2010-08-27, 15:59
Medlem
Snibelsnors avatar
hej all halkade nyss och sopade i stortånageln så blodet började rinna och nagel känns som den är lös. den går vicka lite på. vad bör jag göra åt detta?
Citera
2010-08-27, 16:03
Medlem
Alternativt tejpa den om den gick av långt ner eller uppsöka din doktor på måndag.
Citera
2010-08-27, 16:06
Medlem
pjalles avatar
Din nagel kommer tillslut att lossna.
Citera
2010-08-27, 16:07
Medlem
LoaTs avatar
som ovan sa, tejpa fast den så att den är kvar, sen väntar du på att den själv "dör" och hoppar av..

när jag praktiserade på ett lager så tappade jag jämt grejer på mina fötter, till slut var båda stortårna helt blåa och efter någon månad så hoppade de av :P nu har de växt ut igen.
Citera
2010-08-27, 16:08
Medlem
Vattenspanns avatar
Det kommer växa ut en ny så det är inga problem. Se till att hålla det rent och fint så det inte blir infekterat. Börjar det se för jävligt ut eller lukta apa så bör du uppsöka vårdcentralen.

Citat:
Ursprungligen postat av LoaT
när jag praktiserade på ett lager så tappade jag jämt grejer på mina fötter

Haha!
Citera
2010-08-27, 16:16
Medlem
Snibelsnors avatar
okej men ska i väg till matfestivalen men skor lär göra ont som fan hur gör jag?
Citera
2010-08-27, 16:20
Medlem
slit loss nageln med en polygrip och häll sprit i såret och sedan halsar du resten av flaskan själv.
Citera
2010-08-28, 10:03
Medlem
Snibelsnors avatar
Nu är nageln helt borta, vickade loss den så kom hela stortånageln loss ser ut som värdens köttsår under nageln typ. spolade rent med hexaklodin och virade toapapper runt tån. ser rätt illa ut och blöder och har sig rätt mycket. fått byta papper nu i morse med!!
Citera
2010-08-29, 00:37
Medlem
Snibelsnors avatar
nu vätskar det massor är det bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in