2010-08-27, 00:56
Medlem
Leif Ds avatar
Jag ser att ännu en kul tråd låsts:

https://www.flashback.org/t1279863p2

Går det inte att ordna så att man har en "slask" där fjantiga, men hurmoristika trådar kan får rulla på i alla fall några dagar? Typ att trådar som ligger i slasken låser om det inte kommer ett nytt inlägg inom 24 timmar?
Papperskorgen finns ju, men det låser väl direkt där också?
Citera
2010-08-27, 00:59
Medlem
Glengarnocks avatar
Det finns väl en laidback-del? Har tyvärr inte tillgång dit än, så är lite osäker om det är liknande din "slask".
Citera
2010-08-27, 01:04
Medlem
Snyggs avatar
Tycker också det där med "listtråd" ibland blir lite fel. I t.ex. tråden du länkade fanns det ju visst diskussionsunderlag, mer än i många andra...
Citera
2010-08-27, 01:06
Medlem
anooonyms avatar
Låter som en bra ide faktiskt, alltför ofta slängs roliga trådar. Fast nu har jag dock inte tänkt igenom detta men varför inte..
Citera
2010-08-27, 08:10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
En typisk Laidbacktråd och varför ska vi ha flera Laidback?
Citera
2010-08-27, 08:26
Medlem
epost72s avatar
En sak som jag reagerar på är att en del klagar på att trådar som ej håller måttet låses eller kastas.
Likaså trådar som har laidbackkaraktär som låses/kastas.

Man klagar bara, men ingen verkar kunna vilja ta på sig att starta en tråd på nytt med ett bättre formulerat förstainlägg och kanske då gärna i laidback om det nu hänvisades dit.

Trådar flyttas inte till laidback. Länk

Just listtrådar är ju inte så populära, men man kanske kan PM:a en moderator och få till en poll, så minskas de rena listinläggen.
Senast redigerad av epost72 2010-08-27 kl. 08:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in