Tjenare! nu är de så att jag tänkte höra efter här på flashback om någon annan en jag har varit till Amsterdam nu under 2010 och testat på dessa svampar vid namn "Dragons dynamite"?
Länk till en bild på de olika svamparna som fanns i smartshopsen:
http://img547.imageshack.us/img547/7783/psilocybetruffelsposter.jpg
Okej nu till de jag vill ha sagt/fråga. Jag var in på en Smartshop och köpte en box med svampar vid namn Dragons dynamite och mängden var 15g och jag kasstade i mig dom 1 timme efter köpet och jag var på tom mage som dom rekommenderade i smartshopen men ingenting hände ingen effekt alls fast jag väntade upp till 5+ timmar på någon effekt men ingenting så jag väntade till dagen därpå och gick till en annan butik och berättade om att jag hade käkat svampar dagen innan men utan effekt och dom tyckte de lät riktigt konstigt för dom där svamparna lär ska va "HardCore" eller va snubben babblade om så jag köpte 1 box till och väntade till dagen därpå och åt svamparna ännu en gång på tom mage men ingen effekt den här gången häller men trip sugen som jag var så va jag och köpte 1 box till dagen efter fast denna gången köpte jag "Mushrocks" ist och väntade till dagen efter och käkade dom likaså på tom mage men ingen effekt då häller & då hade min polare köpt likadana och trippat sönder och sa att de va som att fara till helvete och tillbaka och villa aldrig mer testa på svamp och då har han lika som jag testat på LSD ett antal gånger före, fast däremot har jag erfarenhet av svamp från före och då har de funkat riktigt bra. Så är de någon mer en jag som int har fått nån effekt av dessa svampar som dom säljer i smartshopsen? eller har någon kanske en förklaring på varför de kan ha råkat sig att jag int fick någon effekt av dessa svampar?
(Jag ursäktar om de är obegripligt att läsa men isf får ni fråga de ni int förstår.)
Jag kan tillägga att jag rökte rätt mycket under dom har dagarna & under väntan på "tripparna" och de ska ju boosta de hela men icke.