2010-08-30, 17:30
Medlem
Hejsan. Är kallad till polisförhör nu i veckan (vet egentligen själv varför) och på lappen står det inte varför dom vill ha dit mig. Vad brukar det betyda vanligtvis?
Citera
2010-08-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Hejsan. Är kallad till polisförhör nu i veckan (vet egentligen själv varför) och på lappen står det inte varför dom vill ha dit mig. Vad brukar det betyda vanligtvis?
Livstid, minst...
Citera
2010-08-30, 17:33
Medlem
EdwardStenhards avatar
Gå inte! Det är en fälla!

Senast redigerad av EdwardStenhard 2010-08-30 kl. 17:37.
Citera
2010-08-30, 18:18
Medlem
burfogels avatar
Citat:

Det brukar betyda att de vill föra ett polisförhör med dig.
Citera
2010-08-30, 18:40
Medlem
Wajis avatar
Citat:

Det är nog kört.. bara flytta utolmlands för snart är det bakom galler som gäller
Citera
2010-08-30, 18:57
Medlem
Det kan vara om precis vad som helst. Säkert någon polare som råkat i trubbel och de hittade ditt namn i telefonboken på hans mobil. Eller fått uppgifterna från någon släkting.

De hände mig nämligen. Och som i ditt fall så hade jag ingen aning om vad de gällde. Det lär inte hjälpa om du ringer heller för den delen, hon/han lär inte svara på vad saker gäller utan ber dig bara att dyka upp på förhöret.
Citera
2010-08-30, 20:34
Medlem
Forbliranonyms avatar
Ta ut alla pengar du har sen flyttar du utomlands! Har du tur så blir du inte efterlyst via intepol.
Citera
2010-08-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Ta ut alla pengar du har sen flyttar du utomlands! Har du tur så blir du inte efterlyst via intepol.

Mannen NASA KAN SE DIG MASTURBERA I FULL HD. VART ÄN DU GÅR KOMMER DE ATT HITTA DIG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in