2010-08-27, 23:14
Bannlyst
Hej tycker Requesttrådarna suger det verkar som att typ var tjugonde person får svar på sin fråga och jag tror det beror på att det är så många som skriver i requesttrådarna så om man frågar något så blir den sidan snart full och går förbi så väldigt få personer hinner se min fråga innan den är paserad borde det inte finnas ett bättre system?
Citera
2010-08-27, 23:17
Medlem
Denoms avatar
Fel underforum?
Citera
2010-08-27, 23:24
Medlem
Joomlas avatar
What now?

Passwordsforat eller vad?
Citera
2010-08-27, 23:34
Bannlyst
håller med dig faktiskt!
Citera
2010-08-27, 23:47
Medlem
boostankans avatar
Vad hade du tänkt göra åt saken? Problemet är väl inte att upplägget suger, det är bara det att folk vill ha och inte ge.
Citera
2010-08-28, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Vad hade du tänkt göra åt saken? Problemet är väl inte att upplägget suger, det är bara det att folk vill ha och inte ge.
Nej för att om man gör en egen tråd med en fråga så får man alltid svar för den ser alla men det får man ju inte får då stängs den eller raderas.
Citera
2010-08-28, 00:40
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhukov
Nej för att om man gör en egen tråd med en fråga så får man alltid svar för den ser alla men det får man ju inte får då stängs den eller raderas.
Är du efterbliven? 1 + 1 = 2. Nu vet du det också.

Det är klart tråden får mer uppmärksamhet eftersom den syns mer, men den skulle ju inte synas bland 200 trådar... TÄNK!
Citera
2010-08-28, 04:28
Medlem
Imirons avatar
Övrigt -> Flashback

/Mod
Citera
2010-08-28, 13:20
Medlem
soulreapers avatar
Om du tycker detta så kanske du borde söka dig till ett forum som inte har lika många aktiva användare. Skulle alla som skrivit i exempelvis jag eftersöker en filmtråden skriva varsin egen tråd skulle man inte kunna hitta någonting annat än req. trådar i film-forumet..Om du inte har fått svar på ett par dagar så är det ju inga problem att citera dig själv och skriva bump...
Citera
2010-08-28, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Är du efterbliven? 1 + 1 = 2. Nu vet du det också.

Det är klart tråden får mer uppmärksamhet eftersom den syns mer, men den skulle ju inte synas bland 200 trådar... TÄNK!
argh jag var nog inte riktigt vaken där.
Citera
2010-08-28, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Om du tycker detta så kanske du borde söka dig till ett forum som inte har lika många aktiva användare. Skulle alla som skrivit i exempelvis jag eftersöker en filmtråden skriva varsin egen tråd skulle man inte kunna hitta någonting annat än req. trådar i film-forumet..Om du inte har fått svar på ett par dagar så är det ju inga problem att citera dig själv och skriva bump...
Jo tycker bara att det skulle finnas ett bättre upplägg men det finns det kanske inte.
Citera
2010-08-28, 22:18
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhukov
Jo tycker bara att det skulle finnas ett bättre upplägg men det finns det kanske inte.

Hur skulle man lägga upp det då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in