2010-08-28, 03:36
  #1
Medlem
Anemons avatar
Hej med anledning av tråden om wikileaks och Assange så är det folk från utlandet som undrar hur man registrerar flashback konto och framförallt då vilken mail de behöver? Jag hittar inget klar tråd, hjälp önskas, gärna om det finns instruktioner på engelska! tack på förhand

Angående denna tråd:

https://www.flashback.org/t1275257
Citera
2010-08-28, 03:48
  #2
Medlem
FrasseFloyds avatar
Folk från utlandet registrerar sig precis som de som registrerar sig från Sverige. Att kunna svenska är alltså en fördel.

Gällande mailadresser fungerar de flesta, men Hotmail fungerar sämre. Gmail är ett utmärkt alternativ.
Citera
2010-08-28, 04:27
  #3
Medlem
BadCops avatar
G-mail funkar som sagt lysande fran utlandet, atminstone Amerikat.
Citera
2010-08-28, 06:20
  #4
Medlem
Anemons avatar
Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in