2004-05-23, 23:43
Medlem
TuXIs avatar
Hrm.. nu kanske detta är upptaget massa gånger eller nåt ... men senior member respektive member.. Åldern har la inget med det att göra vad jag förstått? men vad är det som spelar roll då?
Citera
2004-05-23, 23:46
Bannlyst
Inlägg, dvs Posthoreri..
Citera
2004-05-23, 23:49
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Antalet poster, når man över hundra så är man Senior Member och når man en högre nivå finns det bra beskrivningar om det i Off-Topic forumet.
Citera
2004-05-24, 23:15
Moderator
impieteers avatar
Jag kan rekommendera min uppdelning eller möjligen Ruskigbuss uppdelning
Citera
2004-05-24, 23:34
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jag kan rekommendera min uppdelning eller möjligen Ruskigbuss uppdelning
Nääää huuur hittade du dom? Finns det en sökfunktion som man kan använda innan man postar?? Va coolt, borde inte det stå i reglerna?
Att man skall söka innan man postar ny tråd?
Citera
2004-05-24, 23:44
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Nääää huuur hittade du dom? Finns det en sökfunktion som man kan använda innan man postar?? Va coolt, borde inte det stå i reglerna?
Att man skall söka innan man postar ny tråd?

Ja, vadådå? Det är väl snällt att stå för sökarbetet själv? Det finns iofs ett gäng definitioner till, men de orkade jag inte hitta.
Citera
2004-05-24, 23:49
Medlem
Jaggers avatar
Hmm. ändå lite lustigt att han inte listat ut det här än. Han har ju hängt med sedan Januari trots allt.
Citera
2004-05-24, 23:57
Medlem
Carcasss avatar
Vad kallas det för när man snittar 55 inlägg om dagen under en 9-dagars period? Nästan en "dubbel-einar" ju..
Citera
2004-05-25, 00:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Vad kallas det för när man snittar 55 inlägg om dagen under en 9-dagars period? Nästan en "dubbel-einar" ju..

Jag försökte räkna ut vad du skulle haft för count om du haft det tempot hela tiden, men både min hjärna och min gamla trogna Texas blev överhettade, så jag låter bli.

Vill du verkligen bli kallad "dubbel-einar" (Vem fan vill det??) så får du väl börja bygga på varumärket. Signatur, artistnamn, onödiga inlägg osv...
Citera
2004-05-25, 00:06
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Jag försökte räkna ut vad du skulle haft för count om du haft det tempot hela tiden, men både min hjärna och min gamla trogna Texas blev överhettade, så jag låter bli.

Vill du verkligen bli kallad "dubbel-einar" (Vem fan vill det??) så får du väl börja bygga på varumärket. Signatur, artistnamn, onödiga inlägg osv...

Hehe.. jag ska lugna ner mig lite. Det är alkoholbristen som har fått mig att börja hora rundor på flashback. Fan synd om mig.
Citera
2004-05-25, 00:13
Medlem
farbror einars avatar
Citat:

Vad är det för fel på en Dubbel einar då? :mad:
Jag har en egen status du är bara avundsjuk
Citera
2004-05-25, 16:52
Medlem
TuXIs avatar
jau jau.. så e de... Jag sökte men jag hittade inget specifikt... ville bara ha ett rakt svar... ajja ha de gött gubbs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in