2010-08-22, 20:19
Medlem
gravemans avatar
tjossan bröder, igårkväll var en bättre kväll å jag träffade en fin flicka som satt i mitt knä större delen av kvällen. efter ett tag börjar vi hångla under en filt och jag börjar ta henne på brösten, som hon sedan flashar... eftersom att hon satt i mitt knä, fick jag dessa skönheter mitt i ansiktet, sakta lutar jag mig fram och nafsar lite på vårtan (lite tunga kanske)... hursom helt var det inga konstigheter då, men när jag sedan blir utluskad denna historia av mina vänner så tycker dom att jag är sjuk å frågar om jag hade med oboy, kallar mig för mjölkarN^ eller ammarN^ / liknande så min fråga till er, var detta helt sjukt? är jag värd detta ret? tack på förhand!
Citera
2010-08-22, 20:22
Medlem
raisedfist78s avatar
Är väl inget konstigt med det, klart man suger lite när man får chansen!

Kom det mjölk eller?
Citera
2010-08-22, 20:23
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graveman
tjossan bröder, igårkväll var en bättre kväll å jag träffade en fin flicka som satt i mitt knä större delen av kvällen. efter ett tag börjar vi hångla under en filt och jag börjar ta henne på brösten, som hon sedan flashar... eftersom att hon satt i mitt knä, fick jag dessa skönheter mitt i ansiktet, sakta lutar jag mig fram och nafsar lite på vårtan (lite tunga kanske)... hursom helt var det inga konstigheter då, men när jag sedan blir utluskad denna historia av mina vänner så tycker dom att jag är sjuk å frågar om jag hade med oboy, kallar mig för mjölkarN^ eller ammarN^ / liknande så min fråga till er, var detta helt sjukt? är jag värd detta ret? tack på förhand!

För helvete, du skriver ju som en efterbliven femteklassare.

Nåväl, för att svara på din fråga; nej, det är inget konstigt som kille att gilla brudars tuttar. Är liksom inget onormalt.
Citera
2010-08-22, 20:24
Medlem
p2pripperzs avatar
Det är bara dina polare som är barnsliga. Det är ju därför tuttarna finns där. Våra barn får bara låna de när de ska ammas
Citera
2010-08-22, 20:24
Bannlyst
hej graveman.
dina kompisar går på dagis och har med sig en väska med ombyteskläder.
Citera
2010-08-22, 20:31
Medlem
gravemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raisedfist78
Kom det mjölk eller?

nej.
Citera
2010-08-22, 20:31
Medlem
gravemans avatar
tack för svaren, känns faktiskt bättre nu
Citera
2010-08-22, 20:32
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Hahaha det far fan kul på ett jäkligt barnsligt sätt. Jäkligt märklig beskrivning av händelsen förresten. Ja du är absolut värd att dina vänner retar dig, du är fan sjuk...
Citera
2010-08-22, 20:40
Medlem
Bypelle82s avatar
Citat:

Det beror ju helt på hur "fin" denna flicka var. Var hon enbart "fin" ur din synvinkel medans de övriga polarna tyckte att hon var ful? Tror personligen att dina polare skulle hållit helt tyst om hon verkligen enbart var "fin" som du säger, alternativt att det även var svartsjuka inblandat.

Du kan ju själv ställa dig frågan, ångrar jag detta? Och i så fall varför?

Om du ångrar dig, kommer ångesten från vad polarna säger eller från att du verkligen sög/slickade på henns bröst?
Citera
2010-08-22, 21:30
Medlem
Allthats avatar
Tycker inte alls det verkar sjukt iaf inte som du beskriver det Hur länge sen var det dina polare torska oskulden? Man kan väl göra saker i sängen som kan anses vara bra mkt sjukare
Senast redigerad av Allthat 2010-08-22 kl. 21:37.
Citera
2010-08-22, 21:37
Medlem
Farbror Fazers avatar
Det är utan tvekan dina polare som är avundsjuka. Fick de något den kvällen?
Citera
2010-08-22, 21:41
Medlem
SpacetribeCAKs avatar
Men fy helvete, du skriver som om du gick i åttan-nian och det är uppenbart att du aldrig har sugit på ett par pattar förut och att du även är den första i din kompiskrets att göra detta. Ingen som är över 18 och lärt sig ett och annat om sex och erotik tycker att det är sjukt att suga på ett par bröst. Bara att du frågar om det är sjukt säger en del om dig och din tidigare erfarenhet hos det motsatta könet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in