• 2
  • 3
2010-08-22, 20:52
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Du körde en windows 98 då?

Jo alla har ju olika erfarenheter såklart, men har inte uppfattat att mitt system har varit ostabilt, om det inte har varit pga något virus eller spyware man haft.

Man får komma ihåg, det är inte Windows fel, utan användaren som har klantat sig och skaffat dessa virus.

Jag har kört alla windows operativsystem. Just nu har jag en dator med windows xp och en med windows 7, samt macbooken med osX
2010-08-22, 21:01
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Macs utseende och hur hela interface'n stör mig rejält.

Har ingen aning om hur de är annars, men tvivlar att de är bättre än PC på något vis, TROTS att alla säger att Mac är mycket bättre att arbeta med när du gör redigeringar eller jobbar med media, jag har fortfarande inte förstått varför.

Jag skulle vilja påstå att Mac är ett märke du betalar för, inte prestanda.

Du skulle vilja påstå det för att du inte har nån aning om hur de är och du har fortfarande inte förstått varför.

Lär dig att jobba i OS X, ge det ett halvår ca, lär dig systemet på en djupare nivå sen kommer du inse att du gör eller kan göra samma sak på din pc, redigering/media fast dubbelt så snabbt.
2010-08-22, 21:05
Medlem
Världens bästa dator inget snack om det.
2010-08-22, 21:06
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillebaer
Ska nu få en laptop (MAC) i datan och undrar vad ni tycker om dom ?

Detta och varianter av detta har diskuterats evinnerliga gånger och det blir alltid skit av det. Dessutom så är din trådstart väldigt vag tom obefintligt diskussionsunderlag.

Om du har frågor som rör detta med att vara ny i Mac-världen, så finns det klistrade trådar om detta.
->Låst.

Citat:
Ursprungligen postat av lillebaer
Är 15 och ska börja 9an

När man lär sig mac så värkar dom vara riktigt sköna

Detta gör också att jag skall ta upp en avstängning med kollegorna i Outlaw.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in