Man har inte en hund lös som kan störa andra...så enkelt är det!! Jag blir skitsur när andras hundar kommer fram till min om de är nonchiga...kommer de framrusande och ber om ursäkt så bryr jag mig inte...helst inte om hunden är ung. Skulle min hund bli attackerad av någon lös byracka när jag gick med henne kopplad så skulle jag bli fullständigt rabiat...
Jag hade en schäferhane för länge sedan, gick med honom kopplad och han var väldigt svår på att spänna upp sig emot andra i kopplet... Fram kommer en annan hane, hans matte står LÅÅÅÅÅÅÅNGT borta och ropar på honom...det skiter han fullständigt i. När hunden är nästan framme så pratar jag glatt med min hund och sedan släpper jag kopplet... De leker och har jättekul runt mina ben. Matten kommer flåsande efter en stund och skäller ut mig efter noter eftersom hennes hund inte får rymma och nu fick han leka som belöning...

Jag blev så himla paff så jag sa nästan ingenting men efteråt blev jag så ARG, va fan...skulle jag stå där ensam med två hanar och tänka på att uppfostra hennes hund i första hand??? GAAAH, finns folk till allt!!