2010-08-27, 03:48
Bannlyst
Hej!

Subutex slår det ut Ecstasy ruset på något vis, eller är det oberoende av detta ?
Har nämligen inte fått något bra svar på om det är så eller inte, då jag går på Subutex dagligen 4mg, och ska nu under morgon dagen droppa Gröna Recycles. Sist jag droppade så kände jag inte av knapparna så mycket som jag brukat göra innan, och dessa knappar innehöll bara mdma.

Så jag undrar helt enkelt om Subutexen slår ut själva Ecstasy ruset, någon som kan svara på det måntro?

Intog senast idag kl 17:00, så tänkte droppa mina första knappar om ca 30tim från 17:00 då. 30tim är ganska så lång tid, men o andra sidan har jag gått på Opiater (Subutex) i 1,5år nu dagligen.
För om det nu är så så blir det att droppa 3st direkt istället.
Läste någonstans att Serotonin försvinner av Subutex bruk (Opiabruk, spec Tramadol)

För isf borde min Serotoni vara riktigt låg, och funderar på att inta en hel del HTP5 innan det ska poppas, borde detta isf hjälpa till på vägen att återställa serotoniet någorlunda?
Väldigt avanserade frågor märker jag,men någån/några borde kunna svara iaf! tacksam för snabba svar, så jag hinner inhandla 5HTP imorgon isf.

//RAB
Citera
2010-08-27, 15:59
Bannlyst
Så svårt kan det väll inte vara ? Är det verkligen ingen som vet något över detta ?

//RAB
Citera
2010-08-27, 16:00
Medlem
Säger väl sig självt att tyngre opiater slår ut tjack/e.
Citera
2010-08-27, 16:02
Medlem
HectorPis avatar
Det enda jag vet som slår ut MDMA är SSRI-preparat, så käkar du antidepp så är det som att kasta knapparna i sjön. Subutex binder andra receptorer vad jag kan förstå och "borde" inte påverka!

Men jag är amatör på det där.
Citera
2010-08-27, 16:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Har tagit subutex med methylone det funkade mysigt....även morfin
Citera
2010-08-27, 16:35
Medlem
CXTs avatar
http://www.bluelight.ru/vb/archive/index.php/t-272320.html

Stod inte jättemycket där, men det kanske hjälper något.

Att du har känt av det mindre tidigare när du tagit samtidigt som du gått på sub, kan det inte bara ha varit att du har åkt på kassa knappar?
Citera
2010-08-27, 17:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
http://www.bluelight.ru/vb/archive/index.php/t-272320.html

Stod inte jättemycket där, men det kanske hjälper något.

Att du har känt av det mindre tidigare när du tagit samtidigt som du gått på sub, kan det inte bara ha varit att du har åkt på kassa knappar?

Förmodligen är det så han har fått det.... ecstasy i sverige suger... man ska bara köpa kristaller.
Enda E:na som är bra isverige nu 'är ju vita V'n
Citera
2010-08-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
dessa knappar innehöll bara mdma.

Atjena hörru! har du lab-testat dom eller? tror inte ett skvatt på de..
Citera
2010-08-27, 18:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarspap
Atjena hörru! har du lab-testat dom eller? tror inte ett skvatt på de..
säger samma, finns de ens knappar med mdma i sverige nu :P
Citera
2010-08-28, 03:21
Medlem
subutex är vidrigt kan inte för mitt liv förstå hur man kan ta de jävla giftet
Citera
2010-08-28, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Hej!

Subutex slår det ut Ecstasy ruset på något vis, eller är det oberoende av detta ?
Har nämligen inte fått något bra svar på om det är så eller inte, då jag går på Subutex dagligen 4mg, och ska nu under morgon dagen droppa Gröna Recycles. Sist jag droppade så kände jag inte av knapparna så mycket som jag brukat göra innan, och dessa knappar innehöll bara mdma.

Så jag undrar helt enkelt om Subutexen slår ut själva Ecstasy ruset, någon som kan svara på det måntro?

Intog senast idag kl 17:00, så tänkte droppa mina första knappar om ca 30tim från 17:00 då. 30tim är ganska så lång tid, men o andra sidan har jag gått på Opiater (Subutex) i 1,5år nu dagligen.
För om det nu är så så blir det att droppa 3st direkt istället.
Läste någonstans att Serotonin försvinner av Subutex bruk (Opiabruk, spec Tramadol)

För isf borde min Serotoni vara riktigt låg, och funderar på att inta en hel del HTP5 innan det ska poppas, borde detta isf hjälpa till på vägen att återställa serotoniet någorlunda?
Väldigt avanserade frågor märker jag,men någån/några borde kunna svara iaf! tacksam för snabba svar, så jag hinner inhandla 5HTP imorgon isf.

//RAB
ruset kan vara så pas mer påtagligt att det slår ut men testa o släng 5 e på en gång
Citera
2010-08-29, 13:08
Medlem
bbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Förmodligen är det så han har fått det.... ecstasy i sverige suger... man ska bara köpa kristaller.
Enda E:na som är bra isverige nu 'är ju vita V'n
Körde Mitsubishi igår och det fungerade riktigt bra. Så att säga att alla knappar är värdelösa är väl att ta i Däremot har det funnits Gröna Recycle inne också, de var inte alls lika bra enligt rapporter. Det finns Vita-v också, de vet jag inget om däremot. Tror att Mitsubishi som fanns häruppe var bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in