Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-18, 21:07
Medlem
plinkfoyds avatar
postade i fel tråd sist.

Citat:
Ursprungligen postat av plinkfoyd
Sitter på ett "Stadium Events" (SCN) till nes. Dock utan fodral. Någon som har ett hum vad man bör få för detta spel. Hört att det kan vara rätt så värdefullt för rätt köpare.

Har även Zelda 2 (guldkasset DAS) med kartong i rätt så fint skick. Kan det vara värt något?
Citera
2011-04-19, 19:53
Medlem
Poddes avatar
Vad kan det här vara värt?

De flesta spelen är kompletta.

http://i52.tinypic.com/1584fvo.jpg
http://i54.tinypic.com/2ijpumg.jpg
Citera
2011-04-25, 11:35
Medlem
Czarens avatar
Jag har ett komplett Zelda: The Windwaker Limited Edition med Occarina of Time som är near mint.
Vad kan det vara värt?
Citera
2011-04-28, 10:33
Medlem
astroids avatar
Tjenare, jag har haft några användare här förut men glömt bort mail/lösen, men åter till ämnet.

Jag hade tänkt sälja mitt PS2 och mitt Nintendo 64, allt är inklusive kablar och båda konsolerna fungerar utan problem och är väl så gott som jag vet näst intill mint condition då jag inte spelat väldigt ofta på dessa utan bara några utav de spel jag missat som fortsatt på nya konsoler.

Nu tänkte jag höra vad man kan tänkas få för dessa konsoler inkl. all utrustning.

Börjar med mitt PS2 som innehåller detta:
Citat:
Baskonsol med kablar och tillbehör såsom rgb-scart, strömkabel, 8MB minneskort + 64MB minneskort, 3 handkontroller varav en utav de är en trådlös kontroll som fungerar riktigt riktigt bra.

Börjar med de spel som jag inte har äkta fodral till utan bara skivan kvar dock omslutet av vanliga cd-fodral (alla spel i mint condition förutom originalfodral):
Black, Projekt Zero, Red Dead Revolver.

Spel med äkta fodral ink. manualer och extramaterial:
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (Platinum Ed.), Brothers In Arms Road to Hill 30, Devil May Cry 3: Special Edition, Resident Evil 4, NHL 09, Valkyrie PROFILE 2 SILMERIA, The Warriors, Tomb Raider: Underworld, Beyond Good & Evil, Tom Clancy's Ghost Recon 2, Ghost Recon Jungle Storm, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter, Medal of Honor: Rising Sun, Medal of Honor: Vanguard (Platinum Ed.), Kingdom Hearts (Platinum Ed.).

Mitt NES 64 innehåller följande:
Citat:
Nintendo 64 Baskonsol med alla kablar + 2 handkontroller och 1 rumblepack (den andra har tappats bort)

Spel (Tyvärr har jag varit dum nog att jag tappat bort alla fodral + manualer till dessa klassiska spel, men dom fungerar smärtfritt och aldrig haft problem med dessa):

Golden Eye 007, The Legend Of Zelda: Ocarina of Time, Tony Hawks Skateboarding, Mario Party 2, Nagano Winter Olympics'98, Top Gear Rally, Turok 2 Seeds of Evil.

Så om ni har några förslag på vad jag kan tänkas få för dessa får ni gärna skicka PM eller skriva direkt här i tråden, tänkte nu sälja dessa då jag spelat ut de spel jag ville spela på dessa konsoler och nu tänkte slå till på en lite nyare konsol där jag vill spela en del guldkorn.

MVH och tack på förhand alla flashbackare!
Senast redigerad av astroid 2011-04-28 kl. 10:40.
Citera
2011-05-05, 22:26
Medlem
Någon som vet värde på Bubble Bobble till Commodore 64? Hittade det i en låda häromdagen. "förpackningen" är lite repig men i övrigt bra skick.
Citera
2011-05-08, 15:57
Bannlyst
varför är secret of mana (nin64) och Gauntlet så oerhört dyra?

är de ovanliga eller väldigt populära? har sett dem för 700-1000 kr på blocket/tradera
Citera
2011-05-08, 22:17
Medlem
Kautings avatar
Secret of Mana på Nintendo64? Det har jag aldrig hört talas om Men till SNES är det helt enkelt för det är ett eftertraktat spel och utbudet inte är så stort. Kompletta spel utav SoM brukar gå för över 600 kr. Är nog så enkelt!
Citera
2011-05-16, 23:38
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kauting
Secret of Mana på Nintendo64? Det har jag aldrig hört talas om Men till SNES är det helt enkelt för det är ett eftertraktat spel och utbudet inte är så stort. Kompletta spel utav SoM brukar gå för över 600 kr. Är nog så enkelt!

Såg ett som gick för över 800 nyligen på Tradera. Jag vill fan ha det spelet, men det börjar ju bli ruskigt dyrt när de väl kommer ut. :S
Citera
2011-06-19, 10:52
Medlem
Guy Incognitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Vad kan det här vara värt?

De flesta spelen är kompletta.

http://i52.tinypic.com/1584fvo.jpg
http://i54.tinypic.com/2ijpumg.jpg

1500 kr kanske, på tradera.
Citera
2011-07-03, 23:21
Medlem
Poddes avatar
Hittade ett komplett Broken Sword (ettan) till PS1 för 1e, vad kan det vara värt?
Citera
2011-07-03, 23:45
Medlem
chaoswithins avatar
Vad kan Soul Blade till Ps1 vara värt i mycket bra eller mint cond?

Och blir det värt mer om man har en sparning med hela spelet klarat? :P
Citera
2011-07-11, 15:07
Medlem
hansolo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Vad kan Soul Blade till Ps1 vara värt i mycket bra eller mint cond?

Och blir det värt mer om man har en sparning med hela spelet klarat? :P

Spelfyndet tar 400kr för det. Är det PAL eller NTSC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in