Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-08-30, 15:27
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Jag ser inte exakt något sexuellt budskap med den + att den är tecknad.?
Det är ju framförallt 18års åldersgräns på FB.
Man måst dock komma ihåg att 18 årsgränsen gäller för att bli medlem på FB men du behöver inte vara medlem för att titta och läsa på flashback med undantag för t ex laidback och andra spärrade avdelningar. Vilken 7 åring som helst kan titta på en avatar som inte är spärrad som stötande.
Citera
2010-08-30, 21:02
Medlem
Kan du länka bilden (eftersom du bytt nu)?
Citera
2010-08-30, 21:11
Medlem
.pappskalle.s avatar
Citat:
Varför har jag varningstexten parental advisory explecit content på min avatarbild när den inte är ett dugg stötande?

Inte?

Jag tycker den är extremt stötande; ja rentav riktigt vidrig faktiskt.
Citera
2010-09-04, 19:33
Bannlyst
Vafan, nu har jag bytt till en Nutella-burk, men jag har ju fortfarande kvar ''Parental advisory explicit content-texten''?!
Vaddå, ska ni nu börja säga att det är en bajskorv i burken och att det är ''stötande''?
Citera
2010-09-04, 19:37
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Vafan, nu har jag bytt till en Nutella-burk, men jag har ju fortfarande kvar ''Parental advisory explicit content-texten''?!
Vaddå, ska ni nu börja säga att det är en bajskorv i burken och att det är ''stötande''?
Har du funderat på att själva bocka ur den där duran nu när du bytt avatar?
Citera
2010-09-04, 19:38
Medlem
ischs avatar
Citat:

Har du hört av dig till en mod och bett oss ändra då eller tror du att vi sitter och realtidsuppdaterar din profil för att du evt skall byta avatar?

Edit; ÅG var före och mer korrekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in