• 2
  • 3
2010-08-28, 23:40
Medlem
viadolorosas avatar
Russin som nogsamt pressas mot det hårda brödet

torkade aprikoser och fikon är också trevligt..
Citera
2010-08-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Marmite, nyttigt dessutom.

Ursäkta för OT, men är det verkligen gott? Ryser när jag tänker på det, men tamejfan vad jag har fel ibland.
Citera
2010-08-29, 09:24
Medlem
BridgeRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Jag har så länge jag kan minnas förvarat min mjukost på tub i rumstemperatur, och jag har aldrig drabbats av magåkommor orsakade av dålig räkost. Smält- och mjukost i vanliga plastförpackningar ska dock givetvis in i kylen.
Jag blev också väldigt förvånad över det uttalandet om tubmjukost. Tubmjukost och hårdbröd är ju en klassiker att ta med sig på festival och då ligger den i ett varmt tält i flera dagar utan att bli dålig!
Citera
2010-08-29, 09:35
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veryDisco
Söker pålägg man kan ha till knäckebröd som inte behöver vara i kylen.

Anledningen är lathet och orkar inte gå till köket om man blir hungrig mitt i natten.

Tips?
En liten kylväska brevid sängen, laddad med räkost, kaviar, rödbetssallad, köttbullar & dryck.

Slänger du i ett par kylklampar innan du sussar, så kan du till och med avnjuta en slurk kall mjölk till nattmackan - allt utan att behöva ta ett steg.

Edit:
Jag tar inget ansvar för TS:s viktutveckling.
Senast redigerad av SpaceCat 2010-08-29 kl. 09:44.
Citera
2010-08-29, 09:41
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat
En liten kylväska brevid sängen, laddad med räkost, kaviar, rödbetssallad, köttbullar & dryck.

Så slänger du i ett par kylklampar innan du sussar, så kan du till och med avnjuta en slurk kall mjölk till nattmackan - allt utan att behöva ta ett steg.

Ok, det var nog det bästa förslaget!
Citera
2010-08-29, 10:02
Medlem
Citat:

Slänger du i ett par kylklampar innan du sussar, så kan du till och med avnjuta en slurk kall mjölk till nattmackan - allt utan att behöva ta ett steg.

Edit:
Jag tar inget ansvar för TS:s viktutveckling.

Klart bästa förslaget hittills. Finns även billiga eldrivna kylväskor för runt 300 kronor så slipper ju TS omaket med att använda sig av kylklampar, TS verkar ju vara ytterst bekväm av sig.

Limmar man fast väckarklockan på locket så har man ett nattduksbord där TS slipper lyfta bort BÅDE locket och klockan var för sig när nattmackan skall iordningställas.
Citera
2010-08-29, 10:08
Medlem
SpaceCats avatar
Undrar om det till och med inte finns små USB-drivna kylboxar nu.
För jag antar att laptopen ligger på sängbordet.
En USB-hub och det är bara att koppla in lavalampan oxå.
Citera
2010-08-29, 10:23
Medlem
Citat:
Undrar om det till och med inte finns små USB-drivna kylboxar nu.
För jag antar att laptopen ligger på sängbordet.
En USB-hub och det är bara att koppla in lavalampan oxå.

Nu börjar det likna något. Kanske en bakmaskin också så tillgången till färskt bröd är säkerställd.
Citera
2010-08-29, 10:33
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddan76
Nu börjar det likna något. Kanske en bakmaskin också så tillgången till färskt bröd är säkerställd.
USB-brödrost

En liten natta-toast.

Fan, nu börjar jag själv tända på det här.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in