2021-02-03, 20:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Calle lär ju ryka nu med sin barnpasta. Men vem mer?
Citera
2021-02-03, 20:51
Medlem
Crapmagics avatar
Linn Mellangård är något så sällsynt som en fysiskt attraktiv sydostasiat, framgångsreceptet är att hon ser fyrkantig ut & lider inte av dvärgväxten

Nicklas ser ut som Lasse Stefanz
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-03 kl. 20:57.
Citera
2021-02-03, 21:00
Ständig förvåning att så många alltid är kassa på att göra en simpel pasta.
Citera
2021-02-03, 21:02
Medlem
Jonipoons avatar
Vill bara ligga och gosa med Ayla. Vilken brud.
Citera
2021-02-03, 21:20
Medlem
Nina påminner väldigt mycket om Gynning både till utseende och röst.
Citera
2021-02-03, 21:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Finns det överhuvudtaget någon jobbigare människa än den där blåsta Östermalmsbruden?
Hon är verkligen en karikatyr på en blåst Östermalmsbrud ja. Ibland undrar man om det är en sketch när man ser hennes synkar men hon verkar ju faktiskt vara så där ”på riktigt”.
Citera
2021-02-03, 21:51
Medlem
blomodlarens avatar
Lagtävling i dagens avsnitt och lagtävling nästa också? Vad håller dem på med?
Citera
2021-02-03, 22:02
Medlem
varför får alltid invällare eller bögar alltid wildcard i alla program för?
Citera
2021-02-03, 22:12
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Vad håller du på med egentligen? Det heter vad håller de på med och inget annat. Ta fram grammatikboken och repetera lite, innan du klagar mer.

Underbart att sötnosarna Ayla och Diana klarade sig vidare. Sjukt heta båda två.

Fortfarande värdelöst med lagtävlingar. Jag skiter faktiskt i vad det heter, min poäng kommer fortfarande fram så länge du inte lider av någon form av utvecklingsstörning.

Men något verkar du lida av eftersom det enda du verkar kommentera är kvinnors utseende i ett tv-program. Du kanske skulle försöka komma ut lite och träffa riktiga kvinnor?
Citera
2021-02-03, 23:03
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomodlaren
Fortfarande värdelöst med lagtävlingar. Jag skiter faktiskt i vad det heter, min poäng kommer fortfarande fram så länge du inte lider av någon form av utvecklingsstörning.

Men något verkar du lida av eftersom det enda du verkar kommentera är kvinnors utseende i ett tv-program. Du kanske skulle försöka komma ut lite och träffa riktiga kvinnor?

Det är pandemi så då får man njuta av fruntimmer i Sveriges Mästerkock istället.

Nåja, det var naturligtvis elakt påpekat, men jag blir så trött på alla idioter, som inte kan skilja mellan de och dem och nån gång brister det och du bara råkade hamna i skottgluggen. Det är ju för fan inte svårare än att lära sig vad 3 x 5 är.
Citera
2021-02-03, 23:23
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Hon är verkligen en karikatyr på en blåst Östermalmsbrud ja. Ibland undrar man om det är en sketch när man ser hennes synkar men hon verkar ju faktiskt vara så där ”på riktigt”.

Personligen skulle jag orka lyssna på en mening sen skulle jag gå. Hatar verkligen personer som har tagit en teaterroll i sitt sätt att va och prata.
Citera
2021-02-03, 23:25
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Vad håller du på med egentligen? Det heter vad håller de på med och inget annat. Ta fram grammatikboken och repetera lite, innan du klagar mer.

Underbart att sötnosarna Ayla och Diana klarade sig vidare. Sjukt heta båda två.

Ayla verkar go, men Diana fy fan vilken jobbig person, skulle skjuta mig själv hellre än att umgås i 10 minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in