Citat:
Ursprungligen postat av MarioForPresident
Hittar 2 sålda exemplar av Castlevania: LoD på Tradera just nu, det ena var komplett och såldes för 990 :-
Det andra var endast kassett och såldes för.... 67 :-
Med lite tålamod kanske du kan få 150-200 för kassetten om rätt köpare hittar dit.
Jag har själv sålt ett komplett exemplar för under en tvåhundring på budgivning tidigare.... Tur att jag har ett fint ex kvar nu när priset för komplett spel verkar ha peakat igen.
Hehe, var ju jag som köpte det för 67 spänn nu :P Det för 990 tror jag blev så dyrt enbart för att två personer verkligen slogs till sista kronan om spelet. Om man ser budhistoriken så droppade alla av efter 300kr och 2 personer budade upp till tusenlappen.
Det jag köpte låg ju bara ute 2 dagar på tradera så kanske en förklaring till det billiga priset, samt att relativt få idag samlar på N64 spel, och i så fall nästan enbart kompletta. Men även jag tyckte det var ovanligt billigt eftersom innan de lades ut fanns det bara 1 ex på tradera och det var det kompletta för 990kr. Men med tanke på prisutvecklingen på vissa Castlevaniaspel (läs vampires kiss och sotn) så tänkte jag att det kan vara en bra idé att "bunkra upp" och lägga undan dem. En dag kanske det är värda något :P