2010-08-29, 23:10
Medlem
Retardation1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Du har säkert rätt, jag är dålig på hår.

Jag har rätt, flottigt hår är aldrig rätt.

Men heter in mushelvetet MrJingles?
Citera
2010-08-29, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluyankee
Tänk på att det är texas vi snackar om, cowboy hat, jeans, skjorta och hatt. Lite stylat hår och något som påminner om mode, är ju direkt kopplat till det feminina och därmed gay skitet.
Men är verkligen Texas snubbar så matcho? Vågar man åka till USA nån gång i framtiden och se ut såhär utan att riskera att bli dränkt av lokalbefolkningen i kossornas vattenhål?
Citera
2010-08-29, 23:14
Bannlyst
Citat:
Igår natt så hade jag väldigt tråkigt och satte mig därför och pratade med folk på en känd chattsida. Efter ett tag så började jag prata med en tjej ifrån Texas. Vi satt och pratade i timmar och jag har aldrig förr upplevt en sån intensiv chatt som har varat så himla länge och varit så himla kul. Det händer kanske max 5 gånger under en livstid att man pratar med någon och känner att personligheten är på exakt samma nivå och man helt enkelt bara klickar. Det hela kan låta konstigt då det var en chatt men jag har nog aldrig haft ett så roligt, givande och intressant samtal med någon förr i hela mitt liv. När det började bli riktigt sent och jag var tvungen att gå och sova så blev hon faktiskt ganska ledsen över att vi aldrig skulle prata igen och sa saker som att det var det mest intressanta samtalet hon någonsin hade haft och "You'r like my new favorite person in the world". Självklart sa jag då att vi skulle byta msn vilket vi också gjorde. Under hela det här samtalet hade ingen av oss sett den andra på bild men nu skulle vi i alla fall byta bilder. Hon var faktiskt väldigt söt och hade ett riktigt charmigt utseende. Jag har en 3 år gammal svartvit bild där jag har medellångt hår som avatar på msn men jag tyckte att det var lika bra att skicka en uptodate bild till henne och skickade därför en bild som var tagen samma dag. Då kom slaget under bältet "I liked the black and white blob better", hon tyckte jag såg gay ut! Efter det sa vi godnatt och loggade ut.

Vafan, ser jag gay ut! Jag är medveten om att folk i USA har extremt dålig koll på mode men jag anade fan inte att deras gräns för vad som ser gay ut var så mycket lägre än våran egna. Det jag hade på mig var kläder som vi skulle kalla för billiga HM kläder som man tar på sig när man ska ta det lugnt. Billiga och bekväma kläder helt enkelt. Kläderna var nästan samma som Skarsgård har på sig i det här klippet och håret var ju inte direkt så mycket mer stylat än sådär: http://www.youtube.com/watch?v=VixoBtLHudo&feature=related
Ser HM stilen så gay ut?
Jag har aldrig haft svårt att få tjejer och det har aldrig hänt mig att jag har hamnat i vänskapsfacket. Gay?
Är det mitt typiskt svenska, blonda utseende som inte känns så manligt i en Texas flickas ögon?

Självklart kommer vi fortsätta prata då hon trotts detta har en underbar personlighet men jag är lite orolig för att hon kommer se på mig annorlunda på grund av detta. Hur ska jag hantera det hela?

Kort svar: Du är kanske gay, har du tänkt på saken?
Citera
2010-08-29, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Retardation1337
Jag har rätt, flottigt hår är aldrig rätt.

Men heter in mushelvetet MrJingles?

http://www.youtube.com/watch?v=y2vr4TIILK0
Citera
2010-08-29, 23:24
Medlem
mr.chongs avatar
Det tog hårt på din manlighet va? Egentligen så är det inte så mycket du kan göra åt saken... Jo föresten.. sa du att bruden var från texas...? Då kan du prova att ta på dig Cowboyhatt och sätt dig på en häst..ta en bild och skicka.. Det går hon nog igång på.. lycka till!
Citera
2010-08-29, 23:48
Medlem
smokey.the.bears avatar
Ja... Tekniskt sett så klär du dig gay.
Faktum är att majoriteten av män i sverige de senaste tio åren klär sig som stereotypiska gays, jämfört med andra generationer.
Citera
2010-08-29, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chong
Det tog hårt på din manlighet va? Egentligen så är det inte så mycket du kan göra åt saken... Jo föresten.. sa du att bruden var från texas...? Då kan du prova att ta på dig Cowboyhatt och sätt dig på en häst..ta en bild och skicka.. Det går hon nog igång på.. lycka till!

Ja jag fick nästan samma reaktion som killar får när tjejer säger att deras kukar ser gulliga ut. Vart tog stoltheten vägen.

Självklart kommer jag inte ändra något i min stil för att en tjej i Texas som jag aldrig kommer träffa tycker jag ser gay ut, men om ni vanliga svenskar som jag umgås med varje dag tycker att jag ger ett gay intryck så skulle jag definitivt överväga en förändring. Nu verkar de flesta tycka att jag ser normal ut.
Citera
2010-08-30, 00:04
Medlem
Ät upp dig! Du ser lite vek ut.
Citera
2010-08-30, 00:05
Medlem
Ja!s avatar
Jag skulle säga att frisyren och koftan på bilden känns lite smågay. Men du kanske ger ett annat intryck i rörelse.
Citera
2010-08-30, 00:10
Medlem
mr.chongs avatar
Citat:
Ja jag fick nästan samma reaktion som killar får när tjejer säger att deras kukar ser gulliga ut. Vart tog stoltheten vägen.

Självklart kommer jag inte ändra något i min stil för att en tjej i Texas som jag aldrig kommer träffa tycker jag ser gay ut, men om ni vanliga svenskar som jag umgås med varje dag tycker att jag ger ett gay intryck så skulle jag definitivt överväga en förändring. Nu verkar de flesta tycka att jag ser normal ut.

ok så vad är då problemet?. kommer du aldrig att täffa tejen så är det väl bara att skita i hennes komentar.. Speciellt då de flesta inte ser nått Gayigt hos dig...
Sen är det ju bara positivt om ni bara ska vara vänner och chatta..eftersom många tjejer tycker det är fränt och häftigt att ha en bögkompis..
Citera
2010-08-30, 00:15
Medlem
LemPicas avatar
Specificerade hon att det var klädstilen och inte ansiktet som såg gay ut?
Är det kläderna är det lätt fixat.
Är det däremot ansiktet så är det ju lite svårare...
Citera
2010-08-30, 00:16
Medlem
Hahah, man är inte smart om man skapar sådana här trådar!! Ja du ser gay ut. Du får träna upp dina muskler lite o skippa gay kläderna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in