Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 14:48
  #841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Ett spel som mr gimmick lär ju kosta över 30 000 sek för bara kassetten
Sålde mitt kompletta i ok skick för 2-3000 för runt tio år sedan
Men ingen idé att gråta över spilld mjölk, min förtjänst var ändå flera hundra procent.
Citera
2023-09-14, 21:29
  #842
Medlem
Det Super Mario Bros 1, 8-bit, som jag köpte runt 1989 har en bugg där vissa mynt beter sig som stenar och går att stå på och krossa. Ex. i värld 4-1. Någon som hört talas om denna buggen tidigare? Försökte söka nu på google utan resultat.. Värt extra?
Citera
2023-09-15, 17:32
  #843
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusIX
Det Super Mario Bros 1, 8-bit, som jag köpte runt 1989 har en bugg där vissa mynt beter sig som stenar och går att stå på och krossa. Ex. i värld 4-1. Någon som hört talas om denna buggen tidigare? Försökte söka nu på google utan resultat.. Värt extra?

Nej det gör tyvärr ingen skillnad
Citera
2023-11-01, 00:38
  #844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusIX
Det Super Mario Bros 1, 8-bit, som jag köpte runt 1989 har en bugg där vissa mynt beter sig som stenar och går att stå på och krossa. Ex. i värld 4-1. Någon som hört talas om denna buggen tidigare? Försökte söka nu på google utan resultat.. Värt extra?

Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Nej det gör tyvärr ingen skillnad

Det tror jag visst det kan göra, om det går att bevisa att buggen är ett programeringsfel som alltid funnits där och inte beror på tex skit på kontaktytorna. Sen är det ju inga miljarder vi pratar om, men dubbla priset åtminstone om du hittar rätt köpare.
Citera
2023-11-11, 00:02
  #845
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Det tror jag visst det kan göra, om det går att bevisa att buggen är ett programeringsfel som alltid funnits där och inte beror på tex skit på kontaktytorna. Sen är det ju inga miljarder vi pratar om, men dubbla priset åtminstone om du hittar rätt köpare.

test rengöra kontaktytorna så ska du se att det försvinner
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback