2025-08-11, 23:01
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Alla droger jag testat är skit. Tycker inget har varit värt det.

Talar då om både uppåt och nedåt. Amfetamin, kokain, cannabis, kodein, moffe, sömntabletter, quetiapin

Lite hederlig krök kan dock vara mysigt ibland om man inte använder alkohol mer än några gånger om året. Tar knappt en öl numera och blir snorfull efter 2 burköl.
Citera
2025-08-29, 12:59
Medlem
KringExs avatar
Utan kombinationer så har jag fått det bästa ruset av Amfetamin.

Vid kombinationer så har jag mått som bäst när jag har kombinerat Phenibut med Ritalin/Elvanse
Citera
2025-08-29, 18:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
AcO-4-MET var det bästa när det fanns. På senare tid upptäckte jag kratom som var perfekt för mig. Nu för tiden är det bara alkohol som gäller.
Citera
2025-09-02, 01:37
Medlem
Skulle nog säga att descloroketamine " DCK". Är i min topp lista , bättre än vanligt ketamine, sitter i bra mkt längre, samt är dospotentare .

Gillar även typ 4-aco-met samt a-pvp. Dom hamnar nog i min topp 3 iaf. Men det är svårt att säga vad som är bäst då alla dom skiljer sig från varandra . Men jag säger nog att DCK blir min top 1. Var trist när den blev klassad, ångrar att jag inte köpte på mig en större mängd.
Citera
2025-09-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
AcO-4-MET var det bästa när det fanns. På senare tid upptäckte jag kratom som var perfekt för mig. Nu för tiden är det bara alkohol som gäller.

4-aco-met är för jävla fin 😀 saknar det som fan . Var bättre än 4aco-dmt .
Citera
2025-09-02, 16:16
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
4-aco-met är för jävla fin 😀 saknar det som fan . Var bättre än 4aco-dmt .

Håller med, bra mycket bättre än 4-AcO-DMT. Det kändes som om jag skulle dö när jag tog 4-AcO-DMT.
Citera
2025-09-04, 21:02
Medlem
jewandthejewss avatar
Oxycontin, föredrar det över heroin faktiskt.
Jag kände mig som en superhjälte, orkade med allt och lite till. Vilket behövdes för det blir en jävligt dyr vana att underhålla. Jobbade mer än gärna över, fix och trix klubben på kvällar och nätter, sova sent och upp tidigt för att genskjuta abstinensen på morgonen. På ett sätt så saknar jag det livet, men satan vad jag brände ljuset i båda ändarna.
Citera
2025-09-04, 22:05
Medlem
Stilnoct (Zolpidem). Fick den pga sömnproblem. Den hjälpte inte nämnvärt men den gjorde så att väven på mina väggar började röra sig i någon minut. Inte särskilt imponerande.

Men nu är jag absolutist annars och har aldrig testat något tyngre än socker i övrigt så... VILL dock väldigt gärna testa svamp. Får se om man kan hitta något i år när det blir säsong här nere i Skåne. Försökte förra året men hittade nada.

Edit: iom ihållande sömnproblem sedan barnsben har jag fått alla möjliga andra preparat utskrivna genom åren. Aldrig fattat grejen dock. De har inte haft någon betydande effekt. Imovane hjälpte till för att bli lite trött men sedan "hangover" dagen efter så den var lite meningslös.
Senast redigerad av medlemsheltannan 2025-09-04 kl. 22:09.
Citera
2025-09-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Amfetamin såklart

Vad gäller effekt versus prislapp, bieffekter, och abstinens - instämmer 100%.
Citera
2025-09-18, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlemsheltannan
Stilnoct (Zolpidem). Fick den pga sömnproblem. Den hjälpte inte nämnvärt men den gjorde så att väven på mina väggar började röra sig i någon minut. Inte särskilt imponerande.

Men nu är jag absolutist annars och har aldrig testat något tyngre än socker i övrigt så... VILL dock väldigt gärna testa svamp. Får se om man kan hitta något i år när det blir säsong här nere i Skåne. Försökte förra året men hittade nada.

Edit: iom ihållande sömnproblem sedan barnsben har jag fått alla möjliga andra preparat utskrivna genom åren. Aldrig fattat grejen dock. De har inte haft någon betydande effekt. Imovane hjälpte till för att bli lite trött men sedan "hangover" dagen efter så den var lite meningslös.

Nämner det mer för säkerhets skull för du har säkert testat redan. Men ifall att inte... Jag och ett inte så litet antal bekanta har alla testat quetiapin ("ke-ti-a-pin" typ) för sömn och har hjälpt samtliga av oss förbluffande bra. Skall inte vara beroendeframkallande heller. Nätet har åsikter om den dock, långt bortom min nivå av nojighet, så läs på själv och sånt för jag är bara en random nisse på Flashback.

Det är en antipsykotisk på högre doser (150+ mg?) men har bara kört den riktigt låga mängden (25-50mg) så vet inte om det är viktigt. Och har haft sömnproblem sedan jag var 10, denna medicin är den enda som gjort något vettigt någon längre tid. Typ enda gången jag provat gå på något och känt att "vafan, en medicin laglig i Sverige som gör något, vadan detta?"

Man kan få lite hangover av den om man tar den för sent men inte något hemskt. Annars gör den att det blir lätt som x-n att somna typ. YMMV och sånt som alltid!
Senast redigerad av Kanelfan 2025-09-18 kl. 11:52. Anledning: Radbryt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in