Citat:
Ursprungligen postat av Ubayd-Allah
Kan du förtydliga vad du menar för en som är avbytare i matchen? För jag förstår verkligen inte vad du vill ha sagt i tråden. Håller du inte med TS; argumentera för din sak då utan att infektera tråden med ditt humör.
Det finns ingenting att hålla med om då det är osammanhängande smörja. Det ska poängteras att det är det, på så sätt gör jag det enklare för läsare av forumet att inte slösa sin tid på tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av CanLifePrevail
Varför skulle diktatur vara ett fel? Snarare är det ett botemedel mot allt som är fel. Ni som accepterar dagens samhälle är de som borde skämmas rejält. Jag reagerar inte aggressivt på ditt trams.
Så du är pro-diktatorisk samtidigt som du blir jättesur över att någon för oss osynlig person dragit likhetstecken mellan ekovurm och fascism? Det är en av de stora problemen med den här värdelösa tråden, att du bara drar igång ett resonemang som om att du
svarar på någon. Vem är denna någon? Är det en person i din hjärna som du har ett samtal med?
Och, jag menar, röda khmererna? Försvarar du dessa? Du är pro Pol Pot? Det är svårt att förstå eftersom ditt inlägg verkar skrivet under någon slags berusning och du nämner saker HELT random.
Så, du var antingen helt sjukt jävla upphetsad och skrev inlägget i febrig eufori; du var svårt berusad på okänt preparat som gjorde att texten blev i det närmaste oläsbar; du har problem i din hjärna som gör att det bara blir fel, helt enkelt.
Jag tror på första, även om jag inte utesluter de andra två.