Citat:
Ursprungligen postat av graveman
tjossan bröder, igårkväll var en bättre kväll å jag träffade en fin flicka som satt i mitt knä större delen av kvällen. efter ett tag börjar vi hångla under en filt och jag börjar ta henne på brösten, som hon sedan flashar... eftersom att hon satt i mitt knä, fick jag dessa skönheter mitt i ansiktet, sakta lutar jag mig fram och nafsar lite på vårtan (lite tunga kanske)... hursom helt var det inga konstigheter då, men när jag sedan blir utluskad denna historia av mina vänner så tycker dom att jag är sjuk å frågar om jag hade med oboy, kallar mig för mjölkarN^ eller ammarN^ / liknande så min fråga till er, var detta helt sjukt? är jag värd detta ret? tack på förhand!
Det beror ju helt på hur "fin" denna flicka var. Var hon enbart "fin" ur din synvinkel medans de övriga polarna tyckte att hon var ful? Tror personligen att dina polare skulle hållit helt tyst om hon verkligen enbart var "fin" som du säger, alternativt att det även var svartsjuka inblandat.
Du kan ju själv ställa dig frågan, ångrar jag detta? Och i så fall varför?
Om du ångrar dig, kommer ångesten från vad polarna säger eller från att du verkligen sög/slickade på henns bröst?