2025-02-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Åker hon hem får vi bara titta på halva programmet hädanefter, eftersom bara Manuella är kvar
Du kan titta på Samantha
Citera
2025-02-26, 20:58
Medlem
Citat:
Åker hon hem får vi bara titta på halva programmet hädanefter, eftersom bara Manuella är kvar

Jag tror producenterna vet vad som efterfrågas. I dagens förlorarfinal fanns två tjockisar och två Karins. En Karin med normalutseende och en Karin med vackert ansikte och långa ben, lägg till det perfekta överarmar som hon visar upp med helt bar hud. Det säger sig självt att det då är en av tjockisarna som ryker. Personligen hade jag skickat hem den yngre av tjockisarna eftersom hon inte kan skylla förfallet på åldern.
Citera
2025-02-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tror producenterna vet vad som efterfrågas. I dagens förlorarfinal fanns två tjockisar och två Karins. En Karin med normalutseende och en Karin med vackert ansikte och långa ben, lägg till det perfekta överarmar som hon visar upp med helt bar hud. Det säger sig självt att det då är en av tjockisarna som ryker. Personligen hade jag skickat hem den yngre av tjockisarna eftersom hon inte kan skylla förfallet på åldern.
den unga
Tjockisen åker nog ut snart
Citera
2025-02-26, 21:08
Medlem
m11080s avatar
Citat:

Jag tycker Savannah är vacker
Citera
2025-02-26, 21:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Porrducenten valde att skicka hem kolpråmen/vraket

Ung Tjockis är för oerfaren istället, det kan hon inte skylla på! men inte en enda åldring har gått långt i den här tävlingen, alla andra har framtiden för sig i kommande program åtm, själv programideen är att producera unga tjejkockar som ska blanda fräscht och ofräscht
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-26 kl. 21:34.
Citera
2025-02-26, 21:15
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
den unga
Tjockisen åker nog ut snart

Jag hoppas Savannah är kvar till finalen
Citera
2025-02-26, 21:18
Medlem
Citat:
Porrducenten valde att skicka hem kolpråmen/vraket

Ung Tjockis är för oerfaren istället, det kan hon inte skylla på! men inte en enda åldring har gått långt i den här tävlingen, alla andra har framtiden för sig i kommande program åtm, själv programtiden är att producera unga tjejkockar som ska blanda fräscht och ofräscht
hon som du kallar vraket är inte i närheten av Samantha
Citera
2025-02-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Jag hoppas Savannah är kvar till finalen
Varför hoppas du det?
Citera
2025-02-26, 21:21
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Varför hoppas du det?

För att jag tycker hon är duktig, särskilt eftersom hon bara är 18 år.
Citera
2025-02-26, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
För att jag tycker hon är duktig, särskilt eftersom hon bara är 18 år.
jag tror att amos vinner
Citera
2025-02-26, 21:44
Medlem
picapicans avatar
Tina är fullkomligt malplacerad i detta program och en hemsk attityd.
Citera
2025-02-26, 21:46
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tina är fullkomligt malplacerad i detta program och en hemsk attityd.

Tycker du Mischa var bättre än Tina ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in