2010-08-23, 13:35
Medlem
Jag har haft det upp och ner med killar den senaste tiden. Var tillsammans med en kille i några månader för ett tag sedan. Jag skulle åka utomlands när vårt förhållande var på topp och när åkte var mina känslor för honom obeskrivliga, vi hade precis blivit tillsammans igen efter en veckas paus ungefär. Men när jag var utomlands träffade jag en kille som jag blev riktigt kär i. Jag gjorde alltså slut med min dåvarande kille för att jag ville ha honom istället.

Dagarna gick och killen jag träffade fick reda på mitt förhållande eftersom att jag inte ville hålla det inne. Jag blev bara kärare och kärarei honom. Det verkade aldrig riktigt som han ville bli tillsammans men jag skrev hela tiden vad jag ville och sådär, likaså han. Och han sa så mycket, att han bara ville ha mig osv. Vi träffades ganska många gånger och jag har nog inte tyckt om någon så mycket... känslorna för honom är så jävla obeskrivliga. Han sa att han aldrig skulle såra mig, att jag inte skulle vara rädd för det men ändå står jag här idag med tårar i ögonen och undrar varför. Han ändrade sig på några timmar. Sen ville han ingenting helt plötsligt. Och jag vet att något måste ha hänt, eftersom att han skulle komma hit igen. Vi pratade snabbt och sa hejdå, jag orkade inte dra upp allting och slicka hans röv för att försöka få ur honom vad som var fel. Sen var det ingenting mer med det. Jag kommer aldrig att kunna glömma honom. Kan inte skriva så mycket om det eftersom att jag inte vill att han ska se detta. Jag vet inte vad jag ska göra. Vad jag än gör ser jag honom i mitt huvud, tänker på honom och jag vet fortfarande inte vad jag har gjort för fel. Gör vad som helst bara för att få tillbaka det vi hade. Han anar inte vilken kärlek det fanns att bara hämta hem. Det som gör mest ont är att jag aldrig mer kommer att se honom, aldrig mer prata med honom eller få se honom le...

Citera
2010-08-23, 13:50
Medlem
kärleks draman sker hela tiden... har också varit där , har nästan trott att mitt liv skulle sluta. Jag träffade min drömkvinna som lämnade mig utan att jag ens fick ett svar på varför igentligen. Tiden gick jag var deppig. och sen klarna det upp för mig , AHA ! jag kan inte sitta o göra ingenting gå och deppa o tänka på henne. det tjänar mig inget gott . idag kan jag säga att ja jag älskar henne fortfarande , men man måste leva vidare, livet är så mycket mer än kärlek. face it och försök bearbeta det.

Lycka till !!
Citera
2010-08-23, 14:01
Bannlyst
Du verkar ju onekligen ha jävligt lätt för att få massa kärlekskänslor för killar så jag tror säkert du hittar nån till slut i alla fall, ha tålamod.
Den där snubben glömmer du, tro mig.
Citera
2010-08-23, 14:02
Medlem
Tiden läker alla sår och man sårar och blir sårad. Kallas livet.
Citera
2010-08-23, 14:25
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Det blev ganska förvillat vilken kille du talar om. Det står fyratusentrehundra "han" i din text, men övergången från "han" till "han" är inte speciellt klar.

Här händer det något som är rätt centralt för din historia:
Citat:
Ursprungligen postat av unknowncelebrity
Dagarna gick och killen jag träffade fick reda på mitt förhållande eftersom att jag inte ville hålla det inne. Jag blev bara kärare och kärarei honom. Det verkade aldrig riktigt som han ville bli tillsammans men jag skrev hela tiden vad jag ville och sådär, likaså han. Och han sa så mycket, att han bara ville ha mig osv.

Kan du klargöra - tydligt - vem som är vem.
Citera
2010-08-23, 15:13
Medlem
rövners avatar
Om du inte höll på att hora runt så kanske nån kille skulle vilja ha kvar dig. Tror du att du kan hoppa fram och tillbaka mellan killar efter behag? Den gubben gick inte då sticker han ballen i nån annan o du står där utan några fåglar i buren utan några bakelser i godisdisken utan några bananer i fruktkorgen utan något guld i gruvan utan någon handske i vanten utan nån zucchini i grytan etc
Citera
2010-08-23, 15:34
Medlem
lepricons avatar
ring upp en bra kompis, åk runt lite i bilen och kör för allt i världen inte bilen själv!, parkera, prata ut, lipa! och sen möter ni upp några till kompisar ser en film ta nån joppe och häv i dig chips! må bra och tänk inte på han, upprepa detta i en vecka. snacka med olika kompisar!
variera dig och va inte så mkt själv!
Citera
2010-08-23, 16:03
Medlem
Janne-Taikons avatar
Hajjar fan ingenting, vem är han du är tillsammans med eller var?????
Citera
2010-08-23, 19:43
Bannlyst
Det är rätt svårt att glömma saker på beställning, hjärnan funkar inte riktigt så.
Citat:
Jag skulle åka utomlands när vårt förhållande var på topp och när åkte var mina känslor för honom obeskrivliga, vi hade precis blivit tillsammans igen efter en veckas paus ungefär. Men när jag var utomlands träffade jag en kille som jag blev riktigt kär i. Jag gjorde alltså slut med min dåvarande kille för att jag ville ha honom istället.
Karma min vän.
Citera
2010-08-23, 21:19
Medlem
Tashokus avatar
Kanske en smula karma inblandat? Du dumpar din "underbara" kille för nån som är "bättre" och han gör nog likadant. Life goes on.

OnT: Kyrp tillbaks till ditt ex och be om förlåtelse, säg att du inser hur dum du har varit och att du tänker göra allt för han (2an, you name it). Då slipper du vara ensam och du kommer glömma denna "Mr.Right" fortare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in