Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Hej
Jag känner att jag skulle vilja börja med någon aktivetet, för att må bättre kroppsligt. Tidigare har det gått bra att inte ha något vid sidan om jobbet eftersom jag fått motion via jobbet, men nu ska jag börja studera så då är det mycket stillastittande igen. Problemet jag har är att jag väldigt lätt bygger på mig muskler vilket jag tycker är fult. ser liksom spännig ut om jag tränat styrka ett tag. Mina bröstmuskler blir typ 3x de flesta tjejers storlek

. Jag försöker absolut inte skryta om det är det ni tror, utan detta är ett stort problem för mig. Så det jag undrar är om det finns någon sport där styrketräningen är begränsad, men där man ändå får röra på sig lite. Är inte intresserad av löpning så det är redan uteslutet. Har funderat på Tae-kwan-do, men har ingen erfarenhet av det alls, någon annan kanske vet vad som skulle kunna passa mig? Är 25 år om någon undrar
Jag gillar skidåkning och simning eftersom det är snällt mot lederna. Kampsport är nog egentligen mycket bra. Jag lutar mera åt jiu-jitsu, aikido eller nåt sånt.