Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hon har kille.
Jag pratar om honom
Citera
2025-01-29, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är man verkligen amatörkock ifall man jobbar som kökschef på Texas Långhorn? https://www.instagram.com/texaslongh...p/DEk3zpPIxK6/

Det är väl ett signum för just Texas Longhorny att man kör med amatörer i köket. Så har det alltid varit när jag varit där, så nu håller jag mig till öl och nachos. Kan man vinna mästerkocken på det?
Citera
2025-01-29, 21:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag pratar om honom
Jo jag förstod det. Ville bara poängtera att hon är upptagen.
Citera
2025-01-29, 21:44
Medlem
Citat:
Jo jag förstod det. Ville bara poängtera att hon är upptagen.
Jaha det var ju intressant
Citera
2025-01-29, 21:52
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
”Restaurangchefen” Emanuela är en karaktär som Fyran kommer se till så att hon går vidare till topp 12.
Ja där fick man rätt ja. Oddset var väl dock ca 1.01 att Fyran skulle se till att hon gick vidare. För Fyran blev det spiken i kistan när hon började flörta med Tommy och de kunde börja drömma om en säsong likt den säsong för några år sedan när Markus Aujalay var kåt på vinnaren Sofia.

Hon kommer säkert att vara kvar i ett antal program också. Vinnaren tror jag dock är någon i kvartetten Amos, Eric, Ebba och Karin.
Citera
2025-01-29, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Restaurangchefen” Emanuela är en karaktär som Fyran kommer se till så att hon går vidare till topp 12.
Du får uttrycka dig tydligare nästa gång, (ta bort citattecknen så att det inte misstas för två fingrar bakom huvudet) ifall du inte vill att jag ska råka sno rollen som nyhetsankare för tråden
Citera
2025-01-29, 22:24
Medlem
Abelssuns avatar
Har gubbjuryn tänkt med kuken i år igen?
Citera
2025-01-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ja där fick man rätt ja. Oddset var väl dock ca 1.01 att Fyran skulle se till att hon gick vidare. För Fyran blev det spiken i kistan när hon började flörta med Tommy och de kunde börja drömma om en säsong likt den säsong för några år sedan när Markus Aujalay var kåt på vinnaren Sofia.

Hon kommer säkert att vara kvar i ett antal program också. Vinnaren tror jag dock är någon i kvartetten Amos, Eric, Ebba och Karin.
Vem är Eric ? Är det han den knubbiga?
Citera
2025-01-29, 22:43
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Hon har kille.

Nej. Hon sa hon va singel. Blev uppraggad av nån brat och hamnade i Sverige. Enligt hennes IG verkar hon vara en hypergamist. D.v.s dejtar hon bara uppåt. Nästa man får vara miljardär.
Citera
2025-01-29, 22:44
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Vem är Eric ? Är det han den knubbiga?
Eric Lichtenstein heter han och är en student från Lund. Finns på bild här:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alla-deltagare

Jag ser där också att det är två Karin bland topp 12. Den som jag menade tillhörde de 4 med vinnarchans är Karin Jamil.
Citera
2025-01-29, 22:46
Medlem
Citat:
Eric Lichtenstein heter han och är en student från Lund. Finns på bild här:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alla-deltagare

Jag ser där också att det är två Karin bland topp 12. Den som jag menade tillhörde de 4 med vinnarchans är Karin Jamil.
Vad heter den knubbiga
Citera
2025-01-29, 22:50
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Vad heter den knubbiga
Det finns bilder och namn på alla i Aftonbladetartikeln jag länkade till så du borde kunna hitta den du menar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in