2010-08-24, 18:53
Medlem
TJENA! jo är så här. ä skit trött på att betala så jävla mycke för en ask cigg men så hörde jag om jinling ciggen å ville bara höra ifall det finns å köpa i kalmar å av vem å hur mycke kostnaden är på en ask. hade varit schysst ifall någon berättade.
Citera
2010-08-24, 19:07
Medlem
Awesomes avatar
Brukar verkligen cigaretter köpas askvis?
Nej men avråder dig verkligen från att köpa Jin-Ling, riktiga skitcigg, värre än ryska LM. Köp Marlboro löstobak och rullpapper så sparar du in en hel del pengar.
Citera
2010-08-24, 19:12
Medlem
haha jag brukar ju säga ask istället för paket men skit samma. men vet du vart man kan köpa jinling då??
Citera
2010-08-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Brukar verkligen cigaretter köpas askvis?
Nej men avråder dig verkligen från att köpa Jin-Ling, riktiga skitcigg, värre än ryska LM. Köp Marlboro löstobak och rullpapper så sparar du in en hel del pengar.

haha jag brukar ju säga ask istället för paket men skit samma. men vet du vart man kan köpa jinling då??
Citera
2010-08-24, 19:21
Medlem
kimmelimms avatar
Man kan köpa dom i en liten turkaffär i norrliden, baksidan av konsum och brevid pizzerian.
Citera
2010-08-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
Man kan köpa dom i en liten turkaffär i norrliden, baksidan av konsum och brevid pizzerian.

tackar! de var de jag ville veta=) men hur möe kostar dom per ask??
Citera
2010-08-24, 19:33
Medlem
kimmelimms avatar
Kan jag inte svara på eftersom jag inte köpt där själv då jag inte röker längre. Men har bekanta som köper där, kan väll gissa på 30 eller något kanske?
Citera
2010-08-24, 19:41
Medlem
Citat:
Kan jag inte svara på eftersom jag inte köpt där själv då jag inte röker längre. Men har bekanta som köper där, kan väll gissa på 30 eller något kanske?

okey
Citera
2010-08-24, 19:54
Medlem
Köper Ryssland marlboro utanför Kalmar för 25kr/paketet.
Citera
2010-08-24, 20:57
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zacxson
okey
Dom smakat sand , köp dom inte
Citera
2010-08-24, 21:31
Avslutad
Citat:

Stället heter Frukt och Grönt men går under namnet Albanen om du undrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in