Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-19, 20:50
Medlem
Ankanins avatar
TV4 försöker inte ens dölja det faktum att de gör det enklare för blattarna. Nu är det 100% chans att en blatte vinner. Dags att bojkotta detta program för Kanal 5s Köksmästarna.
Citera
2014-03-19, 20:57
Medlem
keyzexs avatar
Va fan dom klarar sig på utländsk matkunskap.

Sveriges mästerkockar ?
Citera
2014-03-19, 20:57
Medlem
Sådärja då har jag tittat färdigt, PKTV i sin bästa kostym.
Citera
2014-03-19, 21:04
Medlem
Trumpeters avatar
Amir känns som den bäste, och försöker han inte visa sig på styva linan i resterande avsnitt så tror jag vinner.
Citera
2014-03-19, 21:06
Medlem
Sir_Ks avatar
Hoppas Amir vinner, verkar ödmjuk och trevlig till skillnad från de andra två
Citera
2014-03-19, 21:06
Medlem
Quantaxs avatar
Hade man ju aldrig kunnat förutspå. Fyran är konsekventa iallafall, Sweden is the new black. Tänk vilka obskyra twitterstormar det blivit om fyra vita hen istället var med in i sluttampen.
Citera
2014-03-19, 21:07
Medlem
SurfStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankanin
TV4 försöker inte ens dölja det faktum att de gör det enklare för blattarna. Nu är det 100% chans att en blatte vinner. Dags att bojkotta detta program för Kanal 5s Köksmästarna.

Usch ja, har inte tittat på detta program så mycket men vad jag förstått så har de gjort de lätt för de med invandrarbakgrund och att ha tre invandrare i final i ett program som heter Sveriges mästerkock är lite för mycket de kunde väl klämt in någon etnisk svensk

Jo blir nog att kolla 5an i fortsättningen när de kommer till program av denna karaktär.
Citera
2014-03-19, 21:11
Medlem
Muhamedssons avatar
Amir må vara trevlig men han är ingen mästerkock (men ett salladsblad kan han laga till) direkt! Den bäste utan tvekan åkte ut idag. Men vad gör man inte för att upprätthålla den politiska korrektheten. Det blir bara värre och värre för varje säsong!
Senast redigerad av Muhamedsson 2014-03-19 kl. 21:16.
Citera
2014-03-19, 21:15
Medlem
ruccolesss avatar
Ja förvånad är man ju inte precis, men vad gjorde Amir på två timmar? Några ravioli , en kyckling med några förskrämda salladsblad , tror Monica är den som har mest kunskap vad gäller mat och matlagning samt hon aldrig varit i eliminering, tycker det var synd hon åkte, men är som sagt inte ett dugg förvånad alls
Citera
2014-03-19, 21:30
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Ja förvånad är man ju inte precis, men vad gjorde Amir på två timmar? Några ravioli , en kyckling med några förskrämda salladsblad , tror Monica är den som har mest kunskap vad gäller mat och matlagning samt hon aldrig varit i eliminering, tycker det var synd hon åkte, men är som sagt inte ett dugg förvånad alls
Och vad gjorde Monica? En rätt som blev fullständigt sågad. Så hon var sämst ikväll och hon har inte glänst alltför mycket tidigare heller utan lyckats hålla sig i den trygga mittfåran.
Citera
2014-03-19, 21:40
Föga förvånande vilka som återstår i tävlingen. Jag undrar hur pk-maffian hade reagerat om det var tre vita kvar istället.
Citera
2014-03-19, 22:17
Medlem
Filleraols avatar
Konstig säsong. Inga speciellt märkvärdiga rätter (har de ens fått göra nån dessert/efterrätt?) eller ögonblick som man kommer ihåg. Det har fokuserats mycket på Ala och Markiz, jag kommer knappt ihåg nån av de deltagare som åkt ut i de tidigare avsnitten.

Har haft Amir som lite favorit sedan auditiondagarna, så jag hoppas han sopar hem spektaklet nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in