2011-01-13, 01:03
Medlem
Bara jag som tyckte juryn och deltagarna, bara vart fjantigt och töntigt i det svenska formatet. Känns väldigt B på något sätt.

Kan vara för jag bor i sverige själv...Vad tycker ni?
Citera
2011-01-13, 01:08
Bannlyst
Kommer nog följa det här, men fan vad fjantiga vissa är som när dom åker blir helt knäckta och kommer ut och säger saker som att juryn inte vet något osv, dom skämmer ju bara ut sig.
Citera
2011-01-13, 01:22
Medlem
Huntards avatar
Intressant program utan tvekan som jag kommer att följa. Synd bara att det hittills är väldigt "lättmjölk" så att säga i jämförelse med de utländska varianter. Men det är ju å andra sidan TV4 som håller i det så självklart blir det "snäll tv" över det hela och allting ska vara så puttinuttigt.
Citera
2011-01-13, 01:22
Medlem
svampdamps avatar
Jämför det är med Masterchef US och fy fan vad besviken jag är. Saknar framförallt den eld och ilska som Gordon Ramsey har. Saknas också en viss spänning.
Citera
2011-01-13, 01:26
Medlem
Ronilles avatar
Ingen mer än jag som stör sig på de pinsamma familjemedlemmarna som så hurtigt står å hejar då deltagarna kommer ut?
Citera
2011-01-13, 01:39
Medlem
FimpenAs avatar
Är det inte lite knapert att priset till vinnaren är att skriva sin egna kokbok? Vad vann vinnarna i Storbritannien/Australien/USA t.ex.?
Citera
2011-01-13, 02:22
Medlem
Huntards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Ingen mer än jag som stör sig på de pinsamma familjemedlemmarna som så hurtigt står å hejar då deltagarna kommer ut?

+1

Det är ju för helvete pinsamt när de kommer ut, speciellt när de ska försöka förklara bort sig. Är bara tragiskt att höra familjen sedan klämma ur sig "Jamen jag tyckte ju iallafall det var gott!" Ingen bryr sig om familjens åsikt ÖHT!!!
Citera
2011-01-13, 02:52
Medlem
Ylicows avatar
Haaaahaaaa vad fult!!
Citera
2011-01-13, 02:59
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FimpenA
Är det inte lite knapert att priset till vinnaren är att skriva sin egna kokbok? Vad vann vinnarna i Storbritannien/Australien/USA t.ex.?

Titeln som första Masterchef USA vilket i sin tur förmodligen ledde till jobb på någon topprestaurang samt en egen kokbok.
Citera
2011-01-13, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FimpenA
Nämn något tv-program i Sverige där vinsten har varit bra. Folk ställer upp på allt, oavsett hur lite man vinner.

Fascinerande.
Citera
2011-01-13, 03:49
Medlem
AustraliaBrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gobi
Bara jag som tyckte juryn och deltagarna, bara vart fjantigt och töntigt i det svenska formatet. Känns väldigt B på något sätt.
Jo, så är det med de flesta svenska produktioner. Hoppas programmet lyfter när tävlingsmomenten kommer igång på riktigt.
Citera
2011-01-13, 03:54
Medlem
wernblom88s avatar
Varför kunde de inte bara kopiera engelska masterchefs (bara sett det) rakt av istället för en fjantig "audition"? Gillade de tre jurydeltagarna dock men de borde jobba med formatet, men det är ju tv4 så inte så höga tankar. Ska se vidare dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in