fråga bara Farbror Einar, e du pedofil eller vad var det för snack om att du ev. va det, om jag får fråga bara..?
Innan du kommer med en så korkad och förövrigt JÄVLIGT NEDSÄTTANDE fråga föreslår jag att du läser tråden. Vilken normal människa som helst blir ju självklart förbannad när han kallas pedofil.
Jag fattar inte varför folk måste koppla ihop signatur och foto? Han har en avatar med sin son för att han är stolt över honom, och en signatur som bara är på skämt. Riktig pedofil skulle nog aldrig gjort så och jag fattar inte vad pund eijnac?? ville iheller? Muta folk? Haha, lol på den snubben asså! Likaså P.B.D för årtusendets dummaste kommentar, du förblir nog dum även om du frågar angående din signatur.