2004-05-26, 03:19
Medlem
Bandhundens avatar
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=126589&page=3&pp=40

Nu har jag läst igenom denna tråd och undrar i min stillhet vad det faktiskt är för nerknarkade jävla idioter som håller till här, syftar då absolut inte på alla utan ett flertal som svarade i just denna tråd. Får intrycket av att nivån är fruktansvärt mycket lägre än på andra delar av forumet.

Kan förövrigt inte förstå hur man kan hålla med en så uppenbart omogen individ som Enijac som många i denna tråd gör. En person som drar absurda förutfattade slutsatser och kommer med grova hot. Denna person fick ju uppenbarligen två varningar och därför undrar jag varför han inte är bannad? Blir jävligt irriterad och upprörd över dylikt uppförande.
Citera
2004-05-26, 03:40
Bannlyst
haha.. den bästa tråden på länge..
jag tycker att det är lågt av farbror einar att lägga sig ifrån början, han var nog bara avundsjuk för att de hade en egen lägenhet de kunde "umgås" i..
Citera
2004-05-26, 05:59
Medlem
Psykozs avatar
Fy fan vilken tråd.

Tyvär har Cannabis forumet blivit jävligt dåligt på senare tid, DET behövs fler moderatorer där... Overgrow eller vad han nu heter är online ca 1 gång per månad och jag tror nog att avdagata inte har tid med allt.

Sämsta tråden jag har skådat där borta sen jag reggade mig :mad:
Citera
2004-05-26, 07:56
Medlem
dietyls avatar
Det finns ju diverse forum kring cannabis, även om även dessa smittats av låg nivå i en del trådar :/
Citera
2004-05-26, 09:29
Medlem
farbror einars avatar
Ja vilken skum tråd det är.
Citera
2004-05-26, 11:06
Medlem
XSSs avatar
Äsch lite gnäll om stavning kan man väl endå ta tycker jag, att det spårade ut så jävla totalt fattar inte jag, vissa människor borde spärras in det är klart.

Jag kommer ihåg både bilden och signaturen som Farbror Einar hade och jag kopplade aldrig till pedofili men den där enjiac verkar helt körd i pallet.
Citera
2004-05-26, 11:30
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Enijac håller en mycket låg nivå. Är helt inne på Farbror Einars linje. Borde faktiskt finnas ett rött kort i sådana situationer.
Citera
2004-05-26, 12:47
Medlem
Carcasss avatar
Såg ni hur vackert jag ryckte in till einars (typ) försvar där? Så att han inte skulle stå helt ensam mot denna enorma, mordhotande knarkarliga?
*försöker få lite cred*
Citera
2004-05-26, 13:02
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Såg ni hur vackert jag ryckte in till einars (typ) försvar där? Så att han inte skulle stå helt ensam mot denna enorma, mordhotande knarkarliga?
*försöker få lite cred*

*slänger lite cred i nyllet på dig*
Citera
2004-05-26, 16:20
Medlem
Farbror einar borde också ha fått en varning för allt skitsnack. Han sabbade ju tråden.
Citera
2004-05-26, 16:24
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anka
Farbror einar borde också ha fått en varning för allt skitsnack. Han sabbade ju tråden.

Å fan det säger du.
Lägg ner det var typ 3v sen.
Citera
2004-05-26, 18:02
Medlem
Psykozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
*försöker få lite cred*

Haha... Nja, nu överdrev du lite. Det var ju bara en snubbe som hotade.
Visst, kan tänka mig att vissa har tendensen att vara jävlit aggressiva men igenom internet så tror jag nog inte det.

Citat:
Ursprungligen postat av anka

Lägg ner... Tråden blev helt fuckt up och det finns inget mer att kommentera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in