2010-08-29, 18:37
Avslutad
Blev hackad idag, fått ett klago-PM från en annan medlem här på FB där han hänvisar mig att återvända till Fragbite... Nu undrar jag, har kollat upp senaste inlägg och så på min användare men kan inte hitta något nytt? Någon moderator som kan se vad för bus som gjorts på min användare på det närmaste dygnet?

MVH en förbryllad Aeikz.

EDIT: Var tvungen att återställa lösenord och hela köret, PM:et var läst i Inkorgen innan jag ens öppnat det.
Senast redigerad av Aeikz 2010-08-29 kl. 18:45.
Citera
2010-08-29, 18:40
Medlem
Denoms avatar
Behöver du ha varit hackad för att någon kallar dig omogen? Du kanske är omogen, ohackad.
Citera
2010-08-29, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Behöver du ha varit hackad för att någon kallar dig omogen? Du kanske är omogen, ohackad.

Det är mycket möjligt, men det var ett läst PM(har ej läst innan), samt lösenordet var bytt, så nej, din hypotes skickas till papperskorgen.

Nu börjar jag ana ugglor i mossen, då personen som skickat PM:et till mig har inte skrivit något på 2 dygn, men väljer att skicka ett PM till mig kl.10 i morse.

Aja.
Citera
2010-08-29, 18:46
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Det är mycket möjligt, men det var ett läst PM(har ej läst innan), samt lösenordet var bytt, så nej, din hypotes skickas till papperskorgen.

Nu börjar jag ana ugglor i mossen, då personen som skickat PM:et till mig har inte skrivit något på 2 dygn, men väljer att skicka ett PM till mig kl.10 i morse.

Aja.
Du kanske hade en minnesförlust kring kvällen du trollade på fb för att sedan byta ditt lösenord.
Citera
2010-08-29, 18:48
Avslutad
Citat:
Du kanske hade en minnesförlust kring kvällen du trollade på fb för att sedan byta ditt lösenord.

Det vore något hörru du, men nu har jag inte busat faktiskt, utan någon annan superbuse som busat extra på mitt konto..
Citera
2010-08-29, 19:00
Medlem
Joomlas avatar
Skicka PM till någon moderator. Fråga om du har några raderade inlägg eller så.
Citera
2010-08-29, 19:02
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Blev hackad idag, fått ett klago-PM från en annan medlem här på FB där han hänvisar mig att återvända till Fragbite... Nu undrar jag, har kollat upp senaste inlägg och så på min användare men kan inte hitta något nytt? Någon moderator som kan se vad för bus som gjorts på min användare på det närmaste dygnet?

MVH en förbryllad Aeikz.

EDIT: Var tvungen att återställa lösenord och hela köret, PM:et var läst i Inkorgen innan jag ens öppnat det.
Du har själv ansvar för ditt lösenord och konto, spara inte lösenordet i webbläsaren och logga ut när du lämnar datorn.
Vi kan inte se mer än dig för övrigt: är inget postat på forumet så kan inte vi heller se det. Kolla din utkorg själv för att se om något blivit skickat med PM, det kan inte heller moderatorerna kolla upp.

Om det endast är ett läst PM som gör att du tror någon varit inne så undrar jag om du inte kan ha varit inne och kikat på fyllan kanske? ;P
Citera
2010-08-29, 19:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Det vore något hörru du, men nu har jag inte busat faktiskt, utan någon annan superbuse som busat extra på mitt konto..
Jag har köpt en bil, bränt ner en lägenhet, brutit benet, och en hel del annat utan att komma ihåg det dagen efter. Så att du skulle loggat in och skrivit något inlägg på fyllan ser jag inte som helt osannolikt.
Citera
2010-08-29, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Du har själv ansvar för ditt lösenord och konto, spara inte lösenordet i webbläsaren och logga ut när du lämnar datorn.
Vi kan inte se mer än dig för övrigt: är inget postat på forumet så kan inte vi heller se det. Kolla din utkorg själv för att se om något blivit skickat med PM, det kan inte heller moderatorerna kolla upp.

Om det endast är ett läst PM som gör att du tror någon varit inne så undrar jag om du inte kan ha varit inne och kikat på fyllan kanske? ;P

Har inte sparat lösenordet, loggar alltid ut automatiskt när jag stänger webläsaren.

Drack ej något igår utan var helt nykter! ( ja, detta är sanning )

Som sagt, säker på att jag inte varit sinnesförvirrad, flickvännen som spenderat hela dagen med mig igår kan bekräfta detta, så sluta gärna antyda som att jag fått något temporärt pyskbryt!!
Citera
2010-08-29, 19:16
Avslutad
Citat:
Jag har köpt en bil, bränt ner en lägenhet, brutit benet, och en hel del annat utan att komma ihåg det dagen efter. Så att du skulle loggat in och skrivit något inlägg på fyllan ser jag inte som helt osannolikt.

Haha, vill inte veta hur du lyckats med samtliga saker.

Men nej, detta har inte varit något jag gjort på fyllan.
Citera
2010-08-29, 19:24
Medlem
Kämpendahls avatar
Det här är väl inte första gången någon från drogforumen lämnat dessa för att starta obegripliga trådar i delen Flashback. Svaret är precis som alltid, knark är helt enkelt inte bra!
Citera
2010-08-29, 20:02
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Haha, vill inte veta hur du lyckats med samtliga saker.
Det vill inte jag heller.
Citat:
Men nej, detta har inte varit något jag gjort på fyllan.
Behöver inte vara fyllan, minnesförlust kan man få av en drös andra roliga droger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in