Hej med anledning av tråden om wikileaks och Assange så är det folk från utlandet som undrar hur man registrerar flashback konto och framförallt då vilken mail de behöver? Jag hittar inget klar tråd, hjälp önskas, gärna om det finns instruktioner på engelska! tack på förhand
Angående denna tråd:
https://www.flashback.org/t1275257