2010-08-30, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Idiot. För att tjäna pengar måste man spendera pengar. Du säger att du ska langa. Hur fan ska du få knarket om du inte måste köpa knarket först? Samma sak med adresserna. Köp dom och sen tjäna pengar på dom..

Det är väll så alla risiga förorts-wannabe-tony montana börjar nu för tiden? Kritar ett HG standard för 7 lax.
Citera
2010-08-30, 12:45
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Idiot. För att tjäna pengar måste man spendera pengar. Du säger att du ska langa. Hur fan ska du få knarket om du inte måste köpa knarket först? Samma sak med adresserna. Köp dom och sen tjäna pengar på dom..

Nej det är du som är en idiot, du har förmodligen aldrig langat va?
Man kritar såklart ett hegge och betalar kranen när man har fått ihop pengar till hegget.
Citera
2010-08-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Nej det är du som är en idiot, du har förmodligen aldrig langat va?
Man kritar såklart ett hegge och betalar kranen när man har fått ihop pengar till hegget.

Akta dig för förorts gangerstern! Han kanske kommer och kastar diverse förortsobjekt!
Blir så irriterade på folk som på ett retsamt sett ska skryta med diverse illegala aktiviteter.
Citera
2010-08-30, 17:33
Medlem
Odla grönt (tar tid men man tjänar på det om man gör nya plantor varje vecka)
Hembränning?
Citera
2010-08-30, 20:35
Medlem
Hörde om en grabb som jobbade med att bära in väskor på flygplatsen i norge, kände 800k på 6 månader, jobbade nästan varje dag under en god säsong.
Citera
2010-08-30, 23:43
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulaGrodan
Akta dig för förorts gangerstern! Han kanske kommer och kastar diverse förortsobjekt!
Blir så irriterade på folk som på ett retsamt sett ska skryta med diverse illegala aktiviteter.

Och jag blir irriterad på folk som inte har lärt sig den Svenska grammatiken ännu

Förresten har jag aldrig sagt att jag har langat, finns det något jag hatar är det människor med fördomar som dig.
Citera
2010-08-31, 00:01
Medlem
Börsen om man lyckas bli någon av de få i toppen.
1000 kr kan bli 100 000 på några månader eller kortare tid.
Citera
2010-08-31, 00:07
Medlem
Titta på programmet syna bluffen på Discovery. enkla tips om hur du kan lura folk på pengar, vissa verkar nästan helt risk fria.
Citera
2010-08-31, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Och jag blir irriterad på folk som inte har lärt sig den Svenska grammatiken ännu

Förresten har jag aldrig sagt att jag har langat, finns det något jag hatar är det människor med fördomar som dig.

Fördomar som DU, heter det. Hur har du det själv med grammatiken?
Citera
2010-08-31, 00:50
Medlem
Sc0res avatar
Mja, om man vill tjäna snabba pengar så borde du söka dig till närmaste säljkontor som sysslar med att sälja försäkringar. Om du lyckas bra med det behöver du inte tänka på att langa droger. Ingen större koll på hur det ser ut på den fronten nere i södra sverige. Det var då inte några problem att få ett sådant jobb där jag bor, visserligen i de nordligare delarna av landet. Det är även att tilläggas äckligt bra betalt för den tid man jobbar.
Citera
2010-08-31, 00:56
Medlem
Truchosthlms avatar
TS, du kan tjäna betydligt mer än 6000 på att langa om du nu inte visste det. Det beror helt på vad du säljer för något. Men antar att du menar cannabis för att göra det enkelt. Rubriken lyder "tjäna dem stora pengarna på den korta tiden" och 6000 är inga stora pengar tyvärr.

Krita inte ett hg som någon skrev tidigare utan jag tycker att du rånar en bank och köper ett hg ladd istället. Du hinner säkert sälja i 2-3 dagar innan du blir klippt.
Citera
2010-08-31, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebukanezzar
Titta på programmet syna bluffen på Discovery. enkla tips om hur du kan lura folk på pengar, vissa verkar nästan helt risk fria.

riskfria* Var bara tvungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in