Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Bumpar denna tråd, då det är dags för en reunion snart.
Fick i dagarna ett andra, väldigt påskotat brev, från ett företag som heter Barabamba. (Bamba är tydligen göteborgsslang för skolmatsal, vilket inte är så lätt att veta om man inte är därifrån.)
Jag loggade in på deras hemsida, och där finns en massa informationsfilmer och presentationer av företaget och reklam för allt möjligt. Men ingen information om vad som ingår i paketet. Det är inte för att jag är snål, men man undrar ju lite om man ska äta middag innan festen, finns det bar, vem står för musiken?
Det skulle kännas otroligt sugigt om man betalar 400 för en fest och så visar det sig att det inte ingår någonting (På Barabambas väldigt snyggt gömda FAQ kan de inte heller svara. På frågan "Vad ingår i priset?" kommer en lååång utläggning om hur det stackars männen slitit som galningar för att få tag på personerna till varje klass. Och det kostar får man veta. Samt samarbetet med "lokala restauranger!!" Men frågan kvarstår, vankas det trerätters eller en påse jordnötter? Någon som har erfarenhet av fest med dem?
Ja, tyvärr har man ju varit på en reunion anordnad av dom. Vi blev infösta i den lilla ortens Folkets Hus och så fick vi välkomstdrink och när vi väl satt oss ner fick vi nåt kallskuret och lite potatissallad... discjockeyn som hade anlitat var rent ut sagt tvärkass... han envisades med att spela 80-talsmusik den första timmen... inget fel i 80-talsmusik iofs... men ENBART 80-talsmusik blir lite väl långkörigt...
Då när man skulle regga sig på deras hemsida så buggade den loss och var allmänt cp av sig...
Mitt intryck av detta företag ligger på minus.
Det var så få anmälda så att dom valde tydligen att ha med niorna från TVÅ grundskolor från trakten...