• 5
  • 6
2010-09-14, 21:59
Medlem
slowmedowns avatar
strawberry cheesecake! mmmmmm
Citera
2010-09-14, 23:31
Medlem
-Johan-s avatar
Den enda smaken jag verkligen känt vara något fantastiskt, är cookie dough. Resten känns "okej" och inte mer än så typ.
Citera
2010-09-15, 10:12
Medlem
chunky monkey lätt!
Citera
2023-06-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Clown-
chunky monkey lätt!
Min favorit också då det är ganska ovanligt med bananglass. Trist att den inte längre säljs här i Sverige.

Köpte en ny bytta på Ica idag med sommarsmaker av citron och honung. Tyckte den smakade mycket som Vicks med citron och får väl därför avråda folk från att köpa den. Om man inte gillar glass som påminner om halstablett då.
Citera
2023-06-24, 12:52
Medlem
Gillar verkligen "Baked Alaska" med marshmallow (gillar inte det i vanliga fall) och vit chockad, "Peanut Butter Cup" är också god.

Finns garanterat godare men var så många år sedan jag köpte B&J glass.
Citera
2023-06-26, 21:20
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Min favorit också då det är ganska ovanligt med bananglass. Trist att den inte längre säljs här i Sverige.

Köpte en ny bytta på Ica idag med sommarsmaker av citron och honung. Tyckte den smakade mycket som Vicks med citron och får väl därför avråda folk från att köpa den. Om man inte gillar glass som påminner om halstablett då.

deras banoffee pie finns ju här och den är god som fan
Citera
2023-06-27, 19:52
Medlem
Baked Alaska, Cookie Dough, eller Strawberry Cheesecake.
Citera
2023-06-28, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
deras banoffee pie finns ju här och den är god som fan
Banan och kola blir lite för mastigt ihop. För mycket sötma också.

Önskar att B&J hade fler av rena fruktsmaker i sitt sortiment och gärna utan en massa övrigt krafs tillsatt. Degiga blöta kaksmulor eller dito marshmallows hör inte hemma i min glass. Inte en massa sliskiga såser heller för den delen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in