Hejsan. Är kallad till polisförhör nu i veckan (vet egentligen själv varför) och på lappen står det inte varför dom vill ha dit mig. Vad brukar det betyda vanligtvis?
Hejsan. Är kallad till polisförhör nu i veckan (vet egentligen själv varför) och på lappen står det inte varför dom vill ha dit mig. Vad brukar det betyda vanligtvis?
Det brukar betyda att de vill föra ett polisförhör med dig.
Det är nog kört.. bara flytta utolmlands för snart är det bakom galler som gäller
Det kan vara om precis vad som helst. Säkert någon polare som råkat i trubbel och de hittade ditt namn i telefonboken på hans mobil. Eller fått uppgifterna från någon släkting.
De hände mig nämligen. Och som i ditt fall så hade jag ingen aning om vad de gällde. Det lär inte hjälpa om du ringer heller för den delen, hon/han lär inte svara på vad saker gäller utan ber dig bara att dyka upp på förhöret.