• 1
  • 2
2004-05-27, 10:43
Medlem
hagge3s avatar
Chorizo och vita bönor i tomatsås.
Citera
2004-05-27, 10:59
Medlem
Hispervispers avatar
Som alla säkert vet men glömt att tala om så finns det en gammal tråd i ämnet som innehåller en del recept (och en del trams): http://217.75.104.59/scandinavia/sho...d.php?t=109960

Men som komplettering till den här tråden så kanske den duger
Citera
2004-05-27, 11:15
Medlem
fnuskes avatar
Äh, köp dom där billiga nudlar (med smakpåsar) som brukar finnas att köpa fem för 20kr i de flesta välsorterade snabbköpen. Tvärvidrigt säger vissa, enkelt och bra säger jag.
Citera
2004-05-27, 11:19
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Äh, köp dom där billiga nudlar (med smakpåsar) som brukar finnas att köpa fem för 20kr i de flesta välsorterade snabbköpen. Tvärvidrigt säger vissa, enkelt och bra säger jag.

5 för 20?

I den mångkulturella affären här i min förort så säljs dom 4 för 10.
Citera
2004-05-27, 12:15
Medlem
fnuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
5 för 20?

I den mångkulturella affären här i min förort så säljs dom 4 för 10.

Jag har tyvärr bara min centrala hemköps affär att söka mig till om jag inte känner för att sätta mig på en buss för att åka och handla. Därav det höga priserna. Finns dock en "mångkulturell" handel en bit bort, har inte kollat ifall dom har den här sortens nudlar dock men det verkar troligt.
Citera
2004-05-28, 09:43
Medlem
Pjäxs avatar
Förbannat billigt, förbannat gott:
Köp strömmingsfiléer och bred dessa med dijon-senap. Vik ihop dom och vänd i ströbröd. Lägg i stekpannan och bryn båda sidor gyllenbruna. Slå över 3 dl matlagningsgrädde och låt puttra lite. Klipp ner ett knippe färsk persilja och servera därefter med kokt potatis. Succé.
Citera
2004-05-28, 10:24
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjäx
Förbannat billigt, förbannat gott:
Köp strömmingsfiléer och bred dessa med dijon-senap. Vik ihop dom och vänd i ströbröd. Lägg i stekpannan och bryn båda sidor gyllenbruna. Slå över 3 dl matlagningsgrädde och låt puttra lite. Klipp ner ett knippe färsk persilja och servera därefter med kokt potatis. Succé.

Måste absolut testas! Låter ju svingott!
Citera
2004-05-28, 12:14
Medlem
Mysonoxens avatar
Stuvade makaroner antingen med falukorv, köttbullar eller stekt fläsk/bacon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in