2010-08-24, 00:01
Medlem
probablys avatar
Har nu testat Oxascand ett tag...händer fan ingenting. Kan man blanda det med något för att få en mer märkbar effekt?

Jag är rätt ny inom detta och har mycket kvar o lära...men men
Citera
2010-08-24, 00:08
Medlem
JohnMiltons avatar
Öka dosen eller drick det med grapejuice.
Grapefrukt innehåller ett enzym som gör att kroppen inte bryter ner många benzos och boostar således deras effekt så mycket att det står i vissa bipacksedlar uttryckligen att man inte bör inta grape närainpå.

EDIT: Kom även på att jag alltid föredragit dem under tungan. Låt dem ligga där och smälta, går betydligt fortare att känna effekt då.

Ska väl även tilläggas att oxazepam inte är nåt du knarkar på utom i riktigt höga doser, men jag tycker den lugnande effekten från dem faktiskt kan kännas redan från en 10mg-tablett. Har dock aldrig lyckats bli särskilt skev på dem, det känns som att de är en rätt bra benso för det de är till för helt enkelt.
Citera
2010-08-24, 00:15
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av probably
Har nu testat Oxascand ett tag...händer fan ingenting. Kan man blanda det med något för att få en mer märkbar effekt?

Jag är rätt ny inom detta och har mycket kvar o lära...men men

Det är den svagaste benzon på medicinmarknaden ja.. vad tar du för dos? du kan ta flera hundra mg på en gång utan att det är farligt iaf..och detta säger jag som normalt sett är obekväm med att rekommendera doser för andra.
Citera
2010-08-24, 00:15
Medlem
superhustlers avatar
totalt värdelösa piller, släng dem. varken grape el alkohol funkar
Citera
2010-08-24, 00:22
Medlem
Angeliques avatar
Ändå har läkarna så oerhört svårt att skriva ut dem. Hur klen och lättpåverkad tror de egentligen att man är?

Okej om det starkaste man intagit i hela sitt liv är lättöl och smågodis, då kanske man känner sig lugn och tillfreds på dessa mjukispiller men så brukar sällan vara fallet.
Citera
2010-08-24, 02:31
Medlem
Tungvattenreaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhustler
totalt värdelösa piller, släng dem. varken grape el alkohol funkar

Vad är det för jävla inlägg? Helt värdelösa är dom inte. Jag tycker att oxazepam är underskattat. Dom har en "bra" lugnande effekt. Ska man knarka kan man lika gärna stoppa i sig barbiturater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in