Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-08-28, 13:08
Bannlyst
Stod att man inte kunde ta bort sitt konto, men att man kunde be en mod att permbanna det.

Ber om permban av personliga anledningar.

Röv.
Citera
2010-08-28, 13:12
Medlem
Owers avatar
Går inte att ta bort det själv, men erkänn att du är 14 bast så blir du iallafall avstängd.
Citera
2010-08-28, 13:27
Medlem
johanness avatar
om du vill kommunicera med en moderator föreslår jag att du skickar ett PM till en sådan. det är det säkraste sättet.
Citera
2010-08-28, 13:29
Medlem
Mhaels avatar
Det finns ju ett rekommenderat sätt för att "låsa" sitt egna konto, pinsamt nog så kan jag inte riktigt minnas hur man gjorde... men det involverar iaf att man får ny lösen skickat till en påhittad mail. Eller?

Fördelen med det är iaf att man kan inte använda sitt konto igen, men om man senare i livet vill skriva på flashback så kan man starta ett nytt konto.
Citera
2010-08-28, 13:49
Medlem
Verpines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Det finns ju ett rekommenderat sätt för att "låsa" sitt egna konto, pinsamt nog så kan jag inte riktigt minnas hur man gjorde... men det involverar iaf att man får ny lösen skickat till en påhittad mail. Eller?

Fördelen med det är iaf att man kan inte använda sitt konto igen, men om man senare i livet vill skriva på flashback så kan man starta ett nytt konto.
Det är väl bara det att man skriver någonting helt random som lösenord och senare kopierar in det när man skall upprepa sig.
Citera
2010-08-28, 13:51
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verpine
Det är väl bara det att man skriver någonting helt random som lösenord och senare kopierar in det när man skall upprepa sig.

Tror inte det är det jag hört innan, men detta är ju ännu enklare än det jag mindes.. eller inte mindes.

Som sagt, vill du skriva här igen är det den bästa lösningen.
Citera
2010-08-28, 14:00
Medlem
Trumpeters avatar
Läs reglerna, gör en post som bryter mot de flesta. Informera mod om posten.
Citera
2010-08-28, 14:17
Medlem
Joomlas avatar
Det lättaste är att fixa det själv. Ändra epostaddressen, ändra lösenordet till något slumpmässigt och logga sedan ut.

Du kommer aldrig in på kontot igen.

Att spamma inlägg som bryter mot 1.X regler skapar bara massa onödigt jobb för moderatorerna.
Citera
2010-08-28, 14:20
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jsama
Stod att man inte kunde ta bort sitt konto, men att man kunde be en mod att permbanna det.

Ber om permban av personliga anledningar.

Röv.

Även om du blir bannad så är dina inlägg kvar, byt lösen till något slumpmässigt eller skit i att logga in helt enkelt
Citera
2010-08-28, 14:21
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
om du vill kommunicera med en moderator föreslår jag att du skickar ett PM till en sådan. det är det säkraste sättet.
Det är dessutom det enda rätta sättet. =)
Citera
2010-08-28, 14:23
Medlem
Varför bli bannad ? Är det inte lättare att bara låta bli att logga in på sitt konto, eller är jag ute och cyklar nu. Även om du blir bannad så försvinner inte dina otroligt usla inlägg du lyckats göra.

2a på den, men jag skriver inte så fort
Citera
2010-08-28, 15:00
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Går inte att ta bort det själv, men erkänn att du är 14 bast så blir du iallafall avstängd.

Nära...

https://www.flashback.org/t1281892
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här