2010-12-25, 14:14
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Tänkte till PC. Såg de skrev om SNES på sida åtta.
Stora lådan med disketter?
Citera
2010-12-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Stora lådan med disketter?

Ja, precis.
Citera
2010-12-26, 00:00
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ja, precis.
Såg att dom gick för cirka 50 dollar på Ebay.
Citera
2010-12-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Såg att dom gick för cirka 50 dollar på Ebay.

Okey, det var inte mycket.
Citera
2010-12-26, 13:35
Medlem
Kautings avatar
Grejen när du kör Tradera är att är relativt få som samlar på Bigbox. Men med såna här finare titlar brukar det bli budkrig och då kan det dra iväg mot +500 kr. Men som sagt tidigare; Tradera är ett stort lotteri.

Jag skulle gissa på 400 kr iaf.
Citera
2010-12-27, 20:00
Medlem
mellanslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kauting
Grejen när du kör Tradera är att är relativt få som samlar på Bigbox. Men med såna här finare titlar brukar det bli budkrig och då kan det dra iväg mot +500 kr. Men som sagt tidigare; Tradera är ett stort lotteri.

Jag skulle gissa på 400 kr iaf.

inköpt ett gameboy light för en billig peng . är det någon som har någon koll på vad dom brukar gå på :P?
Citera
2010-12-27, 20:45
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellanslag
inköpt ett gameboy light för en billig peng . är det någon som har någon koll på vad dom brukar gå på :P?
Det här kändes intressant då jag aldrig reflekterat så mycket över den modellen. Kollade runt lite snabbt och såg att wikipediaartikeln påstår att den vanligtvis säljs för tresiffriga belopp så jag gjorde en snabb sökning på ebay och hittade inte en enda auktion med några bud alls. Inte ens de med bra utgångspriser har några bud.

Spontant tror jag den blir svårsåld och att du har störst möjlighet på tradera där den inte verkar lika vanlig och tidigare sålts för ett par hundralappar. Men inte heller där verkar den genererat några budkrig så det är en chansning.

Det kanske beror på vilken version du har också.
Citera
2010-12-27, 21:39
Medlem
mellanslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Det här kändes intressant då jag aldrig reflekterat så mycket över den modellen. Kollade runt lite snabbt och såg att wikipediaartikeln påstår att den vanligtvis säljs för tresiffriga belopp så jag gjorde en snabb sökning på ebay och hittade inte en enda auktion med några bud alls. Inte ens de med bra utgångspriser har några bud.

Spontant tror jag den blir svårsåld och att du har störst möjlighet på tradera där den inte verkar lika vanlig och tidigare sålts för ett par hundralappar. Men inte heller där verkar den genererat några budkrig så det är en chansning.

Det kanske beror på vilken version du har också.

jo precis.har ingen limited edition och det är dom som är guldklimparna :P

jag fick min för under 400 kr vilket jag trodde var ett fynd.
men jag har aldrig sett dom gå på ebay så jag vet ej om den ens var värd det :P
Citera
2010-12-27, 23:10
Medlem
Tord_Ywels avatar
Hur mycket skulle ni gissa man får för Solomons Key 2 (Fire 'n Ice)? Är SCN och gäller endast kassett. Har sett att det funnits att köpa för 450kr, är det ungefär normalpris?
Citera
2010-12-28, 11:05
Medlem
Kautings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Hur mycket skulle ni gissa man får för Solomons Key 2 (Fire 'n Ice)? Är SCN och gäller endast kassett. Har sett att det funnits att köpa för 450kr, är det ungefär normalpris?
Skulle säga runt 300 kr

Kuriosa: Den killen Nostalgi_Game som lagt ut det för 400 kr är en utav dom största ärkeåsnorna man träffat på; otrevlig och mörkar om produkterna. Skulle aldrig köpa ett spel utav honom.
Citera
2010-12-28, 15:13
Medlem
Köpte ett komplett game & watch häromdan: The Legend of Zelda. Ett sånt där med dubbelskärm anno 1989. Inga repor, alla orginalprylar med, välbevarad box etc. Köpte det lika mkt för att det kunde vara kul att nostalgispela på det men tänkte att det kunde bli värt något om man satt på det ett tag.

Gav 600 för det vilket kändes som ett lågt pris att ge.

Tankar kring värdet?
Citera
2010-12-28, 17:50
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kauting
Skulle säga runt 300 kr

Kuriosa: Den killen Nostalgi_Game som lagt ut det för 400 kr är en utav dom största ärkeåsnorna man träffat på; otrevlig och mörkar om produkterna. Skulle aldrig köpa ett spel utav honom.

Ok, tack för svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in