2021-01-11, 03:47
Medlem
Nummer 1 av BÄSTA jag tagit samt använder stadigt
80mg oxycontin
Sub8
Amfetamin
Röka
Bens
Citera
2021-01-28, 15:38
Medlem
Kokain helt klart, min favorit sen jag började med droger. Får alltid skönt rus och inga jobbiga avtändningar till skillnad från amfetamin och ecstasy.
Citera
2021-01-28, 15:51
Medlem
Oxycontin utan tvekan, också opioider generellt men i mindre grad tramadol. Passar min hjärnkemi alldeles för bra.

Också väldigt förförisk då man kan verka väldigt normal på lagom mängder, då det är ganska subtilt och är i början en rejäl boost till humör, motivation/ork och välmåendekänsla. Sen blir man fast när man använder den som en krycka och dosen räcker inte längre.
Citera
2021-02-19, 12:20
Medlem
theshades avatar
Bästa upplevelsen: Svamp för de djupa effekterna det hade på medvetandet, och synerna jag såg. Det var som att kliva in i en annan värld så länge jag hade ögonen stängda. Grät för allt var så vackert. Bland annat var jag i en livmoder och såg flera foster som höll om varandra. Fortfarande bland det finaste jag upplevt och det var 15 år sedan (min första tripp). Inte trippat på flera år nu så funderar på en resa till.

Bästa ruset: Kokain. Inga sociala spärrar utan självförtroendet är 100% utan att man blir ett svin. Allt är intressant och man störst, bäst och vackrast.

Inte provat opioider och väldigt glad för det.
Senast redigerad av theshade 2021-02-19 kl. 12:24.
Citera
2021-02-21, 05:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Alkohol är helt klart en underskattad drog. Laglig och socialt accepterat.

Underskattad är den väl knappast?

Kasst kort rus sedan blir man en idiot och får världens döds-bakfylla dagen efter. Sedan tär den något så förjävligt på hela kroppen/psyket.
Citera
2021-03-07, 01:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datornurrrden
Underskattad är den väl knappast?

Kasst kort rus sedan blir man en idiot och får världens döds-bakfylla dagen efter. Sedan tär den något så förjävligt på hela kroppen/psyket.

Tänkte att den är mest underskattad i knarkarkretsar. De flesta som jag känner som håller på med andra droger har en viss avsky mot alkohol. Men för vanliga svenssons så är ju alkoholen något kärt som finna där varje helg.
Bakfyllan är ett helvete, men under ruset gång så fyller det sitt syfte.
Citera
2025-05-12, 16:34
Medlem
Definitivt brännvin/brännpa/alkohol och grov lös, samt john silver. Alla samtidigt givetvis får en jävla kombination.

Alla andra droger är helt värdelösa, bara pundare som håller på med sånt. Aldrig provat själv, för att det äcklar mig.

Nejdu idag efter middagen blir det tidigare nämnd kombo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in